eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Zapewnienie spójności sieci dróg publicznych na terenie województwa pomorskiego poprzez połączenie powiatów bytowskiego i słupskiego modernizowaną drogą powiatową nr 1201G na terenie Gminy Borzytuchom



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050625 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zapewnienie spójności sieci dróg publicznych na terenie województwa pomorskiego poprzez połączenie powiatów bytowskiego i słupskiego modernizowaną drogą powiatową nr 1201G na terenie Gminy Borzytuchom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983199

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Leśna 1

1.4.2.) Miejscowość: Bytów

1.4.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 59 822 25 29

1.4.8.) Numer faksu: 59 822 25 29

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpbytow@pro.onet.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050625

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00041499/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej.2. Formularz oferty i pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ, dokument wadium w formie innej niż pieniężna, wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.3. Składanie innych dokumentów niż wymienione w pkt. 2 odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: zdpbytow@pro.onet.pl lub przez „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.4. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, faksem) nie będzie brana pod uwagę.5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, o której mowa w pkt. 2 przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty i do formularza do komunikacji.8. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące złożenia oferty, o której mowa w pkt. 2 opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), zgodnie, z którymi wykonawcy są zobowiązani postępować.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku i formularza komunikacji wynosi 150 MB.10. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.11. Identyfikator postępowania: ocds-148610-206178b9-a746-11eb-911f-9ad5f74c2a25.12. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.13. Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą składania dokumentów, o których mowa w Rozdziale XVII pkt. 2 i 3 SWZ (dokumenty składane przez wykonawcę przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy).14. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SWZ. 15. Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami jest:• Do spraw proceduralnych związanych z zamówieniem publicznym: Pani Kamila Schwichtenberg – Starszy specjalista ds. planowania i zamówień publicznych• Do spraw merytorycznych: Pan Janusz Mortas – Zastępca Dyrektora tel. 59 822 25 29 w godzinach od 700 do 1500.

Po zmianie:
1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej.2. Formularz oferty i pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ, dokument wadium w formie innej niż pieniężna, wykonawca składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.3. Składanie innych dokumentów niż wymienione w pkt. 2 odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: zdpbytow@pro.onet.pl lub przez „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal.4. Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, faksem) nie będzie brana pod uwagę.5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Za datę przekazania za pośrednictwem ePUAP oferty, o której mowa w pkt. 2 przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp m.in. do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty i do formularza do komunikacji.8. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące złożenia oferty, o której mowa w pkt. 2 opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), zgodnie, z którymi wykonawcy są zobowiązani postępować.9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku i formularza komunikacji wynosi 150 MB.10. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.11. Identyfikator postępowania: aa663a1f-6871-48fd-a113-2fcfdf4b7145.12. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.13. Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą składania dokumentów, o których mowa w Rozdziale XVI pkt. 2 i 3 SWZ (dokumenty składane przez wykonawcę przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy).14. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej SWZ. 15. Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami jest:• Do spraw proceduralnych związanych z zamówieniem publicznym: Pani Kamila Schwichtenberg – Starszy specjalista ds. planowania i zamówień publicznych• Do spraw merytorycznych: Pan Janusz Mortas – Zastępca Dyrektora tel. 59 822 25 29 w godzinach od 700 do 1500.

2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.