eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051677 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisławy Łakomik w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 80

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 265 15 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@sp1.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.czeladz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b85340-b182-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031380/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja części pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 1 w Czeladzi obejmująca modernizację łazienek oraz malowania korytarzy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Przetargowa : https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników PLATFORMYPRZETARGOWEJ: 1). „Rejestracja Wykonawcy na Platformie”2). „Zadawanie pytań do postępowania”3). „Wymagania techniczne”4). „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” - dostępnymi pod adresem:https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmloraz zaakceptować REGULAMIN korzystania z PLATFORMY PRZETARGOWEJ dostępny pod adresem:https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html2. Złożenie oferty poprzez PLATFORME ZAKUPOWĄ oznacza akceptację Regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z PLATFORMY PRZETARGOWEJ– wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Wsparcia technicznego w zakresie działania PLATFORMY PRZETARGOWEJ udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Braniborska, 2/10, 53-680 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.ºº - 16ºº.e-mail: helpdesk@logintrade.net5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem PLATFORMY PRETARGOWEJ oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników PLATFORMY PRZETARGOWEJ. 6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesyłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej), dopuszczone są wyłącznie formaty danych wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017r., poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ. 9. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.Pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale nr 13 SWZ.Informacja dot. wymogu użycia podpisu elektronicznego znajdują się w rozdziale nr 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdziale 33 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP1/2/RB/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161000,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128570,35 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty obejmują remont pięciu łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1. Zakres robotobejmować będzie : - wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej, - wykonanie odcięć instalacji kanalizacyjnej i wodnej w pomieszczeniu za salą doświadczania świata, - wymianę instalacji elektrycznej i dopasowanie jej do nowych punktów oświetleniowych, - montaż elektrycznego wentylatora wywiewnego z wyprowadzeniem kanału przez ścianę budynku, - sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych, - wymianę fragmentu ściany działowej na ścianę z pustaków szklanych, - wymianę ścianek oddzielających kabiny w toaletach, - wymianę drzwi płytowych z ościeżnicą i samozamykaczem pomiędzy korytarzem a łazienką, - wymianę drzwi wewnętrznych z ościeżnicą pomiędzy przedsionkiem a toaletami, - wymianę glazury i gresu, - wymianę misek ustępowych na wspornikowe na stelażu, - wymianę umywalek, - wymianę pisuarów, - malowanie ścian i sufitu powyżej glazury, - montaż blatu w łazience personelu, - montaż luster ściennych, - montaż lamp natynkowych, - montaż wydajnych suszarek elektrycznych, - montaż pozostałego wyposażenia: dozowniki mydła, kosze na śmieci, pojemniki na papier toaletowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-28 do 2021-08-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.4.1.Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie(rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego o wartości robót brutto co najmniej 90 000,00 zł.3.4.2.Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, która będzie pełniła FUNKCJĘ KIEROWNIKA ROBÓT, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.Osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r poz. 1333) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz. U z 2020 r poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu wykazania spełniania warunku z Rozdział 19 ust. 3.4.1. SWZ:1) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. UWAGA: dowodami, o których mowa, są REFERENCJE bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiedzenie dokumenty(§ 9 ust. pkt 1 rozporządzenia o podmiotowych środkach dowodowych).UWAGA : Wykaz robót budowlanych będą musiały być sporządzone i podpisane przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby.UWAGA : jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. (§ 9 ust. 3 pkt 1Rozporzadzenia o podmiotowych środkach dowodowych) - w celu wykazania spełniania warunku z Rozdziału 19 ust. 3.4.2. SWZ2). WYKAZ OSÓB, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 5 do SWZ skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonana zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności praz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. UWAGA : Wykaz osób będzie musiały być sporządzony i podpisany przez ten podmiot, który spełnia dany warunek, czyli odpowiednio przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum lub podmiot udostępniający zasoby.UWAGA :wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (na „podmiocie trzecim”) w celu spełnienia powyższych warunków musi wraz z ofertą złożyć Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy(, o którym mowa w Rozdziale 16 ust. 3.8 SWZ) potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 101 ust. 5ustawy pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA: jeżeli Wykonawca zaoferuje produkty równoważne („równoważniki”) musi podać ich konkretne nazwy i producentów oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że te „równoważniki„ posiadają wymagane parametry. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne PEŁNOMOCNICTWO– zgodnie z ust. 3.3.Rozdziału 16 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.UWAGA:Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp (ust. 3.1.Rozdziału 16 SWZ-) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na Załączniku nr 2a). Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień Umowy:1).WYSOKOŚCI WYNAGRODZENIA ulegnie zmianie w przypadku : a) w przypadku ZMIANY PODATKU VAT. Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę.b) w przypadku konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy ZASTOSOWANIU INNYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH LUB MATERIAŁOWYCH ze względu na zmiany obowiązującego Prawa. -Warunkiem wprowadzenia zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę oraz akceptacja Projektanta2). TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ulegnie wydłużeniu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne) , mającego bezpośredni wpływ ba terminowość wykonania robót,c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót- fakt ten musi zostać udokumentowany pisemnie przez osobę kierującą robotami budowlanymi oraz zgłoszony oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru,d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. -Warunkiem wprowadzenia zmian, jest : fakt ten musi zostać udokumentowany pisemnie przez osobę kierującą robotami budowlanymi oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzorue) zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 albo art. 455 ust. 2 ustawy pzp, o ile realizacja robót budowlanych objętych tymi aneksami wpływa na termin wykonania tej umowy. f) wystąpienia istotnego błędu W OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, t.j takiego którego usuniecie wstrzymuje wykonanie robót- termin umowy może zostać wydłużony o okres, w którym Wykonawca nie mógł wykonać robót z powodu nieusunięcia wad w w/w. Fakt ten musi zostać udokumentowany pisemnie przez osobę kierującą robotami budowlanymi oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu.g) w przypadku braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Warunkiem dokonania zmian, jest : Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o wpływie w/w okoliczności na termin wykonania zamówienia wraz z dołączeniem stosownych dokumentów na ich potwierdzenie.3).ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO WYKONAWCY, który jest zgodny z rachunkiem bankowym przypisanym mu w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT. -Warunkiem wprowadzenia zmian, jest : zgłoszenie tego faktu przez Wykonawcę. 2. opóźnienia o których mowa w ust. 1punkt 2 muszą być pisemnie udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez osobę kierującą robotami budowlanymi, inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez zamawiającego. W przedstawionych w ust 1 punkt 2 przypadkach strony ustala nowe termin, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy Przetargowej . https://sp1-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Jest to postepowanie powtórzone. Pierwotnie zamówienie stanowiło część A w postępowaniu składającym się z 2 części. Postępowanie w części A pierwotnie zostało unieważnione.
2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.