eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc32d3a2-890e-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00051177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505558

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.63.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
1) odpady o kodzie 15 01 02 – Opakowania tworzyw sztucznych - 395 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 154050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
1) odpady o kodzie 15 01 06 – Zmieszane odpady opakowaniowe - 40 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 19200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych selektywnie
jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
3) odpady o kodzie 20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - 110 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 583000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
4) odpady o kodzie 20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji - 440 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 233200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
5) odpady o kodzie 20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe - 90 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 675000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
6) odpady o kodzie 20 01 11- Tekstylia - 70 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
7) odpady o kodzie 20 01 28 – Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 – 7,5
Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 39375,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu segregowanych
odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych, objętych
systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Kolbuszowa.
Przez zagospodarowanie rozumie się przyjęcie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji/podmiotów w
celu poddania ich procesom segregacji, odzysku, przetwarzania i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postepowania z
odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
1.2 W okresie realizacji zamówienia przewidywana, szacunkowa, maksymalna, roczna ilość odpadów zebranych
selektywnie jaka powstanie na terenie Gminy Kolbuszowa w okresie objętym zamówieniem wynosi:
8) odpady o kodzie 20 01 39 – Tworzywa sztuczne – 40 Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 32800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315257,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hamburger Recycling Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542853180

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18144,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18576,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18144,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hamburger Recycling Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542853180

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18144,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63558,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63558,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63558,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011

7.3.4) Miejscowość: Ostrów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63558,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011

7.3.4) Miejscowość: Ostrów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71830,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69984,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Ostrów - Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181589011

7.3.4) Miejscowość: Ostrów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69984,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55868,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55868,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55868,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTÓR-STEEL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652411621

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55868,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Zagospodarowanie segregowanych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z tereny Gminy Kolbuszowa” – Zadanie nr 7: Odpady o kodzie 20 01 28 – Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 07, ponieważ w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie do dnia 1 grudnia 2023 r., do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31924,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31924,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31924,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTÓR-STEEL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652411621

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31924,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.