eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050971 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU BYDGOSKIEGO WRAZ Z ZATOKAMI AUTOBUSOWYMI NA ODCINKACH O CHARAKTERZE ULICZNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d62ea039-87f1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050971

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Mechaniczne oczyszczanie jezdni dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019831/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 180146,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 32780,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 36556,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 53100,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 6625,63 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 29715,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 21367,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu mechanicznego oczyszczania jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu bydgoskiego włącznie z zatokami autobusowymi na odcinkach o charakterze ulicznym.1) Usługi będą świadczone na następujących warunkach:a) Wykonawca dokona jednokrotnego – oczyszczania pozimowego oraz dwukrotnego – oczyszczania bieżącego jezdni. b) W gminie Koronowo, na odcinkach drogi nr 1525C Koronowo - Żołędowo ul. Pomianowskiego i Paderewskiego w Koronowie (3200 mb) usługa będzie świadczona raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy.c) W przypadku parkingów wzdłuż ulicy Pomianowskiego przewiduje się wyłącznie zamiatanie pozimowe. W tym celu konieczne jest poinformowanie mieszkańców o terminie i godzinie zamiatania, wyłączając czwartek i sobotę. d) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej, w terminie nie dłuższym jednak niż 12 dni roboczych od otrzymania zlecenia – Wykonawca w ofercie określi ilość dni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych zleceń oczyszczania jezdni lub zatok, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać w określonym przez Zamawiającego terminie i po stawkach określonych w ofercie. f) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość wykonanych usług (oczyszczonych dróg). 2) Świadczenie usług polegać ma na mechanicznym lub/i ręcznym (o ile będzie wymagała tego specyfika terenu i jego dostępność dla maszyny) oczyszczaniu wskazanych w załączniku jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń (z wyłączeniem śniegu, lodu i błota pośniegowego), włącznie z zatokami autobusowymi, na odcinkach dróg o charakterze ulicznym (w miejscu występowania chodników, bądź samych krawężników)3) Wykonawca w celu należytego wykonana usługi, użyje koniecznych urządzeń mechanicznych, a w miejscach niedostępnych pracownicy Wykonawcy wykonają oczyszczenie ręcznie.4) Zamawiający wskazuje, ze w zakres usługi wchodzi również usunięcie i zutylizowanie uzyskanych w trakcie jej wykonywania nieczystości.5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy wykaz z wyszczególnieniem gmin i dróg, na których świadczona byłą usługa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 1732,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20208,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34533,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31070,3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31070,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22536,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38512,15

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33987,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33987,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39932,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57798,65

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39932,52

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39932,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4084,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7040

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7040,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18319,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31303,3

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27268,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27268,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13172,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22510,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21736,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZART SZYMON RĄPEL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652837566

7.3.3) Ulica: ul. Pionierów 55

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21736,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w oparciu o zapis art. 255 pkt. 7) w zawiązku z art. 263 u stawy Pzpunieważnia postępowanie w zakresie części 7, z uwagi na odstąpienie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "CORIMP" Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz, od podpisania umowy.Zamawiający z uwagi na upływ terminu związania ofertą odstąpił od możliwości ponownego badania i oceny ofert i podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4290

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.