eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokrówka › Dowóz uczniów i dzieci do szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów i dzieci do szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 18

1.5.2.) Miejscowość: Pokrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 02 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bos@gminachelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c311d576-89f6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów i dzieci do szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c311d576-89f6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007282/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów i dzieci do szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów i dzieci do szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm w okresie od 01.01.2024 r.
do 31.12.2024 r. w oparciu o bilety miesięczne”.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów i dzieci środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół z oddziałami przedszkolnymi z terenu Gminy Chełm.
1.2. Przewozy mogą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.).
1.3. Dopuszcza się możliwość korzystania z autobusów przez inne osoby
na zasadach komercyjnych pod warunkiem dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
1.4. Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Okszowie ul. Chełmska 14,
22-105 Okszów;
b) Szkoły Podstawowej w Stawie, Staw 72, 22-151 Staw;
c) Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Stołpiu, Stołpie 11,
22-151 Stołpie;
d) Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Strupinie Dużym, Strupin Duży 122, 22-100 Strupin Duży
e) Szkoły Podstawowej im. Romualda Traugutta w Uhrze, Uher 32, 22-100 Uher;
f) Szkoły Podstawowej im. Ks. Józefa Dąbrowskiego w Żółtańcach,
ul. Metalowa 89, 22-100 Żółtańce-Kolonia;
g) Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Strupinie Dużym, Strupin Duży 122, 22-100 Strupin Duży – objętej prawem opcji.
5. Zamawiający zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
6. Wykonawca zapewni bezpłatny transport opiekunom na poszczególnych trasach.
7. Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku budżetowym 2024 wynosi 320 uczniów i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku budżetowego może ulec zmianie.
8. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt. 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje,
że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 120.
9. Zamawiający przewiduje prawo opcji, w ramach którego zakres zamówienia może zostać zwiększony o nie więcej niż 467 szt. biletów. po wykorzystaniu zakresu podstawowego.
10. Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Nieskorzystanie z tego prawa nie skutkuje powstaniem jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
11. Prawo opcji zostanie wykorzystane w sytuacji, gdy Zamawiający nie uruchomi od dnia 01.01.2024 r. transportu publicznego, który obejmie swym zakresem linie wskazane w pkt. 10. Załącznika nr 1 do SWZ.
12. Zasady korzystania z prawa opcji przez Zamawiającego określa
Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621745,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1273318,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621745,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU WAFLEX Cichosz Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632351825

7.3.4) Miejscowość: Uher

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621745,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.