Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00008288/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010877/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00081670/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00099969/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00100045/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00100067/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052142 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, PANELI ORAZ WYKŁADZIN, GAZÓW TECHNICZNYCH I KLIMATYZATORÓW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
hhtps://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, PANELI ORAZ WYKŁADZIN, GAZÓW TECHNICZNYCH I KLIMATYZATORÓW.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd19a4a8-704b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008288/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 291838,78 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 150 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz. Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001. Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 55 „papa Lembit SUPER W-PYE250 S52 SBS S - na włókninie poliestrowej” według formularza ofertowego. Opis równoważności: grubość nie mniejsza niż 5,2 mm na włókninie poliestrowej, max siła rozciągająca (wzdłuż i w poprzek) nie mniejsza niż 1000N/850N, reakcja na ogień - Klasa E, wodoszczelność 10kPa, giętkość w niskiej temp. nie mniejsza niż -20 stC.4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03419000-0 - Drewno cięte
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212120-7 - Żwir
24910000-6 - Kleje
39224210-3 - Pędzle malarskie
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44174000-0 - Folia
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44212510-7 - Kątowniki
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
44316000-8 - Drobne wyroby żelazne
44330000-2 - Sztaby, pręty, drut i profile stosowane w budownictwie
44332000-6 - Pręty (budowlane)
44424200-0 - Taśma przylepna
44500000-5 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny
44521110-2 - Zamki do drzwi
44522400-9 - Części zamków
44523300-5 - Osprzęt
44531100-2 - Wkręty do drewna
44531400-5 - Śruby
44531600-7 - Nakrętki
44810000-1 - Farby
44812210-0 - Farby olejne
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44921100-3 - Gips
44921200-4 - Wapno
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 81972,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 92 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03419000-0 - Drewno cięte
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14820000-5 - Szkło
24910000-6 - Kleje
39224210-3 - Pędzle malarskie
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44174000-0 - Folia
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44192200-4 - Gwoździe
44212510-7 - Kątowniki
44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
44521110-2 - Zamki do drzwi
44522400-9 - Części zamków
44523300-5 - Osprzęt
44531100-2 - Wkręty do drewna
44810000-1 - Farby
44812210-0 - Farby olejne
44830000-7 - Mastyksy, wypełniacze, kity i rozpuszczalniki
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44921100-3 - Gips
44921200-4 - Wapno
4.5.5.) Wartość części: 23341,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży budowlanej w liczbie asortymentu 57 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.5) wszystkie zaoferowane i dostarczone farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN–EN ISO 9001. Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03419000-0 - Drewno cięte
14212120-7 - Żwir
24910000-6 - Kleje
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44174000-0 - Folia
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44332000-6 - Pręty (budowlane)
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521110-2 - Zamki do drzwi
44522400-9 - Części zamków
44531100-2 - Wkręty do drewna
44531400-5 - Śruby
44810000-1 - Farby
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
44832000-1 - Rozpuszczalniki
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 66 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz .Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek
31211300-1 - Bezpieczniki
31211310-4 - Wyłączniki
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31521000-4 - Lampy
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31532110-8 - Świetlówki rurkowe
31651000-4 - Taśma elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
44167000-8 - Różny osprzęt do przewodów
44212221-4 - Słupy stalowe
4.5.5.) Wartość części: 45561,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 51 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek
31211310-4 - Wyłączniki
31213100-3 - Rozdzielnie
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31224810-3 - Przedłużacze
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31532110-8 - Świetlówki rurkowe
31651000-4 - Taśma elektryczna
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
31682000-0 - Wyroby elektryczne
35125100-7 - Czujniki
39714110-4 - Wentylatory wyciągowe
44621100-0 - Grzejniki
4.5.5.) Wartość części: 17830,39 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży elektrycznej w liczbie asortymentu 72 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31150000-2 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek
31211300-1 - Bezpieczniki
31211310-4 - Wyłączniki
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
31411000-0 - Baterie alkaliczne
31510000-4 - Żarówki elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31531100-8 - Żarówki oświetleniowe
31532110-8 - Świetlówki rurkowe
31681400-7 - Elektryczne elementy składowe
35125100-7 - Czujniki
44167000-8 - Różny osprzęt do przewodów
44521110-2 - Zamki do drzwi
4.5.5.) Wartość części: 15632,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 102 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
42131260-6 - Zawory kulowe
42131400-0 - Kurki, krany sanitarne
42132000-3 - Części kurków i zaworów
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44163210-5 - Zaciski do przewodów rurowych
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44411300-7 - Umywalki
44411710-4 - Deski sedesowe
44411740-3 - Miski klozetowe
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 26280,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 51 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
42131260-6 - Zawory kulowe
42132000-3 - Części kurków i zaworów
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
44411000-4 - Wyroby sanitarne
44411710-4 - Deski sedesowe
44411740-3 - Miski klozetowe
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
44621112-7 - Części grzejników centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 6947,31 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów branży sanitarnej w liczbie asortymentu 21 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).4) każdy zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności/ atesty/ aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39236000-5 - Kabiny natryskowe
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
42131260-6 - Zawory kulowe
42132000-3 - Części kurków i zaworów
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 5286,83 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 49 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
39226210-7 - Butle
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 27888,75 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 2 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 5543,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa narzędzi w liczbie asortymentu 23 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Brodnica.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 2 „miernik impedancji pętli zwarcia MZC-304” - według formularza ofertowego. Zakres równoważności:parametry nie niższe niż : napięcie nominalne pracy UnL-N / UnL-L: 220/380 V, 230/400 V, 240/415 V,zakres roboczy napięć: 180…270 V (dla ZL-PE i ZL-N) oraz 180…460 V (dla ZL-L), częstotliwość nominalna sieci fn: 50 Hz, 60 Hz, zakres roboczy częstotliwości: 45…65 Hz, maksymalny prąd pomiarowy: 7,6 A dla 230 V (30 ms), 13,3 A dla 400 V (30 ms)4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42676000-5 - Części narzędzi ręcznych
