eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Doradztwo z zakresu Pzp w tym sukcesywne usługi przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa - PIB



Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo z zakresu Pzp w tym sukcesywne usługi przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/instytut_ogrodnictwa/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doradztwo z zakresu Pzp w tym sukcesywne usługi przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – PIB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-245ef0a5-82b0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00053014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514833

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) sukcesywne świadczenie usług przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w imieniu i na rzecz Instytutu Ogrodnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego,
2) usługa doradztwa prawnego z zakresu zamówień publicznych w wymiarze 20 godz. miesięcznie.
W znaczącej większości usługa obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień dofinansowanych ze środków UE.
2. Szczegółowe zestawienie rodzaju i liczby usług zostało określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że wskazana liczba postepowań jest planowaną i przyjętą do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
4. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonać przesunięć pomiędzy wprowadzonymi w formularzu ofertowym rodzajami postępowań przy nie zmiennej wartości umowy.
5. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 50% liczby postępowań wskazanych w formularzu ofertowym. Niewykorzystanie pozostałych 50% liczy postepowań nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu nie zrealizowania warunków zamówienia.
6. Usługa odpowiada zakresowi pomocniczych działań zakupowych, o których mowa w art. 37 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca realizując zamówienie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będzie występował w postępowaniach jako pełnomocnik Zamawiającego.
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Prawna Jerzy PIERÓG & Partnerzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251154281

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 42 lok. 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-695

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w Sekcji VIII p. 8.2 podał całkowitą wartość umowy brutto wraz z opcją.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.