eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 66 837

1.5.8.) Numer faksu: 77 44 66 888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bielec@krapkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.krapkowice.pl/12972/2737/remonty-czastkowe-drog-na-terenie-miasta-i-gminy-krapkowice-w-2023r-bzp271212022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9ada96-8815-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016972/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 1 Remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-bitumicznych

1.1.28 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 2 Remonty cząstkowe nawierzchni innych niż mineralno-bitumiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 881107,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370412,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni mineralno bitumicznej wraz z regulacją urządzeń obcych w 2023 roku.
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 370412,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu, plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku.
Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 433079,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych wykonywane remonterem typu patcher w 2023 roku.

Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 77615,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
1) na część I (Zadanie nr 1) Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z regulacją urządzeń obcych w 2023 roku wpłynęły 2 oferty z cenami powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 300.000,00 złotych.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
2) na część II (Zadanie nr 2) Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku wpłynęła 1 oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 250.000,00 złotych.Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
1) na część III (Zadanie nr 3) Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych wykonywane remonterem typu patcher w 2023r. wpłynęły 2 oferty z cenami powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 50.000,00 złotych.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.