eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Bieżace utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Myślenice



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżace utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Myślenice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/60cecb38-bab6-4705-92d9-7858b0c1094d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżace utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Myślenice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38ac7d0e-7f9b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058707/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504380

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/137/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 38048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia na terenie miasta i gminy Myślenice
2. Miejsce realizacji zamówienia - miasto i gmina Myślenice.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy wynosi 3185 szt. punktów świetlnych.
Szczegółowy wykaz punktów świetlnych w załączeniu.
4. Konserwacja oświetlenia ulicznego obejmuje swym zakresem:
a) bieżące przeglądy urządzeń elektrycznych sieci oświetlenia ulicznego w
zakresie sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa
b) kontrola stanu oświetlenia (źródeł światła) w porze świecenia o następującej
częstotliwości:
- miasto - 1 raz w miesiącu
- gmina - 1 raz na kwartał
c) wymiana niesprawnych źródeł światła
d) mycie zabrudzonych kloszy
e) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni i tablic rozdzielczych (w razie
korozji)
f) naprawa uszkodzonych wysięgników
g) naprawa uszkodzonych tabliczek słupowych
h) naprawa uszkodzonych drzwiczek latarń
i) pomiary skuteczności ochrony od porażeń
j) podwieszanie zerwanych przewodów
k) pielęgnacja zieleni w miejscach kolizji z napowietrznymi liniami energetycznymi
l) naprawa uszkodzonych urządzeń zasilania i sterowania oświetleniem, za
wyjątkiem przypadków, gdy uszkodzenia są skutkiem działania zjawisk
atmosferycznych, aktów wandalizmu
5. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii wymienionych w punkcie 4 lit. c),f),g),h),
l), w maksymalnym terminie do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez
Zamawiającego.
Obowiązki wymienione w pkt. 4 lit. a),d),e),i),j),k) Wykonawca będzie realizował zgodnie z wymogami Zamawiającego oraz przedstawionym w dniu podpisania umowy szczegółowym Harmonogramem świadczenia usług.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44660,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44660,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44660,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPtronic Paulina Lelek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442266596

7.3.3) Ulica: Ochodza 137

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 32-051

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44660,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.