eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Przebudowa drogi gminnej odnogi ul. Stawowej w Be³sznicy



Og³oszenie z dnia 2022-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej odnogi ul. Stawowej w Be³sznicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gorzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ko¶cielna 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324513056 wew. 11

1.5.8.) Numer faksu: 324513056 wew. 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gorzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej odnogi ul. Stawowej w Be³sznicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4dda33f6-88b0-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00052474

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023296/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Be³sznica – remont ul. Stawowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) sk³adanie ofert cenowych i innych dokumentów Wykonawcy, pytania do przetargu, zawiadomienia i inna korespondencja:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) pytania do przetargu, zawiadomienia oraz korespondencja po otwarciu ofert:
zamowienia@gorzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) i odbywa siê przy u¿yciu:
1) mini-Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal – dotyczy sk³adania ofert cenowych i innych dokumentów Wykonawcy, pytañ do przetargu, zawiadomieñ i innej korespondencji,
2) poczty elektronicznej - dotyczy, np. pytañ do przetargu, zawiadomieñ poprzez adres: e-mail: zamowienia@gorzyce.pl, oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres/y wskazany/ne w formularzu ofertowym.
UWAGA: Pytania do przetargu zaleca siê przesy³aæ (najlepiej w wersji edytowalnej) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: zamowienia@gorzyce.pl , poniewa¿ bezpo¶rednio docieraj± do odpowiedniej komórki.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji (do sk³adania dokumentów elektronicznych jako za³±czniki).
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z mini-Portalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i https://pz.gov.pl/Instrukcja_Uzytkownika_PZ.pdf
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. . Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc., .docx, .rtf,.xps, .odt.
5. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone s± wy³±cznie formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Powy¿sze oznacza, i¿ Zamawiaj±cy nie dopuszcza przysy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar
6. W celu prawid³owego z³o¿enia oferty Wykonawcy powinni siê pos³ugiwaæ 32-znakowym Identyfikatorem z miniPortalu, a nie Identyfikatorem postêpowania nadawanym przez Platformê e-Zamówienia. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na mini-Portalu.
7. Ofertê (wraz z za³±cznikami) sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Podpis mo¿e zostaæ z³o¿ony bezpo¶rednio na pliku z ofert± wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawieraj±cych ofertê wykonawcy. Opatrzenie w³a¶ciwym podpisem oferty (lub paczki) nastêpuje przed czynno¶ci± jej zaszyfrowania.
9. Oferta winna byæ zaszyfrowana. Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ¿adna aplikacja, ani klucz publiczny – ca³y proces szyfrowania ma miejsce na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/
10. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjnie wskazano szczegó³owo w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Gorzyce - Daniel Jakubczyk z siedzib± w³adz w Urzêdzie Gminy w Gorzycach (44-350) przy ul. Ko¶cielnej 15;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: jod@gorzyce.pl;
2) pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawart± w wyniku tego postêpowania umow±,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
2. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
3. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
4. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
5. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.04.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie odnogi ul. Stawowej w Be³sznicy.

2) Przedmiot zamówienia ma byæ wykonany w oparciu o dokumentacjê przetargow±, tj. dokumentacjê sporz±dzon± i udostêpnion± Wykonawcom przez Zamawiaj±cego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postêpowania przetargowego, obejmuj±c± w szczególno¶ci specyfikacjê warunków zamówienia, zwan± dalej „SWZ”, wraz z za³±cznikami do niej, tj. dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynik³ymi w trakcie procedury przetargowej stanowi±cymi integraln± czê¶æ SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przes³anych i umieszczonych na stronie postêpowania Zamawiaj±cego pismach.

3) Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót. Teren inwestycji jest ogólnodostêpny.

4) W zakres zamówienia wchodz± m.in.:
- przebudowa drogi poprzez poszerzenie jezdni do szer. 3,5m wraz z wykonaniem nowej konstrukcji jezdni drogi na d³ugo¶ci 150,33 m,
- wykonanie poboczy o nawierzchni z t³ucznia kamiennego,
- obramowanie jezdni krawê¿nikiem betonowym najazdowym,
- wymiana istniej±cych przepustów rurowych Ø 400 mm,
- umocnienie dna rowu i skarpy p³ytami a¿urowymi.
Zakres zamówienia obejmuje pe³ne procesy robót budowlanych, z wykonaniem wszystkich robót rozbiórkowych, budowlanych wraz z zakupem, dostarczeniem na plac budowy, wbudowaniem materia³ów oraz usuniêciem z placu budowy i utylizacj± materia³ów z rozbiórki, odpadów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zakres ewentualnych robót bêdzie polegaæ na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, okre¶lonego w Rozdziale III pkt 1 SWZ, miêdzy innymi w zakresie budowy wiêkszego zakresu drogi, poboczy i zjazdów w obrêbie lub s±siedztwie zadania podstawowego, budowy wiêkszego zakresu odwodnienia tj. wykonanie zwiêkszonego zakresu umocnienia dna rowu i skarpy p³ytami a¿urowymi. przepustów, lub przebudowy koliduj±cych sieci lub urz±dzeñ, wprowadzenia wiêkszego zakresu dla docelowej organizacji ruchu, wykonania prac wykoñczeniowych, itp.
2. Ewentualne zamówienie mo¿e zostaæ udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e warto¶æ zamówienia podobnego mo¿e wynie¶æ maksymalnie do 30 % warto¶ci umownej brutto.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 90 %
Gwarancja – 10 %

