eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przyłącza wodnego oraz budowa hydroforni w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przyłącza wodnego oraz budowa hydroforni w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grójecka 127

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 58 98 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dglp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przyłącza wodnego oraz budowa hydroforni w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-384efefe-4dd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059164/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie przyłącza wodnego oraz budowa hydroforni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286378/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.272.2.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234124,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza wodnego wraz z podłączeniem do sieci MPWiK, budowie pomieszczenia przyłącza wodnego (hydroforni) wraz z wyposażeniem instalacyjnym (instalacje sanitarne, elektryczne, niskoprądowe CCTV i KD) oraz podłączenie do wewnętrznej sieci wody użytkowej z likwidacją
dotychczasowej instalacji zasilenia w wodę w siedzibie Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie.
2. Roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją, za pomocą której Zamawiający opisał przedmiot zamówienia, obejmującą:
a) projekt budowlano – wykonawczy przyłącza wody dla istniejącego budynku biurowego przy ul. Grójeckiej 127, dz. nr ew. 14/5 i 14/10, obręb 2-03-20
– załącznik nr 8 do SWZ,
b) projekt wykonawczy pomieszczenia przyłącza wody wraz z hydroforem
w istniejącym budynku biurowym przy ul. Grójeckiej 127, dz. nr ew. 14/5
i 14/10, obręb 2-03-20 – załącznik nr 9 do SWZ,
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pomieszczenia przyłącza wody wraz z hydroforem w istniejącym budynku biurowym przy ul. Grójeckiej 127, dz. nr ew.
14/5 i 14/10, obręb 2-03-20 – branża sanitarna – załącznik nr 10 do SWZ,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pomieszczenia przyłącza wody wraz z hydroforem w istniejącym budynku biurowym przy ul. Grójeckiej 127, dz. nr ew. 14/5 i 14/10, obręb 2-03-20 – branża architektoniczna – załącznik nr 11 do SWZ,
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pomieszczenia przyłącza wody wraz z hydroforem w istniejącym budynku biurowym przy ul. Grójeckiej 127, dz. nr ewid. 14/5 i 14/10, obręb 2-03-20 – branża elektryczna – załącznik nr 12 do SWZ,
f) warunki techniczne przyłącza do sieci wodociągowej – załącznik nr 13 do SWZ,
g) projekt czasowej organizacji ruchu – załącznik nr 14 do SWZ,
h) przedmiary robót – załącznik nr 15 do SWZ,
2) decyzją Prezydenta m. st. Warszawy nr ZDM/ZUWD/O/POST/496/2020 z dnia 01.07.2020 zezwalającą na lokalizację w trawniku, sieci uzbrojenia terenu
– załącznik nr 16 do SWZ,
3) zaświadczeniem Prezydenta m. st. Warszawy nr 374/2020 z dnia 07.10.2020 r. potwierdzającym, że bez sprzeciwu zostało przyjęte zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę
– załącznik nr 17 do SWZ,
4) zaświadczeniem Prezydenta m. st. Warszawy nr 23/2020 z dnia 27.07.2020r.,
potwierdzającym, że zamierzona zmiana sposobu użytkowania fragmentu parkingu podziemnego na pomieszczenie przyłącza wodociągowego jest zgodna
z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – załącznik nr 18 do SWZ,
5) obowiązującymi przepisami prawa,
6) zasadami sztuki budowlanej,
7) obowiązującymi wymaganiami MPWiK wykonania i odbioru przyłączy wodnych. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę), na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie robót instalacyjno-montażowych oraz wykończeniowych branży sanitarnej, elektrycznej oraz architektonicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351411,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Initium Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282796604

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 33a

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351411,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.