eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Kompleksowe świadczenie usług pralniczych - ZP 584/21



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050434 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych - ZP 584/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 4

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338549200

1.5.8.) Numer faksu: 338521224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpitalslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalslaski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych - ZP 584/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc27ce4c-9ba0-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022062/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe usługi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031475/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 584/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie. 2. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a) odbioru brudnego asortymentu od Zamawiającego, jego załadunku,transportu i rozładunku w miejscu wykonywania usługi,b) wykonywania usług pralniczych,c)załadunku czystego asortymentu w miejscu wykonywania usługi, jego transportu i rozładunku uZamawiającego,d) dostarczenia 100 szt. worków na bieliznę o wymiarach nie mniejszych niż 85cm szerokości, wykonanych z materiału barierowego, spełniającego normę PN-EN 13795,e)doposażenia w 150 kompletów pościeli oraz 50 sztuk podkładów płóciennych w czasie trwaniaumowy,f) indywidualnego znakowania (z czytelnym naniesieniem daty prania) kocy i poduszekpozwalającego na identyfikację procesu prania,g) stosowania oddzielnych cykli prania ipakowania asortymentu pochodzącego z:- Oddziału Neonatologicznego i OddziałuPediatrycznego- Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy, Oddziału Dermatologicznego i OddziałuObserwacyjno – Zakaźnego,h) segregacji asortymentu uszkodzonego i jego naprawy, tzn.przeszycia na maszynie szwem ciągłym, naprawy szwów bocznych, zszycia rozdartych części,wszycia suwaków, gumek, uzupełnienia troków, nap, guzików, itp., ponosząc niezbędne kosztytych napraw,i) pakowania oddzielnie:- asortymentu po naprawie w worek z napisem „ponaprawie”,- asortymentu po odplamianiu w worek z napisem „po odplamianiu”,- asortymentu dokasacji w worek z napisem „do kasacji”,j) dostarczania odzieży ochronnej personelu nawieszakach, zapakowanej pojedynczo w oddzielny worek foliowy,k) zwrotu przedmiotówpozostawionych lub zagubionych w pościeli lub odzieży pracowników typu: narzędzia, pieczątki,zegarki itp. 3. Szacunkowa ilości prania w okresie realizacji zamówienia wynosi 175 000 kg. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

39512000-4 - Bielizna pościelowa

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591937,5

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591937,5

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591937,5

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PP Unipral Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472028149

7.3.3) Ulica: 1 Maja 18a

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591937,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.