eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054985 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 834-08-21

1.5.8.) Numer faksu: 46 834-08-21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wsz-skier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cba3951-728a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Podziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0018/19-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008931/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4523055,69 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4523054 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Termomodernizacja Pawilonu D – Budynek Zakaźny. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 19,6 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1027232,5 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Termomodernizacja Pawilonu E – Budynek Laryngologii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej warstwą izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 557673,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Termomodernizacja Pawilonu F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1282486,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Termomodernizacja Pawilonu G – Budynek Administracji.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Ocieplenie strefy cokołowej izolacji o λ = 0,036 W/mK o grubości 10 cm,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 8,96 kWp.− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 757704,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek nowy.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.- Docieplenie ścian zewnętrznych cokołowych warstwą izolacji grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K,− Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm,− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 550811,73 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Termomodernizacja Przychodni ul. Wita Stwosza – budynek stary.Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:− Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K.− Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K,− Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K,− Wymiana instalacji centralnego ogrzewania,− Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej,− Wymiana oświetlenia na oświetlenie energooszczędne LED,− Zastosowanie systemu zarządzania energią: System monitoringu produkcji i zużycia energii zgodnie z PFU i zgodnie z treścią Audytów energetycznych w zakresie dotyczącym danej Części tj: w szczególności: automatyka sterująca oświetleniem, system monitoringu i wizualizacji pracy instalacji fotowoltaicznej, system zarządzania energią oraz monitoring ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej (stała obserwacja i kontrola instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej poprzez zastosowanie indywidualnych dla każdego budynku liczników ciepła).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 347147,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1092000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1911961,91

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1547000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946636

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1547000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1504142,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1320000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3226142,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1878000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946636

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1878000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2242142,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946636

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1258142,4

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946636

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 969240

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457000,01

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZĘSTOBUD Damian Świącik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240946636

7.3.3) Ulica: al. Bohaterów Monte Cassino 40

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych oraz część robót instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457000,01

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-30 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.