eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00055206 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 91 700

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 91 719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.www.malopolska.pl/umjordanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c8a0351-8ae7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001723/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa sieci wodociągowej w Jordanowie – 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021160/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2307382,81 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Rozbudowa sieci wodociągowej ul. Mickiewicza – ul. 3 Maja w Jordanowie”:1) obejmująca:a) ułożenie rurociągów 4271 m: PE 160 mm – 881,5mPE 110 mm – 2938,5 mPE 63 mm - 451 mb) hydranty przeciwpożarowe 80-100 mm- 23 szt.c) zasuwy żeliwne z obudową i skrzynką 50-150 m - 26 szt.d) przejścia pod ciekami (rury ochr. Dn 200 i 300 mm) - 5 (razem długość: 73m)e) komora z reduktorem ciśnienia - 1 kpl f) roboty ziemne, odtworzenie nawierzchni dróg g) pełną obsługę geodezyjną2) dokumentacja projektowa przedstawia całość zamierzenia budowlanego. Zamówienie stanowi kontynuację rozpoczętego w 2018 r. zadania zrealizowanego w zakresie Rurociągu A do istniejącej zasuwy na działce nr ewid. 3411/11 oraz przejścia pod drogą krajową DK 28 w km 56+930 (wg odrębnego opracowania). Zakres zamówienia określony przedmiarem dotyczy rozbudowy sieci wodociągowej: Rurociąg A – działka nr ewid. 3411/11 od istniejącej zasuwy w kierunku Rurociągu B oraz pozostałe rurociągi B-L, co ujmuje przedmiar robót3) Ze względu na zmiany zagospodarowania terenu działek 1635 i 1631/5, przez które przebiega sieć wodociągowa (wykonanie nasypów wyrównawczych z materiału skalnego), wykonawca uwzględni wykonanie sieci wodociągowej metodą przewiertu kierowanego w gruncie rodzimym (pod nasypami) na ww. odcinkach sieci w zamian za roboty metodą wykopu uwzględnione w kosztorysie pomocniczym. Zmiana ta powinna uwzględniać kompensację wszystkich prac towarzyszących pracom wykopowym tj. zabezpieczenie skarp, wykonanie obsypek, przywrócenie do stanu pierwotnego nieruchomości, itp. Przewód wodociągowy PE110 należy wykonać w rurze ochronnej PE160 na całej długości odcinków lub wykonać wodociąg rurami dwuwarstwowymi typu RC lub też rurami trójwarstwowymi typu TS bez konieczności zastosowania rury ochronnej. Odcinki sieci do wykonania przewiertem zostały przedstawione w załącznikach graficznych. 4) zakres zamówienia (może być) uściślony do wysokości posiadanych środków finansowych po rozstrzygnięciu postępowania5) minimalny zakres: pełna realizacja w zakresie ułożenia rurociągów PE 160 mm i PE 110 mm (zmniejszenie o pełną realizację w zakresie ułożenia rurociągów PE 63 mm) Dopuszcza się zmianę zakresu inwestycji, przy dotrzymaniu obowiązku poinformowania o tym fakcie Prezesa Rady Ministrów – za pośrednictwem wojewody w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmiany wraz ze wskazaniem uzasadnienia do tej zmiany, w tym w szczególności uzasadnienia braku możliwości realizacji zadania w pełnym zakresie wskazanym w pierwotnym wniosku (wskazanym w postępowaniu).6) zakres zamówienia uściślony w umowie może zostać zwiększony do wysokości środków posiadanych (pozyskanych) przez Zamawiającego w okresie realizacji zadania – aneksem do umowy – do pełnego zakresu określonego przedmiarem robót w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, co jest tożsame z pełnym zakresem robót określonym w ofercie złożonej przez Wykonawcę.7) z uwagi na zmianę właścicieli oraz podział geodezyjny działek i sposób ich zagospodarowania przewiduje się zmiany nieistotne8) rozbudowa sieci wodociągowej na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.9) Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna. 11) UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 12) Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności: -obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, - ustanowienie kierownika budowy, - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, - zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, -na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, - uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -dokonanie monitoringu sieci przed odbiorem - uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, - doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, - przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości , - ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., - ubezpieczenie budowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 1745335,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Kolejowej w Jordanowie”,1) obejmująca:a) montaż rurociągu PE 160 mm - 632,70 mb) przepięcie istniejących przyłączyc) wyłączenie z eksploatacji istniejącej siecid) hydranty przeciwpożarowe podziemne dn 80 – 5 kpl.e) armatura: zasuwy sieciowe z obudową, trójnikf) roboty ziemneg) pełna odbudowa chodnika wraz z krawężnikiem i obrzeżem – 1160,00 m2h) pełna obsługa geodezyjna 2) przebudowa sieci wodociągowej na warunkach ściśle opisanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia3) roboty będą prowadzone w pasie drogi powiatowej 1669K. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca musi uzyskać protokolarne przekazanie pasa drogowego oraz sporządzić i uzyskać zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas robót,4) Wykonawca musi spełnić warunki zapisane w protokole z dodatkowej narady dot. infrastruktury Orange Polska oraz TAURON DYSTRYBUCJA S.A. - w tym wystąpić z wnioskiem o realizację nadzoru właścicielskiego, wykonawca robót budowlanych musi ściśle współpracować z archeologiem nadzorującym roboty ziemne.5) Wykonawca, każdej z części, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla każdej z dwóch części zamówienia) określa dokumentacja techniczna. 7) UWAGA:Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 9) Do obowiązków Wykonawcy w odniesieniu do obu części zamówienia należy w szczególności: -obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, - ustanowienie kierownika budowy, - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, - zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, -na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, -uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -dokonanie monitoringu sieci przed odbiorem -uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, -doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, -przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, nieczystości , -ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., -ubezpieczenie budowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 560047,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542794,49

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1918950,77

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1542794,49

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „HYDROBUD” Janusz Kołton

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490242947

7.3.4) Miejscowość: Wysoka 181

7.3.5) Kod pocztowy: 34-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1906247,19

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 214 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464674,76

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476038,59

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464674,76

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „HYDROBUD” Janusz Kołton Siedziba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490242947

7.3.4) Miejscowość: Wysoka 181

7.3.5) Kod pocztowy: 34-240

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571549,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 214 dni

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.