eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054510 z dnia 2021-05-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/5818820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Organ Władzy Publicznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d860e6e7-7a7a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011021/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa hali magazynowej przylegającej do budynku D znajdującym się na Kłobuckiej 21 w Warszawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG- 18/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2439024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy budynku biurowo-magazynowego wraz z odtworzeniem terenu przyległego oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości IPN-KŚZpNP przy ul. Kłobuckiej 21 w Warszawie, na działce nr 17/3 w obrębie 1-08-14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Zaprojektowanie i wykonanie budynku hali magazynowej o powierzchni użytkowej 870 m2 wraz z wyposażeniem we wszystkie niezbędne instalacje:- odprowadzenie wód opadowych z dachu;- instalacja wodociągowa przeciwpożarowa;- instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej;- kurtyny powietrzne w bramach wjazdowych (2 sztuki);instalacja oddymiająca;- instalacja siły i gniazd wtyczkowych;- instalacja oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego;- instalacja uziemienia i wyrównania potencjałów;- instalacja odgromowa;- instalacja okablowania strukturalnego;- instalacja SSP;- instalacja SSWiN.UWAGA: Wymaga się, aby istniejące systemy ochrony obsługujące budynek „D”, w tym system dozoru wizyjnego oraz sygnalizacji włamania i napadu zostały rozbudowane w sposób umożliwiający obsługę nowoprojektowanej hali. Tym samym Wykonawca musi przewidzieć współpracę z serwisantami systemów w celu umożliwienia rozbudowy oraz dołożenia niezbędnych modułów. Podmiot, który w ramach przedmiotowego zamówienia będzie wykonywał prace w zakresie systemów bezpieczeństwa (SSWiN, SDW, SKD) musi posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia określającą zakres i formy prowadzenia tych usług, wydaną zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dn. 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do okazania ww. koncesji na każdym etapie. Dodatkowo Zamawiający wymaga aby podmiot o którym mowa powyżej dysponował minimum jedną osobą, która będzie wykonywać prace przy montażu systemów bezpieczeństwa, posiadała wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, uprawniający do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia z dn. 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 838).Projektowana hala powinna zostać zaprojektowana jako dostawiona dłuższym bokiem do istniejącego na terenie budynku biurowo-magazynowego oznaczonego na planie literą D oraz połączona z nim za pomocą dwóch bram segmentowych o wymiarach 2x3m.W związku z powyższym, materiały oraz kolorystykę hali należy dostosować do części istniejącej. W tym celu Zamawiający udostępnia projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 14 do SIWZ. Istnieje możliwość weryfikacji dokumentacji powykonawczej w siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu się.2. Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu tj. odtworzenie nawierzchni wokół budynku magazynu, przebudowa istniejących instalacji podziemnych oraz zmiana sposobu odprowadzenia wód opadowych z istniejącej hali magazynowej.UWAGA: Na terenie przeznaczonym pod inwestycję istniał budynek magazynowo-biurowy, który został rozebrany w roku 2000. Pod ziemią mogą znajdować się pozostałości starych fundamentów.3. Doposażenie istniejącej hali magazynowej „D” w kurtynę powietrzną ciepłą na jednej z bram.4. Wyposażenie pomieszczeń socjalnych B02 i B03 w istniejącej hali magazynowej „D” w instalację klimatyzacji typu Split.5. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m.in.:1) opracowanie projektu budowlanego w rozumieniu rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z 2020 poz. 1609), 2) opracowanie przedmiaru robót, kosztorysu ślepego, STWIOR, informacji BIOZ, scenariusza pożarowego, matrycy sterowań oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 3) uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę,4) budowa hali magazynowej w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, 5) wykonanie zagospodarowania terenu, w tym niezbędnej infrastruktury technicznej, 6) kierowanie robotami w osobie kierownika budowy i nadzór autorski,7) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i przekazanie Zamawiającemu obiektu do eksploatacji,8) modernizacja WLZ zasilającego budynek „D”,9) wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach B02 i B03 części socjalnej hali „D”,10) montaż kurtyn powietrznych w projektowanej i istniejącej hali „D”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INTERFERON Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Mazur „ICEBERG”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182209811

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 21

7.3.4) Miejscowość: Zaborów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-083

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3321000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.