Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023887/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051993 z dnia 2021-05-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-415e662a-8bbc-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa aparatury laboratoryjnej - Ph-metr z mieszadłem, mętnościomierz, wielogazowy miernik, pyłomierz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Inkubator Innowacyjności 4.0”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8130,08 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miernik wielofunkcyjny 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:Zadanie 1: Miernik wielofunkcyjny (1szt.) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania. Wybór oferty nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia/ każdego zadania.3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ. 4. Określone w załączniku nr 3 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia.7. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: minimum 36 miesięcy - licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”. 8. Termin realizacji zamówienia w zakresie zadania numer 1 i w zakresie zadania numer 2: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia do 20 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy.9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy zawierającym projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 5810 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mętnościomierz. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania:Zadanie 2: Mętnościomierz (1szt.) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania. Wybór oferty nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia/ każdego zadania.3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i szczegółowe parametry/wymagania przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ. 4. Określone w załączniku nr 3 do SWZ wymagania należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań, parametrów technicznych, cech, funkcji.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, niepoekspozycyjny, wolny od wad ilościowych, jakościowych, o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzenia.7. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2: minimum 24 miesiące - licząc od dnia przekazania przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym „bez uwag”. 8. Termin realizacji zamówienia w zakresie zadania numer 1 i w zakresie zadania numer 2: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia do 20 dni roboczych licząc od daty zawarcia umowy.9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy zawierającym projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 2320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7146,3
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12423
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7146,3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.3) Ulica: Limbowa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7146,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2853,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2853,6
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2853,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832705185
7.3.3) Ulica: Limbowa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2853,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa, montaż i uruchomienie ośmiu układów do pomiaru warstwy osadu w osadnikach wtórnych na terenie Oczyszczalni Ścieków "Dźbów" w Częstochowie przy ul. Anyżkowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu dla obiektów Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Budowa kanału deszczowego w ul. Michała Faradaya w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie ośmiu układów do pomiaru warstwy osadu w osadnikach wtórnych na terenie Oczyszczalni Ścieków "Dźbów" w Częstochowie przy ul. Anyżkowej.
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń laboratoryjno-diagnostycznych.
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.