Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00397251/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drewna opałowego dla DPS Ruda Różaniecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180196029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ruda Różaniecka 53
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Różaniecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-613
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166319615
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ruda_rozaniecka@dps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-rudarozaniecka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52bb7d75-52f8-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drewna opałowego dla DPS Ruda Różaniecka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52bb7d75-52f8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039732/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa drewna opałowego dla DPS Ruda Różaniecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.26.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drewna opałowego dla DPS Ruda Różaniecka.
2. Szacunkowa wielkość dostawy – 1 200 mp ( po ok. ¼ każdego gatunku).
3. Charakterystyka drewna opałowego:
4. średnica wałka: od 15 cm do 40 cm, > 40cm-tylko łupane,
5. długość : 1 mb; 1,25 mb; 2,5mb,
6. gatunek: buk, grab, dąb, jesion.
Dostarczane drewno nie może być spróchniałe
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy określają n/w załączniki do SWZ:
-Nr 2-formularz cenowy,
-Nr 9-wzór umowy.
8. Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianego drewna opałowego jest wielkością szacunkową niezbędną do porównania ofert, a jego rzeczywista ilość może ulec zmianie (+-10%). Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonego drewna nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie.
9. W cenie oferty winien zastać uwzględniony załadunek, własny transport Wykonawcy, oraz rozładunek drewna opałowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – plac składowania drewna na obiekcie Zamawiającego (Dom Pomocy Społecznej Ruda Różaniecka).
10. Odbiór drewna opałowego nastąpi po uprzednim rozładunku przez Wykonawcę, ułożeniu w stos wg wewnętrznej instrukcji Zamawiającego.
11. Zamawiający dopuszcza do 2% przy każdej dostawie inny rodzaj drewna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03413000-8 - Drewno opałowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PLATAN Bogusław Dyjak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650063566
7.3.3) Ulica: Majdan Sieniawski 308
7.3.4) Miejscowość: Adamówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-534
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.