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 3385,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa wykładzin, paneli oraz listew w liczbie asortymentu 11 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 4 „listwa przypodłogowa Salag NG o wysokości nie mniejszej niż 56 mm i nie wyższej niż 85 mm oraz długości 2000-2500 mm w odpowiednim kolorze do paneli z pozycji 10 (jasny brąz, dąb)”- według formularza ofertowego, zakres równoważności:wysokość 56-85 mm i odpowiednia kolorystyka (dostosowana) do paneli podłogowych z pozycji asortymentowej nr 11;pozycja asortymentowa nr 11 „Panele podłogowe AC4/32 8mm faktura drewnopodobna odcień dąb szlachetny (jasny brąz, dąb) 1285-1292x160-194x8mm (lub podobny odcień kolorystycznie)” - według formularza ofertowego, zakres równoważności:klasa ścieralności nie niższej niż AC4, grubość nie mniejsza niż 8 mm, o tej samej fakturze, kolorystyce oraz wymiarach z zakresu 1285-1292x160-194x8mm.4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44175000-7 - Panele
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44192100-3 - Pianka z PCV
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa wykładzin, paneli oraz listew w liczbie asortymentu 7 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Chełmno.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: pozycja asortymentowa nr 2 „listwa przypodłogowa Salag NG o wysokości nie mniejszej niż 56 mm i nie wyższej niż 85 mm oraz długości 2000-2500 mm w odpowiednim kolorze do wykładziny z pozycji 1 (jasny brąz, dąb)” - według formularza ofertowego; zakres równoważności:wysokość 56-85 mm i odpowiednia kolorystyka (dostosowana) do wykładziny z pozycji asortymentowej nr 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 6745,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gazów technicznych i propan-butan w liczbie asortymentu 3 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Gazy muszą być dostarczone w butlach gazowych, o pojemności: gaz płynny propan-butan - 11 kg, acetylen rozpuszczony - 7-8 kg, tlen techniczny - 6,5 m³ lub 10,7 m³, w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 24321115-9 - Acetylen
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09122000-0 - Propan i butan
24111900-4 - Tlen
24321115-9 - Acetylen
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednorazowa klimatyzatorów w liczbie asortymentu 2 pozycji, do magazynu Zamawiającego znajdującego się w miejscowości Grudziądz.Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:1) winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie noszący znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;2) przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.3) przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy). Wykonawca powinien zaoferować i dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru lub właściwości - leży to w gestii Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 15424,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160947,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305755,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160947,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100826,53
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41367,09
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77538,72
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41367,09
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28710,52
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12299,99
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15710,52
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12299,99
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12299,99
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84923,83
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237495,78
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84923,83
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ELEKTROS Dominik Jarzemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112
7.3.3) Ulica: Pielęgniarska 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56040,98
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28215,91
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79546,56
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28215,91
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elektros Dominik Jarzemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112
7.3.3) Ulica: Pielęgniarska 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21931,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19227,39
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57041,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19227,39
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Olmag
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.3) Ulica: Wejherowska 3
7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19227,39
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48560,57
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95095,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48560,57
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32324,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12997,98
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15388,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12997,98
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8545,22
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6502,81
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10074,65
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6502,81
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Technicznych WODAR Jacek Bobrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310009286
7.3.3) Ulica: Kozielska 62/I
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH WODAR JACEK BOBROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6502,81
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34303,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48532,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34303,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT - HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34303,27
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6817,89
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10430,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6817,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Elkot Krzysztof Kotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533
7.3.3) Ulica: 25 Czerwca 71
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6817,89
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4163,55
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10736,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4163,55
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEWTOOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842737123
7.3.3) Ulica: Chrzanowskiego 36B
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-278
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4163,55
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej złożonej w zadaniu nr 13) przewyższa: o 8 362,77 zł kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28327,71
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54834,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7405,55
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11878,84
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8296,35
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: Norbertańska 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8296,35
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, że cena oferty najkorzystniejszej złożonej w zadaniu nr 15) przewyższa: o 5.324,42 zł kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4526,40
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27914,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15852,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43665,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18971,77
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fart Gabriela Łukowicz, Marek Łukowicz Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860004371
7.3.3) Ulica: Morska 93
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-225
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18971,77
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Dostawa mat. sanitarn. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z montażem i najmem zbiornika oraz parownicy dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.