Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026130/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053174 z dnia 2021-05-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń w budynku Żłobka Miejskiego „Tęczowy Świat””.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.brzeg.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa pomieszczeń w budynku Żłobka Miejskiego „Tęczowy Świat””.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ac4e7f6-9132-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000970/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa pomieszczeń w budynku Żłobka Miejskiego "Tęczowy Świat"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026130/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 554064,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pomieszczeń na parterze budynku Żłobka zlokalizowanego w Brzegu przy ul. Gaj 3, polegające na: przebudowie istniejącej jadalni i szatni, wydzieleniu sali zabaw, wykonaniu rozbudowy wiatrołapu z przeznaczeniem na przedsionek z miejscami dla wózków, wykonaniu wewnętrznej instalacji hydrantowej, instalacji systemu oddymiania i napowietrzania klatki schodowej KL1. Dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw, szatni i bawialni. Pozostałe pomieszczenia budynku żłobka pozostają bez zmian.Przy kalkulacji zamówienia należy wyłączyć koszt robót wykonania instalacji elektrycznych wykonanych w 2020 roku w zakresie: 1) instalacji elektrycznych w obrębie pomieszczeń remontowanych:- montaż instalacji gniazd wtykowych ogólnych,- montaż instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,- montaż zabezpieczeń nowych obwodów w wymienianych rozdzielnicach,2) instalacji elektrycznych związanych z dostosowaniem obiektu do przepisów ochronyprzeciwpożarowej:- wyposażenie całego budynku w adresowalny system sygnalizacji pożaru baz monitoringu do PSP, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w klatkach schodowych o natężeniu 5 Ix, - wykonanie instalacji głównego wyłącznika prądu przy wejściu do budynku,- wykonanie zasilania i sterowania systemu wentylacji klatki schodowej KL 1,- wymiana starej, nie spełniającej przepisów instalacji elektrycznych w części budynku,- wymiana wszystkich rozdzielnic w obiekcie.Natomiast należy skalkulować koszt podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej wentylacji klatki schodowej, oraz urządzeń i instalacji w przebudowywanym wiatrołapie.Roboty budowlane będą wykonywane w obrębie istniejącej lokalizacji ww. pomieszczeń w zakresie: 1. robót rozbiórkowych i wyburzeniowych:- rozebranie drzwi, wykocie ościeżnic,- wyburzenie ścianek dziełowych,- rozebranie istniejących okładzin podłogowych ,- rozebranie istniejącego wiatrołapu,2. robót instalacyjnych:- demontaż grzejników i kratek wentylacyjnych,- demontaż instalacji hydrantowej,3. robót konstrukcyjnych:- wykonanie fundamentów pod nowy wiatrołap,- wykonanie ścian fundamentowych,- wykonanie posadzki wiatrołapu,- wykonanie przebudowy ścian pomieszczeń na parterze,- wykonanie nowych i uzupełnienie starych tynków,- wykonie nowej posadzki w pom. na parterze wraz z okładzinami, 4. robót montażowych:- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej oraz balustrady wygradzającej w wiatrołapie,- montaż aluminiowej zewnętrznej stolarki drzwiowej oraz witryn,- montaż grzejników c.o. wraz z obudowami,- montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,5. wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej,6. wykonanie napowietrzania i oddymiania klatki schodowej KL1 poprzez wentylator napowietrzający i klapę dymną wraz z robotami elektrycznymi.7. wykonania robót elektrycznych nowo wybudowanego wiatrołapu.8. wykonania robót elewacyjnych.9. dostawy i montaż wyposażenia placu zabaw, szatni i bawialni.10. badań i pomiarów:- badanie i pomiary systemu oddymiania,- badanie i pomiary instalacji elektrycznych,- badania i pomiary instalacji hydrantowej,11. robót wykończeniowych, 12. wywozu i utylizację odpadów budowlanych,13. zagospodarowanie terenu (wykonanie podejścia i chodnika) wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem wszystkich robót budowlanych.Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poszczególnych branż oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania w okresie od dnia 16.06.2021r. do dnia 25.08.2021r., a w szczególności do zabezpieczenia przed osobami postronnymi pomieszczeń, na parterze i I piętrze budynku. W miesiącu sierpniu żłobek jest nieczynny. W miesiącach czerwiec - lipiec wykonawca może prowadzić roboty budowlane w pomieszczeniach. które nie zakłócą pracy kuchni po uprzednim ustaleniu zakresu prac z Dyrekcją żłobka. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia budynku żłobka przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia prac. Prace prowadzić zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę Nr 609 z dnia 12.09.2019r. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt wykonawcy. Przy realizacji przedmiotu umowy wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 poz. 1333 ) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2020 poz. 215 ze zmianami) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 4,5,6 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Udowodnienie równoważności należy wykazać na etapie złożenia oferty.Zadanie realizowane w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2021 (moduł 1b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577744,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584250,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577744,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DOMUS Kazimierz Sewioło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530612715
7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 17
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne -Firma LUXX Mariusz Sitko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577744,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- REMONT DREWNIANEJ ZEWNĘTRZNEJ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BRZEGU przy ul. Bolesława Chrobrego 31, 49-300 Brzeg
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu" - trzy części
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Przebudowa bud. dawnego Gimnazjum Piastowskiego w Brzegu wraz z adaptacją na cele muzealne i zagosp. terenu dla Muzeum Dziedzictwa i Kultury Kresów. Wyłonienie Inwestora zastępczego dla etapu I
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"- II postępowanie.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.