eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stawiszyn › "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Stawiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855334

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Pleszewska 3

1.5.2.) Miejscowość: Stawiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627528079

1.5.8.) Numer faksu: 627528097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stawiszyn.pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ba53fa-9b0f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XIV, XVI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Stawiszyna;
b) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez e-mail: iod@stawiszyn.pl
c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
d) Państwa dane oferentów będą ujawnione:
i. podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotyczących: serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesyłek pocztowych,
ii. w ramach postępowania w oparciu o przepisy prawa w szczególności przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
iii. w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
iv. w oparciu o przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego,
e) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub dłużej tj. przez okres obowiązywania umowy chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przechowywania, z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
f) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) Przetwarzane dane osobowe nie będą służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania, stosowanie do art. 22 RODO oraz nie będą przekazywane poza EOD i organizacji międzynarodowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe są przetwarzane w ramach postępowania o zamówienie publiczne przysługuje:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w powyżej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio,
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
e) Ponadto osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PFiZP 271.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674317P w miejscowości Stawiszyn
a) Etap I obejmuje:
• Obsługa budowy
• Roboty rozbiórkowe
• Krawężniki i obrzeża
• Wymiana nawierzchni wzdłuż projektowanych krawężników
• Przebudowa opasek i zjazdów
• Regulacja infrastruktury
b) Etap II obejmuje:
• Obsługa budowy
• Studnie chłonne gł. 3m wraz z rurami drenarskimi
• Roboty rozbiórkowe
• Jezdnia wraz z opaską
• Oporniki betonowe
• Regulacja infrastruktury

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674344P, 674345P
a) Etap I obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Konstrukcja drogi
• Pobocza
b) Etap II obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Ułożenie przepustów wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi
• Wymiana przepustu średnicy 40mm pod drogą gminną
• Pobocza
• Rów
• Oznakowanie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674355P w miejscowości Zbiersk
Zadanie obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Lokalna wymiana konstrukcji drogi
• Konstrukcja drogi
• Pobocza
• Bariery sprężyste
• Dostosowanie nawierzchni chodnika

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674332P w miejscowości Zbiersk
Zadanie obejmuje:
• Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
• Lokalna wymiana konstrukcji drogi
• Konstrukcja drogi
• Przełożenie nawierzchni zjazdów
• Pobocza
• Oznakowanie drogi
• Rowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674321P w miejscowości Piątek Mały
Zadanie obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Lokalna wymiana konstrukcji drogi
• Ułożenie przepustu w obrębie łuku poziomego
• Wymiana przepustu średnicy 40mm pod drogą gminną
• Konstrukcja drogi na poszerzeniu
• Warstwa wyrównawcza i ścieralna na całym odcinku drogi
• Pobocza i rowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674322P w miejscowości Długa Wieś II
a) Etap I obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Lokalna wymiana konstrukcji drogi
• Wymiana przepustów średnicy 40mm
• Wymiana przepustu średnicy 80mm
• Konstrukcja drogi na poszerzeniu
• Warstwa wyrównawcza i ścieralna na całym odcinku drogi
• Pobocza i rowy
b) Etap II obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Lokalna wymiana konstrukcji drogi
• Ułożenie przepustu średnicy 40mm w obrębie poszerzenia przy wlocie na drogę powiatową
• Konstrukcja drogi na poszerzeniu
• Warstwa wyrównawcza i ścieralna na całym odcinku drogi
• Pobocza i rowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 674327P w miejscowości Długa Wieś III
a) Etap I obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Konstrukcja drogi w miejscu wymiany
• Konstrukcja drogi na poszerzeniu
• Warstwa ścieralna na całym odcinku drogi
• Lokalne przełożenie nawierzchni z kostki betonowej
• Pobocza
b) Etap II obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Konstrukcja drogi w miejscu wymiany
• Konstrukcja drogi na poszerzeniu
• Warstwa ścieralna na całym odcinku drogi
• Lokalne przełożenia nawierzchni z kostki betonowej
• Pobocza
• Oznakowanie drogi

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40 pkt.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 pkt

cena najniższa brutto
C = x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja (G) - waga 40 pkt

okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G= x 40 pkt
najdłuższy okres gwarancji spośród badanych ofert
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego – 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę – 60 miesięcy
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej warunkami zamówienia– art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.
3. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:

Lp = C + G
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zadanie nr 1-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 2-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 3-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 4-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 5-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 6-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zadanie nr 7-Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie związane z budową lub przebudową drogi o nawierzchni asfaltowej o kwocie nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto ( zrealizowane w ramach jednej umowy) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniające wymagania określone w rozdziale IX ust. 2 pkt.4) lit. a) SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
- załącznik nr 4 do SWZ;
1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 2 pkt. 4) lit. b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ (oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) – załącznik nr 2 do SWZ;
2) Kosztorys ofertowy
Jeżeli dotyczy:
3) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ
4) Oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo winno być załączone do oferty), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej).
2. Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-07 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.