eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Włynice



Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Włynice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-669bf546-8d24-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Włynice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-669bf546-8d24-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041353/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Włynice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn: „Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Włynice”. Zamówienie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego.
2. Lokalizacja inwestycji: Działka nr 1821/4 i nr 1821/11 obręb Włynice, Gmina Gidle, powiat radomszczański, województwo łódzkie.
3. W ramach zamówienia należy:
a) Zaprojektować i wybudować nową studnię nr 2 o głębokości do 50 m wraz z montażem obudowy studni pełnego wyposażenia w armaturę,
b) Udokumentować nowe zasoby eksploatacyjne ujęcia,
c) Wykonać roboty budowlano montażowe na podstawie sporządzonej dokumentacji w tym przyłącza wodociągowego i energetycznego waz ze sterowaniem studniami,
d) Wykonanie rurociągów technologicznych z uwzględnieniem usunięcia kolizji,
e) Podłączenie studni do infrastruktury ujęcia i wykonanie układu sterowania,
f) Wykonać szafę sterowniczą wraz z monitoringiem,
g) Zamontowanie sondy hydrostatycznej z przewodem przedłużonym.
4. Celem planowanego zamówienia jest ustalenie nowych zasobów eksploatacyjnych ujęcia w wysokości 25 m3/h. Zasoby te mogą zostać uzyskane przy indywidualnej pracy istniejącej studni nr 1 projektowanej studni nr 2 lub w przypadku niekorzystnych warunków hydrogeologicznych przy zespołowej pracy obu studni. Miarą spełnienia wymagań dotyczących prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia będzie zatwierdzenie zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód podziemnych na w ilości nie mniejszej niż 25 m3/h oraz uzyskanie zgody wodnoprawnej na pobór wód podziemnych z ujęcia w wysokości:
Qmax.s. = 0,0047 m3/s, Qśr.dob.. = 95 m3/d, Qdop.rok. = 34 675 m3/rok
5. Wykonawca opracuje dokumentację w zakresie:
a) projektu robót geologicznych na wykonanie nowej studni ujęcia oraz udokumentowanie zasobów eksploatacyjnych w wysokości 25 m³/h wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,
b) karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
c) sporządzenia projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
d) innych opracowań wymaganych dla uzyskania pozwolenia na budowę (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
e) projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
f) inwentaryzacji zieleni w pasie prowadzonych robót (jeżeli zajdzie taka potrzeba ),
g) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów,
h) dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia, wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,
i) operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz pobór wód podziemnych (uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego).
6. W zakresie wykonawstwa przewiduje się:
a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
b) zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów, prac budowlano-montażowych,
c) wykonanie studni (wiercenie studni - przewidywana głębokość do 50 m, zabudowa kolumny filtrowej 250 mm, wykonanie obsypki, czyszczenie studni, próbne pompowanie studni dla określenia zasobów eksploatacyjnych, uzbrojenie studni w pompę głębinową wraz z kablem, orurowaniem wraz z głowicą i armaturą studni, podłączenie studni do istniejącej instalacji zbiornika magazynowego wody, wykonanie pokrywy studni), wymiana rozdzielni sterującej wraz z okablowaniem dostosowanej do sterowania dwoma pompami głębinowymi, wymiana orurowania w budynku ujęcia wody z rur plastikowych na rury ze stali nierdzewnej.
d) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym prawem i przez Zamawiającego zakresie,
7. Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi rozruch urządzeń, próby eksploatacyjne i eksploatację próbną. Wykona także inne zobowiązania konieczne do przejęcia robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
8. Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie, dokumentacje i decyzje administracyjne niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na swój koszt aktualnych map do celów projektowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego świadczenia na rzecz Zamawiającego usług związanych z nadzorem autorskim, przy wykonywaniu robót w oparciu o jego dokumentację.
11. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca odbył wizję lokalną terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót geologicznych, budowlano-montażowych jak i przygotowania dokumentacji do uzyskania pozwolenia na realizację robót i późniejszą eksploatację przedsięwzięcia.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy zał. nr 9 SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym zał. nr 10 SWZ.
13. Wykonawca, a co za tym idzie projektant, jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekazie Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą.
14. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia, przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, dobrej jakości i wolne od wad fabrycznych oraz muszą posiadać wymagane przepisami dokumenty dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
15. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację wymaganą przepisami prawa w języku polskim:
a) dokumentację projektową – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej
b) dokumentacje powykonawcza – 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej
16. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477363,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477363,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALKAN s.c. DANIEL SOLECKI, DARIUSZ SOLECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101811163

7.3.3) Ulica: ul. Długa 20

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477363,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.