Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00438096/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z Oddziałem Ścinawka Dolna nr 17 w 2023 roku
CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Spłecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000560408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-402
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 30 28, 872 30 41
1.5.8.) Numer faksu: 74 872 30 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dps.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps.nowaruda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalnośc w ramach zadań DPS
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie z Oddziałem Ścinawka Dolna nr 17 w 2023 rokuCPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13bc7737-6421-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037216/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa art. spożywczych w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438096/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 895457,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część I - Produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15131100-6
1.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 92412,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część II - Drób CPV 15112000-6; Wieprzowina CPV 15113000-31.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 77057,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część III - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-91.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 108324,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część IV - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3; Margaryna i podobne produkty CPV 15431000-81.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15431000-8 - Margaryna i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 188688,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:Część V - Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6; Jaja CPV 03142500-3; Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2; Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-41.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
03142500-3 - Jaja
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 218123,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części: Część VI – Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-01.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 31014,39 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2023 roku, CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części: Część VII - Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15300000-11.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załączniku nr 2 do formularza ofertowego.
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
-na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 179837,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115112,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166921,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115112,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATS TRADE Hurtownia Mięsa i Wędlin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831408280
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATS TRADE HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN TOMASZ SYPER
jakie przetargi wygrała firma
ATS TRADE HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN TOMASZ SYPER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115112,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84514,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84514,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATS TRADE Hurtownia Mięsa i Wędlin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831408280
7.3.3) Ulica: Kamieniec 8
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATS TRADE HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN TOMASZ SYPER
jakie przetargi wygrała firma
ATS TRADE HURTOWNIA MIĘSA I WĘDLIN TOMASZ SYPER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84514,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Sklep Spożywczo-Przemysłowy Piekarnia-Cukiernia Barbara Izbińska, 57-431 Wolibórz 111A nie została właściwie zaszyfrowana. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp – z uwagi na złożenie oferty zawierającej niezaszyfrowane dokumenty stanowiące ofertę oraz załączniki do oferty, co jednoznacznie stanowi o sporządzeniu i przekazaniu oferty w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy uzyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Zgodnie z SWZ część XIII pkt 10 - Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/
Zamawiający unieważnia postępowanie dla części III, IV, V na podstawie art. 255 pkt 2) wszystkie złożone oferty dla części III, IV, V podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124218,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124218,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył ofertę na formularzu ofertowym, załącznik nr 1 do SWZ, bez załącznika nr 2 do formularza ofertowego. Załącznik nr 2 do formularza ofertowego zgodnie z SWZ stanowi integralną część oferty. Zgodnie z punktem XIV SWZ Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ wraz z formularzem cenowym, określonym w załączniku 2 do formularza ofertowego. Oferta została więc odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6), gdyż nie została sporządzone lub przekazane w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266810,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266810,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta ATS TRADE Hurtownia Mięsa i Wędlin 57-300 Kłodzko Kamieniec 8, część V, Wykonawca dla części V złożył ofertę bez wymaganego podpisu na załączniku nr 2 do formularza ofertowego (wykonawca załączył sam scan w formacie pdf). Załącznik nr 2 do formularza ofertowego zgodnie z SWZ stanowi integralną część oferty. Zgodnie z punktem XIV SWZ Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ wraz z formularzem cenowym, określonym w załączniku 2 do formularza ofertowego. Oferta została więc odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6), gdyż nie została sporządzone lub przekazane w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260370,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260370,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53398,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53398,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53398,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsno-Rybnego KARI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6140001623
7.3.3) Ulica: Piekarska 1
7.3.4) Miejscowość: Marciszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53398,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199049,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245136,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199049,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMEXIM Tomasz Harhala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141508981
7.3.3) Ulica: Strzegów 4B
7.3.4) Miejscowość: Strzelin
7.3.5) Kod pocztowy: 57-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199049,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- "Modernizacja terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie gmin Partnerstwa Noworudzko-Radkowskiego".
- Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.