eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa worków foliowych, środków czystości, szczotek toaletowych, ściereczek, odświeżaczy, mopów, podstaw mopów, rzep,preparatów myjąco - dezynfekujących, chusteczek ... w podziale na 16 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków foliowych, środków czystości, szczotek toaletowych, ściereczek, odświeżaczy, mopów, podstaw mopów, rzep,preparatów myjąco – dezynfekujących, chusteczek ... w podziale na 16 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Terebelska 57-65

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 834147297

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.pawelczuk@szpitalbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalbp.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków foliowych, środków czystości, szczotek toaletowych, ściereczek, odświeżaczy, mopów, podstaw mopów, rzep,preparatów myjąco – dezynfekujących, chusteczek ... w podziale na 16 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec8e05d5-6db6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038760/53/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.24 Wyroby do utrzymana czystości, worki foliowe, preparaty czyszczące, myjące, preparaty do myjni i dekontaminacji

1.2.25 Odczynniki do analizatorów m.in.: Rapid Point, Gem Premier, preparaty, wyroby dezynfekcyjne, substancje i wyroby chemiczne

1.2.28 Wyroby do sterylizacji (testy, papiery, torebki, naboje...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.67.2023.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki foliowe - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.5.) Wartość części: 282588,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki czystości, szczotki toaletowe, ściereczki, odświeżacze-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 97066,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mopy, podstawy mopów, rzepy-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 123025,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty myjąco - dezynfekujące - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 77014,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chusteczki chlorowe do dezynfekcji-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3078 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat piorący - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące

4.5.5.) Wartość części: 48967,78 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty myjące i polimerowe - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 53709,18 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty myjące i czyszczące - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 14057,13 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparaty myjące - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 13554,45 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy i wskaźniki do sterylizacji- zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 46631,90 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rękawy papierowo-foliowe, torebki papierowo foliowe do sterylizacji - zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 68408,27 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Papier sterylizacyjny i włóknina-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 99422,29 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zintegrowany test chemiczny- zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1125,70 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etykiety do sterylizacji, foliopis, koperty do dokumentacji- zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

4.5.5.) Wartość części: 17396,92 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naboje do sterylizacji-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 16505,52 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naboje gazowe do sterylizacji-zgodnie z swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 7302,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69144,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71004,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69144,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240408022

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69144,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.