eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, PANELI ORAZ WYKŁADZIN, GAZÓW TECHNICZNYCH I KLIMATYZATORÓW.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052142 z dnia 2021-05-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, PANELI ORAZ WYKŁADZIN, GAZÓW TECHNICZNYCH I KLIMATYZATORÓW.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

hhtps://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, PANELI ORAZ WYKŁADZIN, GAZÓW TECHNICZNYCH I KLIMATYZATORÓW.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd19a4a8-704b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008288/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291838,78 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 150 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz. Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001. Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 55 „papa Lembit SUPER W-PYE250 S52 SBS S - na włókninie poliestrowej” według formularza ofertowego. Opis równoważności: grubość nie mniejsza niż 5,2 mm na włókninie poliestrowej, max siła rozciągająca (wzdłuż i w poprzek) nie mniejsza niż 1000N/850N, reakcja na ogień - Klasa E, wodoszczelność 10kPa, giętkość w niskiej temp. nie mniejsza niż -20 stC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03419000-0 - Drewno cięte

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

14212120-7 - Żwir

24910000-6 - Kleje

39224210-3 - Pędzle malarskie

42676000-5 - Części narzędzi ręcznych

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44174000-0 - Folia

44190000-8 - Różne materiały budowlane

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44212510-7 - Kątowniki

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

44315200-3 - Tworzywa spawalnicze

44316000-8 - Drobne wyroby żelazne

44330000-2 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie

44332000-6 - Pręty (budowlane)

44424200-0 - Taśma przylepna

44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

44521110-2 - Zamki do drzwi

44522400-9 - Części zamków

44523300-5 - Osprzęt

44531100-2 - Wkręty do drewna

44531400-5 - Śruby

44531600-7 - Nakrętki

44810000-1 - Farby

44812210-0 - Farby olejne

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44921100-3 - Gips

44921200-4 - Wapno

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 81972,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 92 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03419000-0 - Drewno cięte

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

14820000-5 - Szkło

24910000-6 - Kleje

39224210-3 - Pędzle malarskie

42676000-5 - Części narzędzi ręcznych

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44174000-0 - Folia

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44192200-4 - Gwoździe

44212510-7 - Kątowniki

44315200-3 - Tworzywa spawalnicze

44521110-2 - Zamki do drzwi

44522400-9 - Części zamków

44523300-5 - Osprzęt

44531100-2 - Wkręty do drewna

44810000-1 - Farby

44812210-0 - Farby olejne

44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki

44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44921100-3 - Gips

44921200-4 - Wapno

4.5.5.) Wartość części: 23341,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 57 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001. Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03419000-0 - Drewno cięte

14212120-7 - Żwir

24910000-6 - Kleje

42676000-5 - Części narzędzi ręcznych

44111800-9 - Zaprawa (murarska)

44174000-0 - Folia

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44332000-6 - Pręty (budowlane)

44521000-8 - Różne kłódki i zamki

44521110-2 - Zamki do drzwi

44522400-9 - Części zamków

44531100-2 - Wkręty do drewna

44531400-5 - Śruby

44810000-1 - Farby

44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze

44832000-1 - Rozpuszczalniki

44921100-3 - Gips

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 66 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz .Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31411000-0 - Baterie alkaliczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31521000-4 - Lampy

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532110-8 - Świetlówki rurkowe

31651000-4 - Taśma elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

44167000-8 - Różny osprzęt do przewodów

44212221-4 - Słupy stalowe

4.5.5.) Wartość części: 45561,73 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 51 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek

31211310-4 - Wyłączniki

31213100-3 - Rozdzielnie

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224810-3 - Przedłużacze

31411000-0 - Baterie alkaliczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532110-8 - Świetlówki rurkowe

31651000-4 - Taśma elektryczna

31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

31682000-0 - Wyroby elektryczne

35125100-7 - Czujniki

39714110-4 - Wentylatory wyciągowe

44621100-0 - Grzejniki

4.5.5.) Wartość części: 17830,39 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 72 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek

31211300-1 - Bezpieczniki

31211310-4 - Wyłączniki

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych

31411000-0 - Baterie alkaliczne

31510000-4 - Żarówki elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

31531100-8 - Żarówki oświetleniowe

31532110-8 - Świetlówki rurkowe

31681400-7 - Elektryczne elementy składowe

35125100-7 - Czujniki

44167000-8 - Różny osprzęt do przewodów

44521110-2 - Zamki do drzwi

4.5.5.) Wartość części: 15632,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 102 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe

42131260-6 - Zawory kulowe

42131400-0 - Kurki, krany sanitarne

42132000-3 - Części kurków i zaworów

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44163210-5 - Zaciski do przewodów rurowych

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44411300-7 - Umywalki

44411710-4 - Deski sedesowe

44411740-3 - Miski klozetowe

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 26280,02 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 51 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe

42131260-6 - Zawory kulowe

42132000-3 - Części kurków i zaworów

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

44411000-4 - Wyroby sanitarne

44411710-4 - Deski sedesowe

44411740-3 - Miski klozetowe

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621112-7 - Części grzejników centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 6947,31 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 21 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39236000-5 - Kabiny natryskowe

39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe

42131260-6 - Zawory kulowe

42132000-3 - Części kurków i zaworów

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych

44411000-4 - Wyroby sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 5286,83 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 49 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125100-7 - Czujniki

