eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › 1 Dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego r prod 2020 lub 2021 wypos w urządzenia do utrz dróg (ładowacz czołowy 2 szt kosiarka bijakowa tylno-boczna 1 szt) 2 Dostawa rębaków do gałęzi 4 szt.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052143 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
1 Dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego r prod 2020 lub 2021 wypos w urządzenia do utrz dróg (ładowacz czołowy 2 szt kosiarka bijakowa tylno-boczna 1 szt) 2 Dostawa rębaków do gałęzi 4 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631280809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczak 51

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzdw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/wzdw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wzdw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1 Dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego r prod 2020 lub 2021 wypos w urządzenia do utrz dróg (ładowacz czołowy 2 szt kosiarka bijakowa tylno-boczna 1 szt) 2 Dostawa rębaków do gałęzi 4 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce18db1-9b6e-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002060/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

1.2.3 dostawa czterech rębaków do gałęzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271-31/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 559000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz.1 Dostawa ciągnika rolniczego fabrycznie nowego o roku produkcji 2020 lub 2021 wyposażonego w urządzenia do utrzymania dróg (ładowacz czołowy 2 szt., kosiarka bijakowa tylno-boczna 1 szt. Ciągnik rolniczy z osprzętem powinny być fabrycznie nowe o roku produkcji 2020 lub 2021, posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się pojazdu po drogach publicznych na terenie Polski. Ciągnik powinien być wyposażony we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane dla ciągników rolniczych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997r. „Prawo o ruchu drogowym” i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia. Ww. osprzęty powinny być również fabrycznie nowe i nie mogą być prototypami ani zawierać prototypowych rozwiązań. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie I SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 269000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2 Dostawa rębaków do gałęzi – 4 szt. Rębaki do gałęzi powinny być fabrycznie nowe o roku produkcji 2021, posiadać dokumenty umożliwiające rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych na terenie Polski. Powinny być wyposażone we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane dla tego typu urządzeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.06.1997r. „Prawo o ruchu drogowym” i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych przyczep oraz ich niezbędnego wyposażenia.Ww. rębaki nie mogą być prototypami ani zawierać prototypowych rozwiązań. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w Tomie I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43312200-5 - Rębarki

4.5.5.) Wartość części: 290000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281055

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281055

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281055

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNY.PL s.c. P. Pawlak, S. Mikołajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861699985

7.3.3) Ulica: Sulęcin, ul. Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Sulęcinek

7.3.5) Kod pocztowy: 63-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281055,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311928

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311928

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311928

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMUNALNY.PL s.c. P. Pawlak, S. Mikołajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861699985

7.3.3) Ulica: Sulęcin, ul. Lipowa 1

7.3.4) Miejscowość: Sulęcinek

7.3.5) Kod pocztowy: 63-023

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311928,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.