eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa materiałów bakteriologicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów bakteriologicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 446358208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów bakteriologicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95dbfc5-fc11-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025994/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa materiałów bakteriologicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148567/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.3800.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 636288,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szybkie testy do identyfikacji drobnoustrojów
1.Test lateksowy do identyfikacji gronkowców typu Slidex Staph lub równoważne ( testy pakowane w zestawy – 1 zestaw nie więcej niż 100 ozn. ) - 1200 oznaczeń
2.Test lateksowy do oznaczenia podstawowych grup paciorkowców ( A,B,C,D, F,G ) wraz z enzymem ekstrakcyjnym ( kompletny zestaw ) - 900 oznaczeń oznaczeń- ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
3.Test lateksowy do oznaczania paciorkowców z grupy B z hodowli na podłożu stałym - 1200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
4.Test lateksowy do oznaczania pneumokoków – 300 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
5.Test lateksowy do wykrywania antygenów w PMR ( Neisseria meningitidis, Haemophilus influenzae, Streptococcus pneumoniae, E. coli, Streptococcus agalactiae ) - 420 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 60 oznaczeń )
6.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania rotawirusów i adenowirusów w kale - 7200 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
7.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenów wirusa RSV i adenowirusów w wymazach z nosa, gardła, popłuczyn z nosa ( wraz z wymazówkami do pobierania wymazów w kier. RSV odpowiadającymi liczbie testów ) - 1000 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń , wymazówki nie więcej niż 100 sztuk w opakowaniu )
8.Test kasetkowy do jednoczesnego wykrywania antygenu GDH i toksyn A i B Clostridium difficile w próbkach kału - 2100 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
9.Test kasetkowy do identyfikacji antygenów wirusa grypy A i B bezpośrednio z materiału klinicznego - 450 oznaczeń - ( 1 zestaw nie więcej niż 25 oznaczeń )
10.Test kasetkowy ( nie lateksowy ) do jakościowego wykrywania reagin kiłowych w krwi pełnej, surowicy, osoczu ( kompletny zestaw ) - 3000 oznaczeń ( 1 zestaw do 50 oznaczeń )
11.Test do różnicowania Moraxella i Neisseria w formie paska – 200 oznaczeń -
( 1 op. nie więcej niż 50 sztuk )
12.Olejek imersyjny do preparatów barwionych met. Grama (w butelkach po
10 ml z dozownikiem) - 30 butelek
13.Podłoże transportowo – wzrostowe do badania bakterii w próbkach moczu ( Cled/MacConkey ) - 2000 szt. ( w opakowaniu 10 sztuk )

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 141828,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Diagnostyka Salmonella i E. coli hodowanych w kale

1. Odczynnik coli- lateks EPEC ( poliwalentny A ) - 15 op. ( opakowanie – fiolka 2 ml )
2. Odczynnik coli -lateks EPEC ( poliwalentny B ) - 15 op. ( opakowanie – fiolka 2 ml )
3. Odczynnik coli- lateks EPEC ( poliwalentny C ) - 15 op. ( opakowanie – fiolka 2 ml )
4. Surowica Salmonella dla antygenu HM do aglutynacji szkiełkowej – 4 op. ( opakowanie – fiolka 5 ml )

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 11910,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały do systemu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów w oparciu o automatyczną metodę mikrorozcieńczeń w bulionie oraz aparatu pomocniczego (rezerwowego).

Nazwa asortymentu Liczba sztuk
Panele do określania identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów gram dodatnich 7300
Panele do określania identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów gram ujemnych 14000
Panele do określania lekowrazliwości streptokoków 300
Panele do określania lekowrażliwości drobnoustrojów gram ujemnych 200
Panele do określania lekowrażliwości drobnoustrojów gram dodatnich 200
Panele do identyfikacji drobnoustrojów z rodzaju Haemophilus i Neisseria 40
Szybkie testy 2 – 2,5 h do identyfikacji ziarniaków Gram dodatnich metodą fluorogenną 200
Szybkie testy 2 – 2,5 h do identyfikacji ziarniaków Gram ujemnych metodą fluorogenną 200
Odczynniki i materiały eksploatacyjne niezbędne do przeprowadzenia powyższych oznaczeń

Opis parametrów techniczno- funkcjonalnych dot. dzierżawionych aparatów oraz pozostałych wymagań Zamawiającego w tym zakresie określa Zał. nr 6 do SWZ – Parametry techniczno- funkcjonalne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 482550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6563,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6563,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6563,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Biotechnologii Surowic i Szczepionek BIOMED S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000288024

7.3.3) Ulica: ul. Sosnowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-224

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6563,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511570,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511570,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511570,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diag_Med Grażyn a Konecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010722547

7.3.3) Ulica: ul. Modularna 11A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-238

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458434,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.