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

39226210-7 - Butle

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 27888,75 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 2 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 5543,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 23 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 2 „miernik impedancji pętli zwarcia MZC-304” - według formularza ofertowego. Zakres równoważności:parametry nie niższe niż : napięcie nominalne pracy UnL-N / UnL-L: 220/380 V, 230/400 V, 240/415 V,zakres roboczy napięć: 180…270 V (dla ZL-PE i ZL-N) oraz 180…460 V (dla ZL-L), częstotliwość nominalna sieci fn: 50 Hz, 60 Hz, zakres roboczy częstotliwości: 45…65 Hz, maksymalny prąd pomiarowy: 7,6 A dla 230 V (30 ms), 13,3 A dla 400 V (30 ms)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42676000-5 - Części narzędzi ręcznych

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44510000-8 - Narzędzia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 3385,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa wykładzin, paneli oraz listew w liczbie asortymentu 11 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 4 „listwa przypodłogowa Salag NG o wysokości nie mniejszej niż 56 mm i nie wyższej niż 85 mm oraz długości 2000-2500 mm w odpowiednim kolorze do paneli z pozycji 10 (jasny brąz, dąb)”- według formularza ofertowego, zakres równoważności:wysokość 56-85 mm i odpowiednia kolorystyka (dostosowana) do paneli podłogowych z pozycji asortymentowej nr 11;pozycja asortymentowa nr 11 „Panele podłogowe AC4/32 8mm faktura drewnopodobna odcień dąb szlachetny (jasny brąz, dąb) 1285-1292x160-194x8mm (lub podobny odcień kolorystycznie)” - według formularza ofertowego, zakres równoważności:klasa ścieralności nie niższej niż AC4, grubość nie mniejsza niż 8 mm, o tej samej fakturze, kolorystyce oraz wymiarach z zakresu 1285-1292x160-194x8mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

44175000-7 - Panele

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

44192100-3 - Pianka z PCV

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa wykładzin, paneli oraz listew w liczbie asortymentu 7 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 2 „listwa przypodłogowa Salag NG o wysokości nie mniejszej niż 56 mm i nie wyższej niż 85 mm oraz długości 2000-2500 mm w odpowiednim kolorze do wykładziny z pozycji 1 (jasny brąz, dąb)” - według formularza ofertowego; zakres równoważności:wysokość 56-85 mm i odpowiednia kolorystyka (dostosowana) do wykładziny z pozycji asortymentowej nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

44192000-2 - Inne różne materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 6745,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazów technicznych i propan-butan w liczbie asortymentu 3 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Gazy muszą być dostarczone w butlach gazowych, o pojemności: gaz płynny propan-butan - 11 kg, acetylen rozpuszczony - 7-8 kg, tlen techniczny - 6,5 m³ lub 10,7 m³, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24321115-9 - Acetylen

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09122000-0 - Propan i butan

24111900-4 - Tlen

24321115-9 - Acetylen

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa jednorazowa klimatyzatorów w liczbie asortymentu 2 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.5.) Wartość części: 15424,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160947,68

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305755,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160947,68

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100826,53

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41367,09

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77538,72

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41367,09

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28710,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12299,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15710,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12299,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12299,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84923,83

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237495,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84923,83

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ELEKTROS Dominik Jarzemski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112

7.3.3) Ulica: Pielęgniarska 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-790

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56040,98

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28215,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79546,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28215,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elektros Dominik Jarzemski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112

7.3.3) Ulica: Pielęgniarska 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-790

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21931,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19227,39

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57041,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19227,39

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125

7.3.3) Ulica: Wejherowska 3

7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-209

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19227,39

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48560,57

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95095,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48560,57

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286

7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32324,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12997,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15388,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12997,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286

7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8545,22

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6502,81

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10074,65

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6502,81

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286

7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-121

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6502,81

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34303,27

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48532,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34303,27

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34303,27

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6817,89

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10430,40

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Elkot Krzysztof Kotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533

7.3.3) Ulica: 25 Czerwca 71

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6817,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4163,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10736,67

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4163,55

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEWTOOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842737123

7.3.3) Ulica: Chrzanowskiego 36B

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-278

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4163,55

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej złożonej w zadaniu nr 13) przewyższa: o 8 362,77 zł kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28327,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54834,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7405,55

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11878,84

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8296,35

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957

7.3.3) Ulica: Norbertańska 3

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8296,35

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej złożonej w zadaniu nr 15) przewyższa: o 5.324,42 zł kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4526,40

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27914,98

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15852,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43665,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18971,77

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fart Gabriela Łukowicz, Marek Łukowicz Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860004371

7.3.3) Ulica: Morska 93

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-225

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18971,77

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. W zadaniu nr 1 zakres podstawowy zamówienia: 100972,67 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 62100,07 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.2. W zadaniu nr 2 zakres podstawowy zamówienia: 28710,52 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 16164,35 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. W zadaniu nr 14zakres podstawowy zamówienia: 56040,98 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 50709,83 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.4. W zadaniu nr 5 zakres podstawowy zamówienia: 21931,41 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 9233,00 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.5. W zadaniu nr 7 zakres podstawowy zamówienia: 132324,50 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 22984,64 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.6. W zadaniu nr 8 zakres podstawowy zamówienia: 8545,22 zł, zakres opcji - maksymalna wartość: 5490,72 zł z terminem realizacji do 200 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2021-05-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.