eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zamówienie w trybie podstawowym w dwóch częściach na usługę pełnienia całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie w trybie podstawowym w dwóch częściach na usługę pełnienia całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5862138302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Zwycięstwa

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-451

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ppnt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ppnt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie w trybie podstawowym w dwóch częściach na usługę pełnienia całodobowej ochrony obiektów Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ce901e-57f2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004799/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Całodobowa ochrona obiektów PPNT Gdynia - zamówienie w częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.2800.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2015500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w ramach Części 1 obejmuje usługę w zakresie ochrony osób i mienia realizowaną w formie całodobowej ochrony fizycznej w obiektach i na terenie zewnętrznym Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98 w Gdyni. 2. Zgodnie z dyspozycją art. 95 ust.1 uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. z 2020, poz. 1320 z późń. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym w szczególności osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z ochroną fizyczną osób i mienia w obiektach Zamawiającego, a także osób wykonujących czynności związane z organizowaniem pracy oraz nadzorem pracowników ochrony.3. Zamawiający wymaga, w ramach Części 1 i Części 2 , aby wszystkie osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia posiadały odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia, posiadały status pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995), były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Na potrzeby zamówienia przez kwalifikowanego pracownika ochrony należy rozumieć kwalifikowanego pracownika ochrony zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 1734000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w ramach Części 2 obejmuje usługę w zakresie ochrony osób i mienia realizowaną w formie całodobowej ochrony fizycznej wraz z zapewnieniem patrolu interwencyjnego w obiekcie zlokalizowanym przy ul. Czechosłowackiej 3 w Gdyni.
2. Szczegółowy wykaz usług oraz szacowane zapotrzebowanie zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3.Zamawiający zastrzega, że ilości świadczonych usług w ramach Części 1 ( w ramach zakresu podstawowego oraz Opcji 1 i Opcji 2 ) oraz Części 2 wskazane w załączniku nr 5 i 6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy/Wykonawcom, z którymi Zamawiający zawrze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację umowy w wielkościach podanych w załączniku nr 5 i 6 do SWZ. Usługi dokonane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji i lokalizacji różnić się ilościowo od ilości szacunkowych podanych w załączniku nr 5 i 6 do SWZ (zarówno mogą być większe, mniejsze lub nie wystąpić w ogóle). Zmniejszenie wysokości zamówienia nie może być podstawą do dochodzenia roszczeń ze strony Wykonawcy usługi. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje realizację Części 1 (w ramach zakresu podstawowego) oraz Części 2 na minimalnym poziomie wynoszącym 70%, a w przypadku decyzji o realizacji Opcji nr 1 lub Opcji 2 ̶ na minimalnym poziomie wynoszącym 30% w ramach każdej Opcji.4.3.4. Zamawiający wymaga, w ramach Części 1 i Części 2 , aby wszystkie osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia posiadały odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i uprawnienia, posiadały status pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995), były wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadały legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Na potrzeby zamówienia przez kwalifikowanego pracownika ochrony należy rozumieć kwalifikowanego pracownika ochrony zgodnie z art. 26 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 1995).5.3.11. Zgodnie z dyspozycją art. 95 ust.1 uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. z 2020, poz. 1320 z późń. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w tym w szczególności osób wykonujących bezpośrednio czynności związane z ochroną fizyczną osób i mienia w obiektach Zamawiającego, a także osób wykonujących czynności związane z organizowaniem pracy oraz nadzorem pracowników ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

4.5.5.) Wartość części: 281500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1692519,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3123796,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1692519,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o. – (Lider)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROTECTOR Sp. z o.o. – (Konsorcjant) ,PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o (Konsorcjant) ,Fides AMM Sp. z o.o – (Konsorcjant) ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781 200 37 42

7.3.3) Ulica: Strzeszyńska 31

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-476

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1653079,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267833,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358792,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267833,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE Sp. z o.o. – (Lider)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROTECTOR Sp. z o.o. – (Konsorcjant),PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o (Konsorcjant),Fides AMM Sp. z o.o – (Konsorcjant)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781 200 37 42

7.3.3) Ulica: Strzeszyńska 31

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-476

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267833,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.