eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesznowola › Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola w latach 2022-2024



Ogłoszenie z dnia 2022-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola
w latach 2022-2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 60

1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lesznowola.eobip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola
w latach 2022-2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bef2bd5-6886-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lesznowola w latach 2022-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336269/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Konserwacja oświetlenia na terenie Gminy Lesznowola w latach 2022-2024.
Zamówienie obejmuje konserwację:
4577 szt. – lampy sodowe;
191 szt. – lampy ledowe;
2. Wzrost liczby punktów świetlnych w okresie realizacji zamówienia szacuje się do 10%.
3. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca winien zapewnić:
1) świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach,
o ile Zamawiający nie postanowi inaczej,
2) przestawienie godzin włączenia i wyłączenia oświetlenia w zegarach astronomicznych do 4 razy w roku w nieprzekraczalnym czasie 7 dni od dnia zlecenia wykonania prac przez Zamawiającego,
3) właściwy stan zamknięć wnęk słupowych i rozdzielnic oświetleniowych,
4) właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia,
5) właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń bez zagrożenia dla osób postronnych,
6) estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.:
a. czyste klosze i korpusy,
b. pozamykane wnęki słupowe,
c. metalowe części urządzeń bez śladów korozji,
7) zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe,
8) prawidłowe i czytelne oznakowanie, wg zasad ustalonych na bieżąco przez Zamawiającego:
a. obwodów w szafach oświetleniowych,
b. słupów oświetleniowych, abonencko – oświetleniowych,
Oznakowanie ma być naniesione dla 100 % urządzeń w danym obszarze.
9) fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic oraz terminowe usuwanie usterek, zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia ulicznego i drogowego, awarii oświetlenia w możliwie najkrótszym czasie:
- poważnej w ciągu 3 godzin od jej powstania,
- awarii polegającej na uszkodzeniu w ciągach ulicznych w ciągu 6 godzin od jej powstania,
- usuwanie pojedynczych uszkodzeń w ciągu maksymalnie 24 godzin;
10) bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od:
- Zamawiającego,
- Mieszkańców,
Zamawiający lub Mieszkańcy dokonują zgłoszenia telefonicznie lub wiadomością e-mail na podane przez Wykonawcę w dniu zawarcia umowy,
11) informowanie Zamawiającego i właściwego Inspektora Nadzoru o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic,
12) likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, itp.) w czasie maksymalnie 3 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego,
13) coroczne wykonanie pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych dla 100 % urządzeń. Wykonawca jest zobowiązany,
w terminie maks. 30 dni od zawarcia umowy sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie i przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. Inspektor Nadzoru w terminie 30 dni dokonuje akceptacji lub wskazuje na konieczność wprowadzenia poprawek w harmonogramie. Protokoły pomiarów powinny zostać przekazane w/w Inspektorowi Nadzoru najpóźniej 90 dni przed końcem danego roku kalendarzowego a w ostatnim roku obowiązywania umowy najpóźniej 90 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy,
14) coroczne malowanie, metalowych części urządzeń oświetleniowych do 20% urządzeń. Obwiązująca barwa zostanie ustalona przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie maks. 30 dni od zawarcia umowy sporządzić harmonogram prac prowadzonych w tym okresie i przedstawić do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Zamawiającego. Inspektor Nadzoru w terminie 30 dni dokonuje akceptacji lub wskazuje na konieczność wprowadzenia poprawek w harmonogramie. Protokolarne przekazanie pomalowanych urządzeń w/w Inspektorowi Nadzoru powinno nastąpić najpóźniej 90 dni przed końcem danego roku kalendarzowego a w ostatnim roku obowiązywania umowy najpóźniej 90 dni przed końcem okresu obowiązywania umowy. Wykonawca ma obowiązek złożenia wniosku o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi (z wyłączeniem dróg gminnych),
15) transport dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia. Liczbę i termin kontroli ustala na bieżąco Inspektor Nadzoru Zamawiającego,
16) bieżącą współprace, z właściwym Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, oraz na życzenie Zamawiającego rozplombowywanie, w obecności przedstawiciela Zakładu Energetycznego listwy zaciskowej każdego licznika, oraz jej oczyszczenie i dokręcenie zacisków przewodów zasilających, a następnie zgłoszenie tego faktu właściwym służbom Zakładu Energetycznego w celu ich ponownego zaplombowania,
17) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia, właściwego Zakładu Energetycznego,
18) usunięcie w czasie maksymalnym 3 h od chwili otrzymania zgłoszenia, przypadków świecenia opraw, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego,
19) wymiana lub naprawa obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej – w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu (czas nie krótszy niż 24h i nie dłuższy niż 48h),
20) wymiana lub naprawa kabla, przewodu linii napowietrznej, linii kablowej ziemnej, napowietrznej (mufa, izolator, itp.), gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym, robót ziemnych), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu (czas nie krótszy niż 24h i nie dłuższy niż 48h),
21) wymiana lub naprawa słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy w przypadku, gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu (czas nie krótszy niż 24h i nie dłuższy niż 48h),
22) wymiana lub naprawa opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, wymiana źródeł światła, gdy uległy one uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu (czas nie krótszy niż 24h i nie dłuższy niż 48h),
23) uzupełnienie: szafa oświetleniowa, słup, kable, przewody, oprawy oświetleniowe, źródła światła skradzionych elementów urządzeń lub całych urządzeń (czas nie krótszy niż 24h i nie dłuższy niż 48h).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1026312,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630682,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jimmy J. Cichocki J. Zandberg Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006237921

7.3.3) Ulica: Kłobucka13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-699

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630682,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.