Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127917/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c13b24-9b08-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Zabudowa stoiska Miasta Poznania na targach MIPIM w Cannes
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.6.2023.SA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania polegająca na:
1) Wykonaniu projektu graficznego stoiska targowego Miasta Poznania o powierzchni 58 m2 na
Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja. Zamawiający
wymaga przedstawienia jednego projektu stoiska wraz z opisem, który musi uwzględniać:
a) kolorystykę nawiązująca do logo Miasta zgodnie z miejskim CI;
b) logo Miasta zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ;
c) logotypy dziesięciu Partnerów, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ;
d) podłączenie oraz ustawienie interaktywnego stołu z ekranem dotykowym (szacowany
rozmiar: 140x84x86);
e) ekrany LED, na ekranach – równolegle – będą wyświetlane filmy promocyjne, prezentacje
multimedialne oraz prezentacje w formie pdf. Ekrany powinny być wkomponowane w stoisko
oraz mają być podłączone do urządzenia odtwarzającego ww. nagrania. Urządzenie
odtwarzające zapewnia Wykonawca;
f) miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-Partnerów;
g) miejsce na wizualizacje dziesięciu Partnerów stoiska- grafiki dostarczy Zamawiający po
zawarciu umowy;
h) zapewnienie miejsca do rozmów, w tym, duży stół lub kombinacja 2 stołów prostokątnych o
wysokości min. 80 cm lub wyższy, który pomieści co najmniej 10 osób. Ponadto inne miejsca do
siedzenia dla prowadzenia rozmów;
i) zaplecze kuchenno-magazynowe;
j) bar;
k) żywe zielone rośliny doniczkowe.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca w wykonanym projekcie graficznym uwzględnił dostępność stoiska dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
2) Wykonaniu i dostawie zabudowy stoiska targowego Miasta Poznania na podstawie wybranego w
niniejszym postępowaniu projektu graficznego.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest:
3) Wykonanie instalacji elektrycznej oraz montaż oświetlenia stoiska;
4) Zamówienie dostępu do energii elektrycznej oraz pokrycie kosztów jej zużycia;
5) Ułożenie pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczenie go przed uszkodzeniem
i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego stoiska;
6) Zaopatrzenie stoiska w przyłącza wodno-kanalizacyjne oraz elektryczne.
Zaopatrzenie stoiska w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran
multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek- w ladzie informacyjnej
zamykanej na klucz; w barze- poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru;
7) Demontaż stoiska oraz usunięcie ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy
niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż następnego dnia po zakończeniu
imprezy targowej), przy czym w przypadku niewykonania, nienależytego wykonania lub zwłoki w
wykonaniu wskazanych wyżej obowiązków odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca (w
szczególności w zakresie ewentualnych roszczeń Organizatora targów lub innych podmiotów);
8) Zaprojektowanie i wyposażenie zaplecza cateringowo-magazynowego i baru zgodnie z treścią
załącznika nr 2 do umowy;
9) Zapewnienie obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska;
10) Transport materiałów promocyjnych Zamawiającego z Poznania do miejsca,
gdzie odbywają się targi MIPIM oraz transport pozostałych po targach materiałów do Poznania;
11) Zapewnienie wejściówek osobom reprezentującym Wykonawcę na targach.
12) Zamawiający wymaga, by wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w całości
z materiałów Wykonawcy przez osoby zapewnione przez Wykonawcę oraz przy użyciu
transportu Wykonawcy (dowiezienie na targi osób oraz rzeczy) – w całości w wyżej wskazanym
zakresie na jego koszt (w tym obsługa techniczna stoiska przez cały okres targów). Wykonawca
zapewni również wyżywienie i zakwaterowanie dla ww. osób.
13) Zamawiający wymaga, by zabudowa stoiska została wykonana z wysokiej jakości materiałów,
posiadających odpowiednie atesty obowiązujące w całej Unii Europejskiej oraz spełniających
wymogi techniczne określone przez targi MIPIM.
14) Zamawiający zgłosi Wykonawcę do firmy RX Global (organizatora targów MIPIM), która
przekaże Wykonawcy wszystkie wytyczne dotyczące organizacji stoiska
w miejscu organizacji targów.
15) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia elementy zabudowy i wyposażenia po zakończeniu
imprezy targowej pozostaną własnością Wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Projekt
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy;
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt V. 1. 1) b) SWZ,
Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów,
w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru
Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń,
w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z
księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 3281
Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr
sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany
przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub
jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na
zasobach którego Wykonawca polega (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) w
okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał należycie minimum trzy stoiska targowe na targach za granicą RP (rozumiane
jako kompleksowa zabudowa stoiska łącznie z obsługą techniczną), w tym co najmniej jedno na
targach branży nieruchomościowej, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każde.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
4) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do
SWZ, jeśli dotyczy;
6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli
dotyczy;
7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając
stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonują poszczególni
Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20 marca 2023 r.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 2407P Koziegłowy -Swarzędz w obrębie skrzyżowania ul. Poznańskiej i ul. Szkolnej w Kicinie
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- ZP3/1743/24 - Modernizacja oświetlenia bezpieczeństwa awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych segmentów B ÷ G w bud. UAM Collegium Chemicum, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 8 w Poznaniu
- Wyposażenie Pracowni Leku Cytotoksycznego
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- Dzierżawa urządzeń do Centralnej Sterylizatorni GPSK w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja kongresu naukowego AI&EDU Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.