eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego OR Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 97 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olsztyn@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a847d343-8239-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167154/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów jednostek organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1000-OP.261.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319983,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie. Sprzedaż energii elektrycznej obejmuje wymienione poniżej obiekty w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.:
1) Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn oraz Placówki Terenowe Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie:
2) w Mrągowie, ul. Wojska Polskiego 5A/35, 11-700 Mrągowo,
3) w Nidzicy, ul. Kopernika 2A/2, 13-100 Nidzica,
4) w Nidzicy, ul. Kopernika 2A/3, 13-100 Nidzica,
5) w Morągu, ul. 3 Maja 21/52, 14-300 Morąg,
6) w Iławie (Archiwum zakładowe), ul. Kopernika 6A, 14-200 Iława,
7) w Lidzbarku Warmińskim, Plac Wolności 7, 11-100 Lidzbark Warmiński,
8) w Szczytnie (2 Punkty Poboru Energii), ul. 1 Maja 35, 12-100 Szczytno,
9) w Braniewie, ul. Królewiecka 26, 14-500 Braniewo,
10) w Działdowie, ul. Kościuszki 29, 13-200 Działdowo,
11) w Ełku, ul. Wawelska 24, 19-300 Ełk,
12) w Giżycku, ul. 3 Maja 6, 11-500 Giżycko,
13) w Giżycku (garaż), ul. Okrzei 1, 11-500 Giżycko,
14) w Olecku, ul. Armii Krajowej 25, 19-400 Olecko,
15) w Piszu, ul. Dworcowa 2, 12-200 Pisz.
Sprzedaż energii odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w szczególności na zasadach i warunkach określonych przez:
- ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) – dalej ja-ko „ustawa Prawo energetyczne”,
- akty wykonawcze do ustawy Prawo energetyczne,
- ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610) – dalej jako „Kodeks Cywilny”,
- koncesje,
- postanowienia umowy oraz zgodnie z obowiązującą Taryfą dla energii elektrycznej oraz ofertą Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162168,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246005,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162168,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272609597

7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 6/12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-503

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162168,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.