Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00165212/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
- 2021/BZP 00178886/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00178943/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00186537/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00196406/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00230265/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00241638/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00252162/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00258808/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, wiat parkingowych na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Ożarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stodolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158611137
1.5.8.) Numer faksu: 158611136
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ozarow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-ozarow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła, wiat parkingowych na obiektach użyteczności publicznej na terenie gminy Ożarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b297b038-0a41-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003428/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Wykonanie fotowoltaiki na budynkach użyteczności publicznej w gminie Ożarów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165212/09
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.5.2021.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3000000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 813000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I Budowa wiat parkingowych wraz z instalacją fotowoltaiczną termin wykonania 30.09.2022r.1. Urząd Miejski w Ożarowie – Ożarów ul. Stodolna 1,
2. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Edwarda Szylki, Ożarów, Osiedle Wzgórze 54
3. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury – Biblioteka- Ożarów ul. Stodolna 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zaprojektowanie i przebudowa kotłowni wraz z wykonaniem pomp ciepła termin wykonania 30.08.2022r.1. Zespół Szkoły i Przedszkola- Lasocin, ul. Rynek 17,
2. Dom Ludowy- Lasocin ul. Rynek 20,
3. Szkoła Podstawowa- Pisary 63,
4. Świetlica Wiejska- Jakubowice 48A,
5. Świetlica Wiejska-Gliniany , ul. Rynek 48
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III zaprojektowanie i budowa instalacji fotowoltaicznych na 18 obiektach użyteczności publicznej termin wykonania 30.11.2021r.1. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Edwarda Szylki, Ożarów, Osiedle Wzgórze 54
2. Pływalnia NEPTUN, Ożarów ul. Ostrowiecka 4a
3. Przedszkole Publiczne -Ożarów os. Wzgórze 52
4. Miejsko Gminny Ośrodek Kultury-Ożarów ul. Stodolna 3
5. Miejsko Gminny Ośrodek Kultury- Biblioteka -Ożarów ul. Stodolna 3
6. Oczyszczalnia ścieków- Ożarów, ul. Partyzantów 13
7. Hydrofornia-Ożarów ul. Kościuszki 29
8. Stadion Miejski- Ożarów, ul. Leśna 2
9. Świetlica Wiejska- Czachów 22
10. Świetlica Wiejska- Gliniany ul. Rynek 48
11. Świetlica Wiejska- Jakubowice 48A
12. Świetlica Wiejska- Maruszów 16B
13. Świetlica Wiejska –Sobów 50
14. Szkoła Podstawowa- Janowice 13
15. Szkoła Podstawowa- Pisary 63
16. Świetlica Wiejska- Pisary 63
17. Publiczny Zespół Szkoły i Przedszkola- Lasocin ul. Rynek 17
18. Dom Ludowy- Lasocin ul. Rynek 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2000000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 7 PZP- Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 29.12.2021r.- uchylił się od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, uzasadniając swoją decyzję niemożliwością wykonania zadania w kwocie jaką zaoferował w ofercie w związku z drastycznym wzrostem cen stali jakie miały miejsce w ostatnim czasie. W postępowaniu złożono 4 oferty. Zamawiający odstąpił od badania i oceny pozostałych 3 ofert, ponieważ ich cena przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na to zadanie (art. 263- w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert nie ma tu zastosowania).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1408036,06 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800351 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4036517,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800351 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLOGIKA Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372630970
7.3.3) Ulica: Rzeczyca ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800351 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1988500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2669256,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Multi-Tronic Paweł Jedynak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611032966
7.3.3) Ulica: Boksycka 59
7.3.4) Miejscowość: Kunów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-415
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1988500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-02-28PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji c.o. w Szkole Podstawowej nr 2 w Szubinie w tym dokumentacja.
- "Utworzenie żłobka w Gminie Pęcław - 10 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do 3 lat, Białołęka 20. "
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu instalacji przeciwpożarowej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
- Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w gminie Ryglice:Etap II.Utworzenie 32miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem ul. 11listopada 8 w m.Ryglice
- Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.