eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V - wykonanie placu zabaw



Ogłoszenie z dnia 2022-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – wykonanie placu zabaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie Zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą etap V – wykonanie placu zabaw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5ffbb55-5e68-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004965/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Zagospodarowanie zalewu Czerwona Woda etap I w ramach projektu Przygoda z Nysą - etap V

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: Przygoda z Nysą – zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego – etap V. Oś priorytetowa programu Wspólne dziedzictwo naturalne i kulturowe. Dofinasowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319269/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego placu zabaw w zakresie budowy i montażu nowych elementów zabawowych (opierając się na koncepcji Natural Play), elementów małej architektury, wykonaniu wycinki i nasadzeń drzew i krzewów wraz z rekultywacją terenów zielonych wokół placu zabaw oraz rozbudową oświetlenia
w zakresie przebudowywanego terenu placu zabaw (14 punktów świetlnych wraz z niezbędnym okablowaniem i podłączeniem).
2. Teren inwestycji objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego przyjętym Uchwałą Nr 165/08 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 24 kwietnia 2008 r. (tereny oznaczone symbolami: US1. RLP1). Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Widok
w Zgorzelcu, na działkach nr: 36 i 37, Obr. XII.
3. Teren przeznaczony na Plac zabaw należy podzielić na 2 strefy: strefę dla dzieci małych (0-6 lat) oraz strefę dla dzieci większych
i młodzieży (7-16 lat).
W strefie dla dzieci małych należy zamontować następujące urządzenia i elementy:
1) Domek na palach
2) Bujaki: biedronka dla maluchów, stonoga, konik polny,
3) Rzeźbę koń,
4) Statek,
5) Huśtawkę bocianie gniazdo dla maluchów,
6) Stolik do pieczenia biedronka,
7) Ławki oraz kosze na odpadki,
8) Elementy natury dla dorosłych – ławka, stolik,
9) Wejście z konstrukcją typu „stop pies” wraz z drewnianym ogrodzeniem.
W strefie dla dzieci większych i młodzieży należy zamontować następujące urządzenia i elementy:
1) Las wspinaczkowy,
2) Huśtawkę wahadłową,
3) Karuzelę muchomorek,
4) Wieżę ze zjeżdżalnią „ślimak”,
5) Wiatę z pergolą i tunelem z wierzby,
6) Huśtawkę towarzyską,
7) Belkę do balansowania,
8) Ławki belki wraz z koszami na odpadki,
9) Głazy,
10) Trawiaste pagórki,
11) Pieńki do balansowania.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Demontaż elementów urządzeń zabawowych oraz małej architektury,
2) Budowę oświetlenia wraz z niezbędnym okablowaniem, podłączeniem oraz montażem słupów i opraw,
3) Przygotowanie podłoża pod nowe nawierzchnie,
4) Wykonanie nowych nawierzchni oraz przedeptów obramowanych balami drewnianymi,
5) Dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych wraz
z niezbędnymi elementami,
6) Dostawę i montaż ogrodzenia placu zabaw wraz z ogrodzeniem drewnianym, jako zabezpieczenie kamieniołomu,
7) Wykonanie paleniska,
8) Dostawę i montaż wiaty rekreacyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem,
9) Dostawę zbiornika na wodę,
10) Wykonanie i montaż regulaminów korzystania z przedmiotowego terenu oraz wykonanie nowych nadruków na tablicach informacyjnych,
11) Wycinkę drzew i krzewów,
12) Nasadzenie zieleni oraz wykonanie labiryntu grabowego,
13) Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz
z rekultywacją terenu.

5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dwóch dokumentacjach projektowych, tj.: dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę KOSZT-BUD Zakład Usług Projektowo-Kosztorysowych i Nadzoru Inwestorskiego - w zakresie placu zabaw, przedeptów, małej architektury
i nasadzeń zieleni oraz w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Pracownia Komputerowo-Projektowa Sieci i Instalacji Maliński Computer Studio - w zakresie oświetlenia.
W skład ww. dokumentacji projektowych wchodzi:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt wykonawczy,
3) Przedmiar robót (przedmiar robót jest załączony w celach informacyjnych. Nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe oszacowanie ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia),
4) Decyzja pozwolenia na budowę nr 253/2015 z dnia 04.08.2015 r. oraz zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia budowy z projektem nr BS.6740.6.21.2018.3 z dnia 29.06.2018 r. wydane przez Starostę Zgorzeleckiego,
- zwanymi w dalszej części SWZ „dokumentacją”.

6. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia oraz 12 miesięcznej gwarancji na dokonane nasadzenia oraz ich pielęgnację.
2) Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
3) Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (materiałów, urządzeń, itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
4) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane przy realizacji zamówienia materiały i urządzenia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający określa maksymalny punktowany okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy. Zasady oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XX SWZ.
5) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1494450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2221269,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1494450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Bogacz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe TRIBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151511252

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 40A

7.3.4) Miejscowość: Rogoż

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1494450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.