Ocena ogólna danej oferty polegaæ bêdzie na zsumowaniu punktów (przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 punkt) wyliczonych w poszczególnych kryteriach:

P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów otrzymanych przez ofertê
C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „CENA”
G – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „GWARANCJA”

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny, gwarancji t.j. otrzyma najwiêksz± sumê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej, tj.:
1) wyka¿± wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z kanalizacj± deszczow± o warto¶ci min. 150 000,00 z³ brutto;
nale¿y podaæ rodzaj robót, ich warto¶æ, datê, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone
UWAGI:
a) inwestycja drogowa obejmuj±ca wykonanie kanalizacji sanitarnej, sieci wodoci±gowej, bêdzie uznana jako spe³niaj±ca warunek, przy czym jej warto¶æ winna wynosiæ co najmniej 150.000,00 z³
b) do nawierzchni asfaltowych Zamawiaj±cy zaliczy nawierzchnie na drogach, ulicach, parkingach, placach manewrowych, chodnikach, zatokach autobusowych i tego typu obiektach,
c) W przypadku do¶wiadczenia w wykonywaniu inwestycji obejmuj±cej szerszy zakres ni¿ w/w roboty konieczne jest wykazanie, ¿e roboty w zakresie - jak wy¿ej - spe³niaj± wymóg Zamawiaj±cego dotycz±cy ich warto¶ci.

2) dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.
- kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

UWAGI:
Kierownik budowy powinien posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz.U.2021.2351 ze zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz.U.2021.1646).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
- o¶wiadczenia o posiadaniu osób z odpowiednimi uprawnieniami, uczestnicz±cych w postêpowaniu – wg za³±cznika nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wraz z Formularzem oferty:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez osobê(y) upowa¿nion±(e) lub w przypadku wystêpowania podmiotów wspólnie
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby – je¿eli dotyczy
4) O¶wiadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – tylko wykonawcy wspólnie wystêpuj±cy

2. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustalon± dat± podpisania umowy, ma obowi±zek:
1) z³o¿enia dokumentu pe³nomocnictwa dla osoby zawieraj±cej umowê w imieniu Wykonawcy, o ile upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, lub dokument pe³nomocnictwa nie zosta³ wcze¶niej z³o¿ony w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia,
2) w przypadku oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spó³ki cywilnej),
3) przed³o¿enia kosztorysu ofertowego,
4) dostarczenia kopii uprawnieñ budowlanych oraz za¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa proponowanego kierownika budowy/robót,
5) z³o¿enia o¶wiadczenia (przez Wykonawcê lub Podwykonawcê) potwierdzaj±cego, ¿e czynno¶ci wskazane w opisie przedmiotu zamówienia zostan± wykonane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê. W o¶wiadczeniu nale¿y wskazaæ, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ te czynno¶ci s± ju¿ zatrudnione na umowê o pracê lub, ¿e zostan± one zatrudnione na umowê o pracê do realizacji zamówienia w zakresie wymaganych czynno¶ci (zobowi±zanie Wykonawcy lub Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta powinna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³otych.
2. Termin wniesienia wadium up³ywa wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu (przelew);
2) porêczeniach bankowych
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.Dz.U.2020.299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem (nie gotówk±) na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr konta 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009 z dopiskiem „wadium”.
Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego nale¿n± kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert (wp³yw ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego). Sama dyspozycja przelewu nie jest równowa¿na z dokonaniem wp³aty.
Za skuteczno¶æ operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca.
Zamawiaj±cy od momentu up³ywu terminu sk³adania ofert powinien mieæ potencjaln± mo¿liwo¶æ dysponowania kwot± wadium, aby mo¿na by³o uznaæ, ¿e wniesienie wadium stanowi prawid³owe zabezpieczenie finansowe oferty Wykonawcy.
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o którym mowa w pkt 3 ppkt 2)-4) SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej z za³±czonym pe³nomocnictwem osoby podpisuj±cej w imieniu Gwaranta/Porêczyciela.
6. Gwarancja bankowa/ubezpieczeniowa lub porêczenie winny byæ wa¿ne na okres zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy PZP.
Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ ¿e jest gwarancj± nieodwo³aln± oraz bezwarunkow±, wykonaln± na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert± w zwi±zku z przes³ankami okre¶lonymi ustawie PZP.
7. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadialnego musi wynikaæ, ¿e zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
a) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
a) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
b) którego oferta zosta³a odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
11. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 11, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. IX SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.

Uwaga nr 1: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).

5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u IX SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.

6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w oparciu o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy PZP (tzw. zmiany kontraktowe) wymienione w rozdziale XXI pkt 2 SWZ. Zmiany umowy mog± te¿ nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP - dostêpnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-25 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.