Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2023 przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o. o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2023 przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp. z o. o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f728034-7d43-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00051067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016478/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2023
1.3.4 Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych w roku 2023
1.3.5 Utrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501947
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp. Podstawa faktyczna : Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 pkt 1 osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG-PZI.271.32.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją zadań własnych gminy tj. utrzymanie gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracji, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych i zadrzewień, oczyszczanie miasta i wsi w zakresie utrzymania czystości i porządku, organizacji ruchu drogowego, utrzymania ulic i dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Łobżenica go dla Gminy Łobżenica w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części . 3. Część I obejmuje realizację zadań własnych w zakresie:
a) utrzymania gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracji:
• turystyki
• administracji publicznej
• kultury i ochrony dziedzictwa narodowego
• kultury fizycznej
b) utrzymania i konserwacji zieleni gminnej i zadrzewień
c) organizacji ruchu drogowego,
d) oczyszczania miasta i wsi
Część II obejmuje zakres:
a) zimowe utrzymanie dróg
Część III obejmuje zakres:
a) utrzymania gminnych dróg, ulic, mostów, placów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Sp z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642650559
7.3.3) Ulica: ul. Wyrzyska 27 a
7.3.4) Miejscowość: Łobżenica
7.3.5) Kod pocztowy: 89-310
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁOBŻENICY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 949000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja zadań własnych Gminy Łobżenica w roku 2023 - kwota 674 000,00 zł;
Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych w roku 2023 - kwota 100 000,00 zł;
Utrzymanie gminnych dróg, ulic, mostów, placów w roku 2023 - kwota 175 000,00 zł
INNE PRZETARGI ŁOBŻENICA
więcej: przetargi ŁOBŻENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie Porządku - usługi sprzątania świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Modernizacja infrastruktury społecznej znajdującej się w gminie Bądkowo.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów / 2024
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.