eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZAMOTULSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 612928700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@szamotuly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-szamotuly.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4e7d5f9-91cf-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz złomowanie tablic rejestracyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 988, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. poz. 1847) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 1855) w szacowanych rodzajach i ilościach wskazanych
w OZP – zał. nr 1 do SWZ (www.bip.powiat-szamotuly.pl/zamowienia)
W przypadku zmiany ww. przepisów w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również protokolarny odbiór, zniszczenie przez pocięcie
i złomowanie wycofanych, zużytych tablic. Ich odbiór będzie realizowany każdorazowo
w chwili dostawy nowych tablic rejestracyjnych.
Wykonawca użyczy i zainstaluje u Zamawiającego oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi tego oprogramowania. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy:
a) powinno automatycznie generować pozycje zamówienia, zawierające kolejne wolne numery rejestracyjne, po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu – wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno pomijać niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane,
b) powinno sprawdzać zgodność wprowadzonych numerów z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem:
 zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic,
 blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter,
c) powinno elektronicznie akceptować zamówienie z weryfikacją terminu realizacji,
d) powinno zapewnić ewidencję poszczególnych zamówień na dostawy tablic oraz weryfikację ilościowego i wartościowego stanu realizacji umowy,
e) powinno umożliwiać odszukanie zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia, na podstawie której została zmieniona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
f) powinno umożliwiać odszukanie wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia, na podstawie którego została przekazana do zniszczenia,
g) powinno uniemożliwiać wprowadzanie numerów już zamówionych (wykorzystanych) przez Zamawiającego i pomijanie ich podczas składania nowych zamówień,
h) powinno posiadać bazę danych umożliwiającą przechowywanie co najmniej 2GB danych, instalowaną lokalnie u Zamawiającego,
i) powinno umożliwiać zaznaczenia różnych miejsc dostaw tablic,
j) powinno umożliwiać definiowanie podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb,
k) posiadać specjalną opcję umożliwiającą zamówienie tablicy samochodowej dodatkowej;
l) posiadać łatwy w użyciu program instalacyjny, niewymagający udziału informatyka
i zaawansowanej wiedzy – program taki powinien, po zakończeniu działania, udostępnić użytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie do zamawiania tablic,
m) powinno posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora, pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa oraz przywracanie danych z wykonanej wcześniej kopii,
n) powinno posiadać możliwość wysyłania formularza zamówień w pliku xml,
o) powinno umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie pdf,
p) powinno działać w systemach WIN 7, 8 i 10 w wersjach 32- i 64-bit.,
q) powinno umożliwiać instalację wielostanowiskową,
r) powinno umożliwiać pracę w trybie on-line.

Zamawiający nie zamawia ramek do tablic rejestracyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilość i rodzaj tablic) zawiera zał. nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, zwany w dalszej treści także OPZ.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowego wynagrodzenia odebrać materiały będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w Zał. nr 1 do SWZ - OPZ stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne tablice. W wyniku konkretnych zamówień ilość tablic w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć do 50% dostawy.
Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem.
Wykonawca, bez dodatkowego wynagrodzenia, dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanego w zamówieniu pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego w terminie do ……..... dni od dnia złożenia zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert). Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00.
Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 500000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928470-3 - Elementy oznakowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481011,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481011,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481011,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UTAL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631537295

7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 62-006

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481011,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.