eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi poligraficzne na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy - umowa ramowa



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poligraficzne na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy – umowa ramowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi poligraficzne na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy – umowa ramowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c330b8cd-cf61-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.119 Usługi poligraficzne na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy – umowa ramowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246946/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II - 110/22

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 406504,07

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących przyszłych zamówień publicznych na wykonanie druku materiałów informacyjno – promocyjnych na potrzeby Biura Marketingu Miasta Urzędu m.st. Warszawy oraz pozostałych biur Urzędu m.st. Warszawy na lata 2022 -2023, jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania umowy ramowej.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został:
• w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ zwanym dalej OPZ;
• we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, zwanym dalej wzorem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1653,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIMPO Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Mieczysław Pohl

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220054532

7.3.3) Ulica: ul. Transportowców 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-858

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa ramowa została podpisana z 4 wykonawcami.
Poniżej dane pozostałych wykonawców, z którymi podpisano umowę ramową:
drugi wykonawca:
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proprint Usługi Poligraficzne Piotr Piwkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521672310
7.3.3) Ulica: ul. Daleka 9
7 7.3.4) Miejscowość: Żabia Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 96-321
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska Data podpisania umowy 2022-09-19
Trzeci wykonawca
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ONSTUDIO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898868
7.3.3) Ulica: ul. Immanuela Kanta 17 lok. 106
7 7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko -mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska Data podpisania umowy 2022-09-27
Czwarty wykonawca
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043
7.3.3) Ulica: ul. E. Szwankowskiego 2.3
7 7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska Data podpisania umowy 2022-09-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.