eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45d91df8-6897-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010409/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.1.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214802,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do obiektów Gminy Daleszyce w sezonie grzewczym 2021/2022.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa drzewnego PELLET spełniającego parametry normy jakościowej DIN plus lub EN plus A1 do jednostek na terenie gminy Daleszyce
w przewidywanej ilości (na podstawie sezonu 2020 – 2021) – 183,80 ton.
Zakres zamówienia:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Daleszycach, ul. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce:
a. Budynek byłego Gimnazjum
Przewidywane zużycie roczne: 65,3 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 30t.
b. Budynek Szkoły Podstawowej
Przewidywane zużycie roczne: 39,8 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 30t.
2) Szkoła Podstawowa im. Partyzantów Armii Krajowej Ziemi Kieleckiej w Sukowie, Suków 215, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 30,9 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 20t.
3) Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Niestachowie, Niestachów 271, 26-021 Daleszyce
a. Budynek 1
Przewidywane zużycie roczne: 13 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 6t.
b. Budynek 2
Przewidywane zużycie roczne: 17 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 4t – 6t.
4) Świetlica Wiejska w Komórkach, Komórki 131, 26-01 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 5,8 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 3t – 5t.
5) Centrum Edukacji Ekologicznej w Widełkach, Widełki 38, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 7,0 ton
Minimalna i maksymalna ilość pelletu objętego jednorazową dostawę: 3t – 10t.
6) Świetlica wiejska w Cisowie, Cisów 44, 26-021 Daleszyce
Przewidywane zużycie roczne: 5 ton.
Pojemność magazynu 2 tony.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268818,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268818,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREWEX Mariusz Toboła, Michał Toboła Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621818303

7.3.4) Miejscowość: Michałów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-411

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268818,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.