Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00030914/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050849 z dnia 2021-05-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup i dostawa 2 szt. ambulansów wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKIE POGOTOWIE RATUNKOWE SPZOZ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380372046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jezierskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 13 46 284 60
1.5.8.) Numer faksu: 013 4656244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@bieszczadzkiepogotowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpr-spzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bpr-spzoz.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa 2 szt. ambulansów wraz z wyposażeniem dla BPR SPZOZ w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280822fe-9221-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 zakup i dostawę 2 szt. ambulansów wraz z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie Zespołów Ratownictwa Medycznego w walce z COVID-19 oraz innymi chorobami zakaźnymi ze środków finansowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020",w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026620/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPR/TP/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 830000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. samochodów specjalistycznych Ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem dla Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sanoku 2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w Zestawieniu wymaganych parametrów techniczno- użytkowych załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualną normą PN-EN 1789+A2 , PN-EN 1865 lub równoważną oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej. Wyposażony ambulans musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umożliwiające świadczenie usług medycznych w ramach Państwowego Systemu Ratownictwa Medycznego4. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SWZ. 5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ znaki towarowe, normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Form Distribution Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 222-089-86-94
7.3.3) Ulica: ul. Inwestycyjna 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTO-FORM DISTRIBUTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-212021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
- Dostawa worków foliowych na odpady oraz tacek kubków i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.