Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501656/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy i dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz systemu detekcji dymu w ZUOK Sp. z o.o. w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,147817,1b8c0f6143e9afdd79139d4fd825d11c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz systemu detekcji dymu w ZUOK Sp. z o.o. w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaf2b609-8543-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/47/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343581,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie napraw istniejącego Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP - system zasysający) wraz z systemem detekcji dymu typu SAD i dostosowanie go do warunków panujących w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Olsztynie, ul. Lubelska 53 (dalej: ZUOK), w halach produkcyjnych: Segmentu Mechanicznego Przetwarzania (SMP), Sortowni Odpadów Opakowaniowych (SOO), Punktu Przyjęcia Odpadów (PPO), w pomieszczeniu sprężarek oraz urządzeń wspierających, w pomieszczeniach pomocniczych, gdzie SSP jest zainstalowany, który jest nadrzędnym systemem opartym na centrali firmy BOSCH-FPA-5000 wraz z systemem wczesnej detekcji Vesda XCC-011 i Vesda VLP400 (w skład wchodzą czujki i centrala wyniesiona).
2. W ramach zamówienia Wykonawca wymieni niżej wymienione elementy obecnego systemu PPOŻ:
a) filtry wewnętrzne VLP (wkłady)
b) odstojniki wody i pyłu wraz z instalacją
c) automatyczny system przedmuchu rurociągów
d) rurki ABS 3m, średnica zewnętrzna 25 mm czerwona oraz wszelkiego rodzaju potrzebne złączki, kolanka, teowniki itp.
e) osuszacz ziębniczy
f) siłowniki pneumatyczne
g) elementy montażowe kpl.
3. W ramach naprawy zostaną wykonane poniższe prac:
a) podłączenie osuszacza, sprężarki i ustawienie konfiguracji pracy tych urządzeń,
b) programowanie systemu SSP,
c) przeprowadzenie testów po wykonaniu naprawy,
d) demontaż starego orurowania ,
e) montaż nowego orurowania
f) sprawdzenie wszystkich połączeń oraz elementów eksploatacyjnych zainstalowanych systemów PPOŻ w halach i pomieszczeniach wskazanych w ust. 1 powyżej,
g) zastosowanie automatycznych przedmuchów i dobranie właściwego czasu przedmuchu wraz z możliwością jego konfiguracji, które zapewnią zachowanie ciągłości i jednolitego sposobu zabezpieczenia Zakładu Zamawiającego, także z halą Segmentu Biologicznego Przetwarzania (SBP), gdzie Zamawiający przeprowadził już naprawy i dostosowanie systemu,
h) wykonanie uruchomień, sprawdzenie współdziałania z istniejącym systemem sygnalizacji firmy BOSCH FPA – 5000 oraz systemem gaszenia na granicy strefy pożarowej,
i) kalibracja kompensatorów oraz detektorów po wykonanej instalacji,
j) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zatwierdzeniem przez rzeczoznawcę PPOŻ oraz inne podmioty (jeżeli to będzie wymagane) oraz przekazanie wszystkich niezbędnych protokołów przeglądu i sprawności systemu oraz połączeń sygnału z właściwą jednostką PSP, jeśli będą modyfikować centralę BOSCH.
4. Wykonawca zaktualizuje istniejący system wizualizacji SSP.
5. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne materiały i sprzęt logistyczny (podnośnik, wózek itp.) w celu realizacji zamówienia.
6. Zamawiający wymaga przywrócenia pełnej sprawności systemu sygnalizacji pożarowej zbudowanego z elementów Bosch i Vesda. Realizacja zamówienia ma zapewnić funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożarowej, która będzie odporna na panujące w halach warunki, w tym na te, które imitują zdarzenia pożarowe (zaparowanie, duże zapylenie). Jednocześnie system ma być wrażliwy i wykrywać wszystkie rzeczywiste zagrożenia pożarowe pomimo występowania ww. warunków.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zastosowane rozwiązanie naprawy systemu sygnalizacji pożarowej było integralną częścią SSP/ BOSCH Vesda i było z nim kompatybilne – wymaga się pełnej integracji przedmiotu zamówienia z ww. centralą i panelem wyniesionym. Po wykonaniu napraw, system ma zostać podłączony do wszystkich zabezpieczeń przeciwpożarowych dostępnych na terenie Zakładu (systemy oddymiania, instalacje tryskaczowe, monitoring pożarowy, ręczne ostrzegacze pożarowe, przeciwpożarowe wyłączniki prądu).
