eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Górna › "Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarnej Górnej, na działkach nr ew.: 481, 514, 515/2, 519/5, 519/7, 520, 522/1, 523".



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052146 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarnej Górnej, na działkach nr ew.: 481, 514, 515/2, 519/5, 519/7, 520, 522/1, 523”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134619009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarnej Górnej, na działkach nr ew.: 481, 514, 515/2, 519/5, 519/7, 520, 522/1, 523”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea00f5c2-8e19-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003454/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa odcinka sieci kanalizacyjnej sanitarnej w miejscowości Czarna Górna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 208572,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czarna Górna, gmina Czarna na działkach nr ew.: 481, 514, 515/2, 519/5, 519/7, 520, 522/1, 523. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej metodą wykopową z rur kanalizacyjnych PCV litych typu S o średnicy d=200x5,9 mm o połączeniach kielichowych łączonych na uszczelkę gumową oraz długości L=551,1 m na głębokość 1,2-3,8 m wraz z uzbrojeniem sieci kanalizacji sanitarnej w studnie rewizyjne, załomowe i przelotowe z PCV d=400-425 mm oraz studnie betonowe dw=1000 mm. Zamówienie obejmuje również montaż rury ochronnej typ PS w miejscu kolizji sieci kanalizacji sanitarnej z istniejącym kablem energetycznym. W przypadku występowania wód gruntowych potrzebne będzie wykonanie odwodnienia wykopów poprzez montaż studzienki odwodnieniowej. Szczegółowe dane techniczne dotyczące wymagań w zakresie rur PCV, studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych, studzienek kanalizacyjnych betonowych, oraz średnice kanałów znajdują się w załączonej dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji, nawet jeśli nie zostały wykazane wprost a są konieczne do realizacji inwestycji. Zastosować należy jedno rozwiązanie systemowe. Nie jest dopuszczalne łączenie elementów systemów pochodzących od różnych producentów. Uwaga:Przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru co do zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. Zamieszczony przedmiar należy traktować pomocniczo. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji, nawet jeśli nie zostały wykazane wprost a są konieczne do realizacji inwestycji. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia terenu do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych, a także do sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi oraz dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9, 11 i 12 do SWZ) 2. Materiały, rozwiązania równoważne - Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333 ze zm.). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno - jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych w dokumentacji projektowej, funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 3. Termin gwarancji i rękojmi - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 58 - § 63 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188724,07

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298890,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188724,07

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR–BUD Marcin Gorzkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180268504 NIP: 6871719424

7.3.4) Miejscowość: Nadolany 84

7.3.5) Kod pocztowy: 38-505

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188724,07

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.