Ogłoszenie z dnia 2021-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00042065/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00042253/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054465 z dnia 2021-05-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji w ramach projektu: „Pro life+ Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego, wadowickiego i oświęcimskiego, dofinansowany ze środków RPO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji w ramach projektu: „Pro life+ Program profilaktyki raka jelita grubego dla osób z terenu powiatu suskiego, wadowickiego i oświęcimskiego, dofinansowany ze środków RPO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f75b640-a7d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach 8 Osi Priorytetowej Rynek pracy, Działania 8.6 Wsparcie na rzecz wydłużania aktywności zawodowej, Poddziałanie 8.6.2 Programy zdrowotne, Typ projektu A: Wdrażanie krajowych programów zdrowotnych dotyczących rozwoju profilaktyki nowotworowej w kierunku wykrywania raka jelita grubego, szyjki macicy i piersi;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042065/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/33/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123983,74 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr I: Kierownik projektu 1. bieżące zarządzanie projektem2. podział zadań w zakresie zarządzania projektem, tj.: wyznaczanie osób i delegacji zadań merytorycznych w projekcie3. zwoływanie cyklicznych, cotygodniowych spotkań zespołu projektowego4. komunikowanie się ze wszystkimi interesariuszami projektu oraz członkami zespołu5. uczestnictwo w przygotowaniu części merytorycznej SIWZ oraz weryfikacja materiałów 6. do SIWZ7. koordynacja, monitoring oraz kontrola działań związanych z realizacją projektu8. nadzór nad zgodnością realizacji zadań z przyjętym harmonogramem 9. nadzór w zakresie prawidłowej realizacji projektu pod względem merytorycznym 10. oraz zgodnością z wnioskiem o dofinansowanie11. nadzór i współpraca w zadaniach związanymi z marketingiem i PR projektu12. nadzór i współpraca w zadaniach związanymi z działaniami informacyjno-promocyjnymi 13. nadzór nad prawidłowym archiwizowaniem dokumentacji 14. informowanie kierownika jednostki, w której jest realizowany projekt, o nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, a także o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na dalszy jego przebieg15. przygotowywanie odpowiednich materiałów informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych (ulotki, grafiki, filmy, itp.) dla różnych grup docelowych zdefiniowanych w projekcie16. gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu17. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:a. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu,b. prawidłowe archiwizowanie dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych18. prowadzenie Biura Projektu19. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Koordynatora badań przesiewowych w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr II: Z-ca Kierownika Projektu 1. współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie formalno-prawnej realizacji projektu2. rozliczanie zrealizowanych zadań3. weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowanie4. sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla instytucji zarządzającej5. składanie wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, w tym części finansowej do instytucji zarządzającej6. monitoring poziomu osiągnięcia produktów i rezultatów określonych w projektach7. gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z rozliczeniem projektu8. prowadzenie rozliczeń finansowych projektu, we współpracy z Głównym Księgowym9. kontrolowanie kosztów projektu ze stanem ewidencji księgowej wydatków oraz ich kwalifikowanie10. przygotowywanie odpowiednich materiałów informacyjno-promocyjnych i edukacyjnych (ulotki, grafiki, filmy, itp.) dla różnych grup docelowych zdefiniowanych w projekcie11. gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu12. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami promocyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:13. umieszczanie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, publikacjach itp. zgodnie z wymogami projektu,14. prawidłowe archiwizowanie dokumentacji projektu w zakresie działań promocyjnych i ewaluacyjnych15. prowadzenie Biura Projektu16. udział w cyklicznych spotkaniach zespołu projektowego17. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Kierownika Projektu w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną18. pełnienie zastępstwa dla stanowiska Koordynatora badań przesiewowych w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie ww. funkcji przez osobę zatrudnioną4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji w projekcie „Pro life + Program profilaktyki raka jelita grubego:Część nr III: Koordynator badań przesiewowych, Rejestratorka1. opracowanie merytoryczne przy współpracy z kadrą lekarską materiałów informacyjno-edukacyjnych (artykuły, scenariusze filmów, materiały na stronę www) dotyczących projektu2. organizowanie i realizowanie działań związanych z procesami profilaktycznymi dotyczącymi projektu, a w szczególności:3. nadzór i współpraca nad prawidłowym wykonywaniem zakresu zadań związanych z badaniami kolonoskopowymi 4. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i archiwizowaniem dokumentacji projektu w zakresie badań kolonoskopowych5. nadzór nad zabezpieczeniem zaplecza badań przesiewowych, tj.: poziomu zaopatrzenia w leki i materiały, w zakresie kontroli ilości i jakości oraz prowadzenia ewidencji magazynowej6. obsługa procesu rejestracji pacjentów, w tym w szczególności:7. weryfikacja możliwości udziału w programie8. rejestracja pacjenta wraz z przeprowadzeniem wywiadu, wypełnienia dokumentacji projektowej9. informowanie pacjentów o sposobie przygotowania do badania wraz z wydaniem właściwych preparatów10. założenie i prowadzenie dokumentacji pacjenta, w tym prowadzenie bazy w ramach systemu informatycznego11. wydawanie wyników badań histopatologicznych 12. monitorowanie spełniania kryteriów jakości wykonywanych badań zgodnie z wytycznymi ZOZ Sucha Beskidzka13. udział w cyklicznych spotkaniach zespołu projektowego4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 49186,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta podlegała odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona oferta podlegała odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Twardowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691354075
7.3.3) Ulica: Budzów 606
7.3.4) Miejscowość: Budzów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-211
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole w Ustroniu Morskim - zwiększenie miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Ustronie Morskie.
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.