8. Za zastosowane rozwiązanie Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność i gwarantuje sprawność systemu w warunkach panujących w halach produkcyjnych Zakładu Zamawiającego. Wykonawca składając ofertę deklaruje, że zapoznał się z warunkami panującymi w halach produkcyjnych wynikających zarówno z procesów przetwarzania odpadów, które realizuje Zamawiający, jak i powstałymi podczas np. rutynowego sprzątania oraz czyszczenia maszyn i urządzeń. Zamawiający podkreśla, że właśnie w tych warunkach (zapylenie, wilgoć) będzie odbywała się detekcja zagrożeń pożarów. Wykonawca składając ofertę deklaruje, że przeprowadzone przez niego naprawy zagwarantują stuprocentową wrażliwość i detekcję rzeczywistych zagrożeń pożarowych systemu, a jednocześnie odporność tego systemu na imitację zagrożeń pożarowych, tj.: zapylenie, zaparowanie i inne wynikające ze specyfiki Zakładu.
9. Wykonawca w ramach zamówienia zaktualizuje Instrukcje Bezpieczeństwa Pożarowego, scenariusz pożarowy, dokumentację powykonawczą oraz instrukcję obsługi i konserwacji całości systemu zatwierdzone przez rzeczoznawcę p.poż. Dokumenty muszą zawierać aktualizację o istotne zmiany jeśli zostaną wprowadzone do naprawianego systemu. Aktualizacja Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego oraz scenariusza pożarowego wymaga akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest także zobowiązany dostarczyć wszystkie certyfikaty materiałowe niezbędne do zrealizowania zadania.
10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić protokoły sprawności działania wszystkich naprawionych i wymienionych elementów oraz protokoły współdziałania tych elementów z Systemem Sygnalizacji Pożaru Zamawiającego.
11. W ramach zamówienia Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego oraz weźmie udział w próbach sprawdzenia poprawności działania systemu zasysania, systemu oddymiającego, klap odcinających, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, przeciwpożarowych wyłączników prądu, tryskaczy, monitoringu pożarowego.
12. Wykonanie montażu odbędzie się w trakcie pracy Zakładu i nie może wpłynąć negatywnie na proces produkcyjny. Zakład pracuje od godz. 6:00 w poniedziałek do godz. 6:00 w sobotę. Prace mogą być wykonywane całodobowo lub w trakcie przerwy pracy Zakładu po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
13. Wykonawca realizując zamówienie zobowiązany jest zagwarantować, że:
a) system SSP będzie działał prawidłowo i będzie sprawny;
b) wykrywane zagrożenia będą zgodne ze scenariuszem pożarowym i przekazywane do Państwowej Straży Pożarnej,
c) wszystkie elementy tego systemu będą zintegrowane z centralą,
d) system będzie zgodny z obowiązującymi przepisami i przejdzie z wynikiem pozytywnym wszystkie próby odbiorowe i testy.
14. Naprawa i dostosowanie systemu ma spełniać obowiązujące przepisy p.poż.
15. Wykonawca udzieli na przedmiotowe zadanie dwuletniej gwarancji od momentu odebrania całego systemu.
16. Wykonawca składając ofertę potwierdza, że otrzymał wszelkie informacje pozwalające mu na złożenie kompletnej oferty uwzględniającej pełen zakres świadczenia Wykonawcy oraz akceptuje, że wszelkie ryzyka związane z ewentualnym niedoszacowaniem zakresu oferty bądź ceny obciążają Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZ-ON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7393916218
7.3.3) Ulica: Bartąska 117 lok 25
7.3.4) Miejscowość: Bartąg
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Modernizacja klatek schodowych K5, K6 w ramach zadania: "Modernizacja budynku, w tym dostosowanie klatek schodowych do wymogów bezpieczeństwa pożarowego"
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.