eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bądkowo › Remont drogi gminnej 160722C Łówkowice - Kalinowiec w miejscowości Łówkowice o dł. 1300 m.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00054236 z dnia 2021-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 160722C Łówkowice - Kalinowiec w miejscowości Łówkowice o dł. 1300 m.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82

1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542724100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.badkow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 160722C Łówkowice - Kalinowiec w miejscowości Łówkowice o dł. 1300 m.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a26f70e-8af2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001547/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej 160722 C Łówkowice- Kalinowiec w miejscowości Łówkowice o dł. 1300 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie warstwy wyrównującej na istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym, wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej, wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na krawędzi drogi oraz wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych z kruszywa łamanego. Remont dotyczy drogi gminnej nr 160722 C w m. Łówkowice – Kalinowiec. Roboty prowadzone będą w obrębie działki o numerze geodezyjnym nr 113, 114, 116, 32 ( obręb Łówkowice).Projekt zakłada wykonanie następujących robót:roboty przygotowawcze, podbudowa, nawierzchnia jezdni- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego,- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej,- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy- wykonanie warstwy ścieralnej grubości 3 cm z mieszanki mineralno – asfaltowej,zjazdy- profilowanie i zagęszczenie podłoża na zjazdach indywidualnych i publicznych- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego roboty uzupełniające- wyrównanie poboczy- montaż znaków drogowych- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej2. Szczegółowy opis, zakres przedmiotu zamówienia oraz technologię wykonania robót zawiera:- projekt budowlano - wykonawczy - przedmiar robót- kosztorys ofertowy - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309146,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374112,69

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309146,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571697480

7.3.3) Ulica: Olsz 3

7.3.4) Miejscowość: Moglino

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309146,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.