eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwaniska › "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8631031706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta-zeas@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwaniska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd176302-699c-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449824/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298853,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I: Dowóz uczniów

I TRASA:
− Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Dziewiątle, Wygiełzów, Kamienna Góra - PSP Iwaniska,
− Iwaniska, Sobiekurów, Wojnowice, Planta1, Planta 2, Kobylany - PSP Iwaniska,
− dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 154 km.

II TRASA:
− Iwaniska – Wzory1, Wzory 2, Zielonka, Skolankowska Wola, Jastrzębska Wola, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola, Wola Skolankowska, Zielonka, Wzory1, Wzory 2, Stobiec Górny, Stobiec Dolny, Stobiec, Zaldów - PSP Iwaniska,
− dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 130 km.

III TRASA:
− Iwaniska, Krępa, Tęcza – PSP Iwaniska- Ujazd, Kopiec, Kamieniec, Kamieniec Kolonia, Przepiórów. Krasków, Garbowice, Borków wieś , PSP Mydłów, Boduszów, Mydłowiec, Strzyżowice , Kaczyce – PSP Mydłów, Boduszów , Krępa Dolna, Krępa Górna – Tęcza, PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 160 km.

IV TRASA:
− Iwaniska, Kopiec 1, Kopiec 2, Kujawy, Kamieniec, Radwanówek , Radwan1, Radwan 2, Toporów, PSP Ujazd, Haliszka , PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 120 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 236254,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II: Dowóz uczniów

Dowóz uczniów na trasie V:
− Dowóz i powrót dzieci i młodzieży niepełnosprawnej wraz z opiekunem na trasie: Wygiełzów, Kujawy, Przepiórów (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia„ dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu.
Ilość dzieci – 3, Ilość kilometrów dziennie - 160 km (dowóz i powrót).

Dowóz uczniów na trasie VI:
− Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Planta, Łagowica Nowa, Kopiec, Garbowice Kolonia (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego)
do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach , Gmina Opatów
− ilość uczniów – 6. Ilość kilometrów dziennie - 150 km ( dowóz i powrót).

Dowóz uczniów na trasie VII:
− Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Iwaniska, Krępa, Przepiórów, Ujazd, Łopatno, Stobiec, Wojnowice (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach, Gmina Sadowie
− ilość dzieci - 8. Ilość kilometrów dziennie - 170 km (dowóz i powrót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 62603,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część nr I wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp postępowanie na część nr I unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty na część nr II, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część nr II unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.