eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Roboty budowlane obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie Miasta Tychy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054681 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie Miasta Tychy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48327763807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji na terenie Miasta Tychy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8baf1d16-9137-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont drewnianej konstrukcji pomostów pływających na Paprocanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.10.2021.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 546589,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drewnianej konstrukcji pomostów pływających na Jeziorze Paprocany w Tychach w systemie projektuj – buduj”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.- zaprojektowanie remontu drewnianej konstrukcji pomostów pływających zgodnie z wytycznymi MOSIR Tychy i zamawiającego na całej długości pomostów łącznie 289 mb z podziałem na etapy realizacji zgodnie z przyjętymi wytycznymi przekazanymi podczas opracowywania projektu wykonawczego,- wykonanie projektu wykonawczego: 3 egzemplarze; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych: 3 egzemplarze; kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót: po dwa egzemplarze oraz zapisu powyższego w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji edytowalnej i PDF,- wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie elementów drewnianych konstrukcji pomostów pływających,- wymiana warstwy wierzchniej pomostu w postaci deski ryflowanej,- wymiana podłużnic stanowiących konstrukcję wsporczą podkładu drewnianego z deski ryflowanej,- demontaż i ponowny montaż barierek ochronnych,- wymiana elementów pomostów stanowiących stanowiska do cumowania tzw. półek kajakowych,- elementy metalowe do cumowania należy uwzględnić do ponownego montażu po przemalowaniu farba antykorozyjną,- trwałe zabezpieczenie remontowanej części pomostów przed dostępem osób trzecich,- zdemontowane elementy pomostu nadające się do użytku należy zdeponować w miejscu wskazanym przez administratora ośrodka wypoczynkowego Paprocany i pod jego nadzorem (należy przewidzieć przewóz materiałów do 3 km oraz właściwe składowanie). Ilość pomostów przewidziana do remontu w I etapie realizacji: - remont platformy 12 x 12 [m], - remont pomostu „A” o długości 22,5 m i szerokości 2,4 m,- remont części pomostu głównego, patrząc od brzegu po prawej stronie od pomostu „A” o długości 17,5 m i szerokości 2,4 m,- remont półek kajakowych o długości 30 mb. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym autorstwa Wydziału Remontów Urzędu Miasta Tychy, stanowiącym załącznik 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 145366,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wymiana drzwi przeciwpożarowych oraz wykonanie kurtyn przeciwpożarowych w budynku Stadionu Zimowego Tychy w systemie projektuj – buduj”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.- zaprojektowanie i uzgodnienie z rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych wymiany i montażu drzwi aluminiowych o odporności ogniowej EI 30, drzwi stalowych o odporności ogniowej EI 30 i EI 60 oraz kurtyn przeciwpożarowych EI 30 z napędem elektrycznym i systemem sygnalizacji pożaru w pomieszczeniach i na korytarzach budynku Stadionu Zimowego Tychy,- wykonanie projektu wykonawczego: 3 egzemplarze; wykonanie projektu wykonawczego instalacji elektrycznej dla kurtyn p.poż. z napędem elektrycznym i systemem sygnalizacji pożaru: 3 egzemplarze; zapis powyższego w wersji elektronicznej na płycie CD w wersji edytowalnej i PDF,- wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie i montażu drzwi aluminiowych i stalowych o odporności ogniowej EI 30 i EI 60 oraz montażu kurtyn o odporności ogniowej EI 30 wraz z napędem elektrycznym i połączeniem z wewnętrzna instalacją przeciwpożarową,- dostosowanie ościeżnic drzwi p.poż. do istniejących otworów ściennych, w tym należy uwzględnić i przyjąć rozwiązania umożliwiające montaż przy występujących na korytarzach kanałach technologicznych,- okablowanie należy prowadzić w listwach PCV natynkowo,- wszelkie materiały użyte do montażu drzwi i kurtyn muszą spełniać wymagania w zakresie przeciwpożarowym,- drzwi przeciwpożarowe należy wyposażyć w zamek, klamkę ze stali nierdzewnej oraz dźwignię antypaniczną,- kurtyny przeciwpożarowe winne być wykonane z tkaniny z włókna szklanego wzmocnionej drutem stalowym, wszelkie prowadnice i elementy mechanizmu kurtyny powinny być osłonięte maskownicami wykonanymi jako ocynkowane i malowane w kolorze RAL uzgodnionym z Kierownikiem obiektu,- drzwi przeciwpożarowe malowane w kolorze RAL, kolor dobrany do istniejącego wystroju Stadionu Zimowego i uzgodniony z Kierownikiem obiektu,- wszelkie materiały z demontażu przed utylizacją winne być skonsultowane z Kierownikiem obiektu i w przypadku możliwości ich wykorzystania zdeponowane w miejscu wskazanym przez administratora stadionu Zimowego. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w programie funkcjonalno-użytkowym autorstwa Wydziału Remontów Urzędu Miasta Tychy, stanowiącym załącznik 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 401223,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144463,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144463,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340029589

7.3.3) Ulica: ul. Cyryla i Metodego 50

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-909

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144463,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej w postępowaniu oferty, w zakresie zadania 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. zamawiający na sfinansowanie niniejszego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 198 000,00 zł, natomiast cena oferty wynosi 440 340,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440340,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440340,00

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.