eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050585 z dnia 2021-05-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Wichrowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510549837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wichrowo 2

1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89)6161320

1.5.8.) Numer faksu: (89)6163472

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wichrowo@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wichrowo.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7fa76b-b177-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049819/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wraz z remontembudynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wichrowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wichrowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) –za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl9.2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.9.3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.9.4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresami: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje9.5. Instrukcje dla Wykonawców określają szczegółowo sposób komunikowania się za pomocą Formularza składania oferty (dotyczy składania ofert) oraz poprzez formularz Wyślij wiadomość (dotyczy pozostałej komunikacji, innej niż składanie ofert).9.12. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U.z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:9.12.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,9.12.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych –MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,9.12.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,9.12.4. włączona obsługa JavaScript,9.12.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,9.12.6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8,9.12.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.9.13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”:9.13.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,9.13.2. w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z,9.13.3. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wichrowo

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY – wykonawcy/podwykonawcy Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO", Nadleśnictwo Wichrowo informuje, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Wichrowo, 11-040 Dobre Miasto zwane dalej Administratorem Danych, tel.: 89 622 30 25, e-mail: wichrowo@olsztyn.lasy.gov.pl 2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Nadleśnictwo Wichrowo, 11-040 Dobre Miasto zwane dalej Administratorem Danych, tel.: 89 622 30 25, fax: 89 616 34 72 e-mail: wichrowo@olsztyn.lasy.gov.pl 3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się pod adresem pocztowym, telefonem, adresem e-mail wskazanym w pkt 2. 4. Celem przetwarzania danych jest prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia u Administratora Danych. 5. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w szczególności do zawierania umów cywilno-prawnych na podstawie ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny - przetwarzanie jest niezbędne do udzielania zamówień oraz zawierania umów. 6. Administrator pozyskuje kategorie odnośnych danych osobowych niezbędnych do realizacji niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności imiona i nazwiska, dane kontaktowe, zakład pracy, stanowisko, doświadczenie, kwalifikacje. 7. Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy Państwowe, dostawcom usług prawnych i doradczych, podmiotom, z których usług Administrator Danych będzie korzystał w ramach realizacji umów. 8. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. 9. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych od następnego roku kalendarzowego, po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe: umowy – 10 lat, pozostała dokumentacja zamówień publicznych – 5 lat.10. Administrator może przetwarzać dane osobowe jako prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.11. Ma Pan/Pani prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ichkopii (art. 15 RODO),2) sprostowania danych (art. 16. RODO),3) usunięcia danych (art. 17 RODO),4) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),5) przenoszenia danych (art. 20 RODO),6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),7) niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania (art. 22 RODO).8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych osobowych14. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym a następnie wymogiem umownym wynikającym z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. 13. Źródłem pochodzenia danych jest Wykonawca postępowania o udzielenie zamówienia.14. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym oprofilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek biurowy Nadleśnictwa Wichrowo jest wpisany do księgi rejestru zabytków. Zakres robót jest następujący:3.3.1 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3.3.2 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.3.3.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3.3.4 Zmawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywać będą czynności związane z wykonaniem robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, sanitarnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. 2020 poz. 1320) tj. pracy, w której pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności nadzoru nad w/w robotami.3.3.5 Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do 7 do SWZ. 3.3.6 Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w pkt 3.3.4 na okres niezbędny realizacji niniejszego zamówienia. Wszystkie osoby realizujące prace, o których mowa w pkt 3.3.4 winny przez cały okres ich realizacji być zatrudnione na podstawie umowy o pracę.3.3.7 W okresie realizacji zamówienia, w przypadku pojawienia się wątpliwości, czy osoba/osoby, o której mowa w pkt 3.3.4, zatrudniona jest na umowę o pracę, Zamawiający może żądać aktualnego oświadczenia potwierdzającego powyższe oraz przedłożenia zanonimizowanych umów o pracę (zawierających imię i nazwisko, okres zatrudnienia oraz wymiar zatrudnienia).3.3.8 Wykonawca może odbyć wizję lokalną w celu zbadania przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskania samemu i na własną odpowiedzialność wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Zamawiający rekomenduje odbycie wizji lokalnej aczkolwiek udział w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.3.3.9 Udział w wizji lokalnej możliwy będzie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:15.1.1. cena brutto (z podatkiem VAT) - 60%Kryterium oceniane będzie według poniższego wzoru:C= najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 x waga kryterium 60% 15.1.2. okres gwarancji na roboty - 40%Kryterium oceniane będzie według poniższego wzoru: G= Okres gwarancji badanej oferty/Okres gwarancji najdłuższy x 100 x waga kryterium 40% Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie oferowany termin gwarancji, który nie może być krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 10 lat. 15.2. Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawców będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.S = C + Ggdzie:S – suma przyznanych punktów danej ofercie,C – punkty przyznane w kryterium cena,G – punkty przyznane w kryterium okres gwarancji na roboty.15.3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów.15.4. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą ilość punktów.15.5. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.15.6. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:5.1.1. Nie podlegają wykluczeniu,5.1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu i zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia. 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:5.2.1. Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Spełnienie warunków należy potwierdzić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.5.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.Spełnienie warunku należy potwierdzić informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w dokument. Jeśli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu dot. Sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 5.3. Zdolności technicznej lub zawodowej5.3.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać roboty budowlane wykonane, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w w/w wykazie, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, wykazane zastanie wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na przebudowie budynku będącego budynkiem wpisanym do rejestru zabytków, o podobnym charakterze o wartości co najmniej 1.000,000,00 zł brutto.Dowodami, o których mowa powyżej zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 5.3.2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w wykazie, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, wykazana zostanie jedna osoba z uprawnianiami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, oraz posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 z późn.zm.). Wykonawca spełni przedmiotowy warunek wykazując się dysponowaniem osobą spełniającą ww. wymogi. Wymieniona osoba wyznaczona zostanie do pełnienia funkcji kierownika budowy.Uwaga: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, którym odpowiadają uprawnienia wydane obywatelom państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo (tekst jedn.: Dz. U. 2020 poz.1333) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65 z późn.zm.). 5.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej- dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 5.5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.5.6. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów:5.6.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.5.6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w niniejszym punkcie musi wynikać w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy Wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5.6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 ust.2 pkt 3 i 4 ustawy PZP, oraz jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5.6.4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępnionych zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane. 5.6.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się udostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.6.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub ekonomiczne lub finansowe podmiotu udostępniające zasoby nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.7. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, ze Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5.9. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wraz z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz kosztorysem uproszczonym należy przedłożyć aktualne na dzień składania ofert:7.1.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ,7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.7.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1.7.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postepowania – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1.7.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.7.5. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:7.6.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 7.6.2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- 6 załącznik nr do SWZ.7.6.3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.7.6.4. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 SWZ).7.6.5. Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o ty, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 10.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35.000,00PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:10.3.1. Pieniądzu:  płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ Olsztyn 17 1540 1072 2001 5012 0320 0001 z dopiskiem „Wadium –SA.270.3.1.2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.10.3.2. Gwarancjach bankowych. 10.3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych.10.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).10.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:10.4.1. Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.10.4.2. Z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium.10.4.3. Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie.10.4.4. Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).10.4.5. W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania.10.4.6. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Skarb Państwa- Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wichrowo.10.4.7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10.4.8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona.10.4.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNEJ/KONSORCJA)8.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.8.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.8.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

16.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.16.10. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.16.11. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie albo wyśle do podpisania umowę pocztą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wichrowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegóły zamówienia określono w SWZ.
2021-05-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.