eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serniki › Przebudowa pomieszczeń w budynku w Szkole Podstawowej z przystosowaniem na przedszkole w Woli Sernickiej w ramach projektu "Bajkowe Przedszkolaki".



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku w Szkole Podstawowej z przystosowaniem na przedszkole w Woli Sernickiej w ramach projektu "Bajkowe Przedszkolaki".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SERNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Serniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 818550450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@serniki.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserniki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugserniki.e-biuletyn.pl/index.php?id=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku w Szkole Podstawowej z przystosowaniem na przedszkole w Woli Sernickiej w ramach projektu "Bajkowe Przedszkolaki".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b70191c5-7a02-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022849/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Dostosowanie pomieszczeń w SP Wola Sernicka na potrzeby funkcjonowania oddziału przedszkolnego w ramach realizacji projektu "Bajkowe przedszkolaki"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, numer i nazwa Osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje, Działanie: 12.1 Edukacja przedszkolna.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń w budynku w Szkole Podstawowej z przystosowaniem na przedszkole w Woli Sernickiej, w ramach projektu „Bajkowe Przedszkolaki”. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe (zdemontowanie drzwi i luksferów, zdemontowanie grzejników i ich obudowy, wykonanie wyburzenia otworów, wyburzenie ścianek działowych, rozebranie istniejącej posadzki, zdemontowanie istniejących instalacji elektrycznych, częściowe zdemontowanie i przebudowanie istniejących instalacji wod-kan. i c.o., rozebranie nawierzchni z kostki brukowej w miejscu przeznaczonym do wybudowania schodów i pochylni, zutylizowanie materiałów z rozbiórki. 2.Roboty budowlane (wykonanie nowych nadproży w ścianach nośnych wewnętrznych, zamurowanie otworów, wykonanie nowych ścian działowych, wykonanie prac instalacyjnych elektrycznych i sanitarnych, wykonanie posadzek i tynków, wykonanie podwieszanych sufitów, zamontowanie drzwi i okna podawczego, wykonanie wykończenia posadzek i ścian, wykonanie nowej obudowy grzejników, wykonanie schodów i pochylni zew. wraz z balustradą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ składają się na niego następujące dokumenty: 1)dokumentacja projektowa, 2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB), 3)przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, wystąpienie w trakcie prowadzenia prac większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęty były w projekcie. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania, wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 6 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dnia 12.12.2022r., Zamawiający wszczął postępowanie na zadanie pn.” Przebudowa pomieszczeń w budynku w Szkole Podstawowej z przystosowaniem na przedszkole w Woli Sernickiej w ramach projektu „Bajkowe Przedszkolaki”. W specyfikacji warunków zamówienia Zamawiający poinformował, że „Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ”Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Do upływu terminu składania ofert, za pośrednictwem systemu ePUAP do Zamawiającego wpłynęło 12 ofert, przy czym na stronie miniPortal dla Zamawiającego widoczne było tylko 11 ofert. Podczas czynności otwarcia ofert Zamawiającemu udało się odszyfrować 10 ofert. Zamawiający pobrał przesłane pliki, a następnie próbował je odszyfrować i otworzyć. Zamawiający informuje, że nie był w stanie odszyfrować/otworzyć oferty złożonej przez: Pana Konrada Dzieńkowskiego (oferta nr 4); podczas sesji odszyfrowania/otwarcia oferty, mimo kilkukrotnej próby odszyfrowania pojawił się komunikat o treści: „Wybrany plik nie został przesłany rzez ePUAP”; Pana Tomasza Wartacz (oferta nr 10); podczas sesji odszyfrowania/otwarcia oferty, mimo kilkukrotnej próby deszyfrowania pojawił się komunikat o treści: „Informacja o zaszyfrowanym pliku nie istnieje w systemie. W związku z powyższym Zamawiający zwrócił się do zespołu miniPortal z prośbą o wyjaśnienie, z czego wynika problem i czy istnieje możliwość jego rozwiązania. W odpowiedzi zespół miniPortalu poinformował Zamawiającego, że w przypadku: 1.Oferty p. Dzieńkowskiego – Wykonawca błędnie wypełnił formularz do złożenia oferty. W miejsce na podstawie prawidłowego identyfikatora postępowania z miniPortalu Wykonawca podał ID z Platformy e-zamówienia, skrócone ze względu na nadmiarową liczbę znaków. Systemy te, nie są ze sobą powiązane. Składając ofertę należy podawać tylko identyfikator z miniPortalu, o czym Wykonawca jest informowany m.in. na etapie szyfrowania pliku. Oferta nie została prawidłowo odnotowana przez system i nie ma możliwości jej odszyfrowania. 2.Oferty p. Wartacz – przesłany plik ma zmienioną sumę kontrolną (został zmieniony) względem stanu, kiedy był przesłany przez ePUAP. Zamawiający, za sugestią zespołu miniPortalu zwrócił się z prośbą do administratora systemu obiegu dokumentów z prośbą o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Pomimo czynności podejmowanych przez Zamawiającego zarówno w miniPortal UZP jak też w e-PUAP i u administratora systemu obiegu dokumentów Urzędu Gminy Serniki – do dnia dzisiejszego nie można jednoznacznie stwierdzić jaka jest przyczyna, że pliku nie można otworzyć i odszyfrować. Mając na uwadze fundamentalne zasady udzielania zamówień publicznych określone w art. 16 ustawy Pzp, tj. „Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców i przejrzysty” oraz ukształtowaną linię orzeczniczą w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej – Zamawiający uznał, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ na skutek braku właściwego odszyfrowania wszystkich prawidłowo złożonych ofert, Zamawiający nie był w stanie zapoznać się treścią wszystkich ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.