eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › "Przebudowa drogi powiatowej nr 1003C na odcinku Rytel - Piastoszyn od km 5+040 do km 9+135"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00051490 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1003C na odcinku Rytel - Piastoszyn od km 5+040 do km 9+135”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590112

1.5.8.) Numer faksu: 52 5590112

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej nr 1003C na odcinku Rytel - Piastoszyn od km 5+040 do km 9+135”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee122aa-7749-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000570/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 1003C na odcinku Rytel- Piastoszyn od km 5+040 do km 9+135

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010705/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP. 272-ZPU-1-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4404007,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1003C Rytel – Piastoszyn od km 5+040 do km 9+135 . Długość przebudowywanej drogi wynosi 4095 m (wg założonej kilometracji).2. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie tucholskim, na terenie gmin: Kęsowo oraz Tuchola.3. Zakres robót obejmuje w szczególności:1) rozbiórkę elementów dróg,2) odbudowę istniejących skrzyżowań z drogą powiatową 3) odbudowę istniejących zjazdów indywidualnych,4) wykonanie robót ziemnych,5) wykonanie korytowania na całej długości drogi (pod poszerzenie jezdni) oraz pod inne nawierzchnie,6) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,7) wykonanie warstwy odsączającej z piasku,8) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm,9) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego (na poszerzeniach),10) wykonanie nawierzchni istniejących zjazdów z betonu asfaltowego lub z betonowej kostki brukowej,11) wykonanie odcinków nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej,12) wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego,13) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA),14) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,15) nasadzenia zastępcze w pasie drogi powiatowej 4. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:45000000-7 - Roboty budowlane 45111200-0 – Roboty ziemne w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45111230-9 – Roboty w zakresie stabilizacji gruntu45111300-1 – Roboty rozbiórkowe45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych45113000-2 – Roboty na placu budowy45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków45232000-2 – Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli45232420-2 – Roboty w zakresie ścieków45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg45233290-8 – Instalowanie znaków drogowych45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych45233320-8 – Fundamentowanie dróg45233340-4 – Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej zgłoszeniem robót budowlanych BD.6743.TUCH.139.2018.ECz z dnia 17.09.2018 r. oraz w projekcie wykonawczym stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ.6. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,2) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,3) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,4) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, teletechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu umowy – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,5) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,6) pokrycie kosztów odtworzenia zniszczonych nawierzchni dróg,7) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,8) zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie, a także bieżącą inwentaryzację powykonawczą; 9) stabilizację pasa drogowego poprzez ustawienie słupków betonowych koloru żółto czarnego z napisem pas drogowy,10) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii i odbiorów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 11) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,12) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,13) uczestniczenie w czynnościach kontrolnych przeprowadzanych przez organy zajmujące stanowisko w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym oraz kontroli budowy przeprowadzanej przez organ nadzoru budowlanego przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu,14) prowadzenie wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawnymi,15) wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy,16) dostarczanie niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu umowy,17) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach),18) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu - przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot umowy.19) dbanie o porządek na terenie budowy oraz terenie przylegającym do terenu budowy, systematyczne prowadzenie prac porządkowych, utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej;20) zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji robót poprzez zabezpieczenie nadzoru wykonawczego;21) prawidłowe i terminowe prowadzenie dokumentacji budowy,22) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo budowlane oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą ustawą,23) kompletowanie w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot umowy wszelkiej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów i innych dokumentów niezbędnych przy odbiorze,24) usunięcie wszelkich wad stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia,25) wykonania nasadzeń zastępczych,26) umieszczenia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy 2 szt. tablic informacyjnych o źródle finansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych dla zadań gminnych, powiatowych oraz mostowych, opracowanymi przez ministra właściwego do spraw transportu w miejscu i o treści uzgodnionej z Zamawiającym.5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.6. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót normy oraz nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy.8. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 10 do SWZ) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4576265,16

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6497545,04

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4576265,16

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SOLO DUO Spółka z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: Wiatrakowa 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4576265,16

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.