Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524964/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 66 837
1.5.8.) Numer faksu: 77 44 66 888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bielec@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.krapkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.krapkowice.pl/12972/2737/remonty-czastkowe-drog-na-terenie-miasta-i-gminy-krapkowice-w-2023r-bzp271212022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg na terenie miasta i gminy Krapkowice w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9ada96-8815-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016972/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 1 Remonty cząstkowe nawierzchni mineralno-bitumicznych
1.1.28 Remonty bieżące dróg, parkingów i chodników na terenie miasta i gminy Krapkowice. Zadanie 2 Remonty cząstkowe nawierzchni innych niż mineralno-bitumiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 881107,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370412,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni mineralno bitumicznej wraz z regulacją urządzeń obcych w 2023 roku.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 370412,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu, plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 433079,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych wykonywane remonterem typu patcher w 2023 roku.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ oraz STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 77615,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
1) na część I (Zadanie nr 1) Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z regulacją urządzeń obcych w 2023 roku wpłynęły 2 oferty z cenami powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 300.000,00 złotych.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
2) na część II (Zadanie nr 2) Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych oraz chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kostki brukowej granitowej, bloczków betonowych, trylinki, tłuczniowej, płyt betonowych, naprawy i wymiana obrzeży i krawężników, remonty obiektów z betonu plantowanie poboczy, czyszczenie przepustów drogowych i rowów przydrożnych oraz regulacja urządzeń obcych (kratki ściekowe, studnie, zawory) w 2023 roku wpłynęła 1 oferta z ceną powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 250.000,00 złotych.Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie składania ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godz.10:00 dnia 16 stycznia 2023 r.
1) na część III (Zadanie nr 3) Remonty cząstkowe dróg gminnych, wewnętrznych wykonywane remonterem typu patcher w 2023r. wpłynęły 2 oferty z cenami powyżej kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości: 50.000,00 złotych.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.