eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Budowa odcinków sieci wodociągowej w gminie Leszno



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050383 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinków sieci wodociągowej w gminie Leszno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-084

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 725 80 05 wew. 108

1.5.8.) Numer faksu: 22 725 85 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcwiklinska@gminaleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaleszno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinków sieci wodociągowej w gminie Leszno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a119ca10-71c5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001869/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa odcinka sieci wodociągowej w ulicy Południowej w Feliksowie

1.1.9 Budowa odcinka sieci wodociągowej we wsi Zaborówek - dz. 462/2, 464/3

1.1.14 Budowa odcinka sieci wodociągowej we wsi Feliksów, dz. nr 3/22

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 358864,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa odcinka sieci wodociągowej we wsi Zaborówek – dz. nr 462/2, 464/3. 1) Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej o następującym zakresie:a) wodociąg Ø110 x 6,6 mm PE 100, SDR 17 o łącznej długości L=267,5 mb wraz z włączeniem w istniejący wodociąg Ø 160 i zasuwą odcinającą DN100 na wodociągu projektowanym.b) Należy również przewidzieć zasuwą DN150 na wodociągu istniejącym po stronie wschodniej;c) 3 hydranty nadziemne HP1- HP3 na odejściach z rur Ø90 x 5,4 mm PE 100, SDR 17 o łącznej długości L=7,0 mb;d) roboty towarzyszące takie jak odtworzenie nawierzchni ulicy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie wykonywania robót – na kable energetyczne odkryte w wykopie należy założyć rury osłonowe dwudzielne o długości minimalnej L=1,0 m. 2) Pod armaturę, kształtki i na łukach zastosować bloki oporowe z betonu B20 z uwzględnieniem wytycznych producenta rur. Bloki powinny być odizolowane od przewodu.3) Teren wokół hydrantów o wymiarach 0,5x0,5 m oraz wokół zasuw o wymiarach 0,5x0,5 należy umocnić poprzez obetonowanie, względnie ułożenie płytek betonowych na podsypce piaskowej grubości 15 cm.4) Z uwagi na niski poziom wód gruntowych nie przewiduje się odwodniania wykopów. W badanych otworach geotechnicznych zlokalizowanych na trasie projektowanego wodociągu, nie stwierdzono występowania wód gruntowych na poziomie do 2 m p.p.t. (badania wykonano w czerwcu 2019 r.).5) Droga, w której zlokalizowany będzie wodociąg jest drogą o nawierzchni gruntowej. Odtworzenie drogi należy wykonać w pasie prowadzenie robót budowlanych, tj. o szerokości ok. 1,5 – 2,0 m. Może zaistnieć konieczność odbudowy utwardzonych zjazdów na prywatne posesji oraz lokalnych chodników. 6) Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.570.2020.MN z dnia 10.08.2020 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 103245,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Budowa odcinka sieci wodociągowej w ulicy Południowej w Feliksowie. 1) Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej, o następującym zakresie:a) wodociąg Ø110 x 6,6 mm PE 100, SDR 17 o łącznej długości L=365,5 mb wraz z włączeniami w istniejący wodociąg Ø110 i zasuwą DN100 na zaprojektowanym wodociągu; b) 1 hydrant podziemny HP1 na sieci;c) 3 hydranty nadziemne na odejściu z rur Ø90 x 5,4 mm PE 100, SDR 17 o długości L=2,0 mb;d) na odejściach sieci (węzły W5, W14, W16, W19, W21) zastosować zasuwy liniowe DN100 oraz odcinki sieci zaślepić;e) roboty towarzyszące takie jak odtworzenie nawierzchni ulicy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie wykonywania robót – na kable energetyczne odkryte w wykopie należy założyć rury osłonowe dwudzielne o długości minimalnej L=1,0 m.2) Pod armaturę, kształtki i na łukach zastosować bloki oporowe z betonu B20 z uwzględnieniem wytycznych producenta rur. Bloki powinny być odizolowane od przewodu.3) Teren wokół hydrantu o wymiarach 0,5x0,5 m o wokół zasuw o wymiarach 0,5x0,5 należy umocnić poprzez obetonowanie, względnie ułożenie płytek betonowych na podsypce piaskowej grubości 15 cm.4) Z uwagi na niski poziom wód gruntowych nie przewiduje się odwodniania wykopów. W badanych otworach geotechnicznych zlokalizowanych na trasie projektowanego wodociągu, nie stwierdzono występowania wód gruntowych na poziomie do 3 m p.p.t. (badania wykonano w czerwcu 2019 r.).5) Droga, w której zlokalizowany będzie wodociąg jest drogą o nawierzchni asfaltowej. Wodociąg został zaprojektowany głównie w nieutwardzonym poboczu drogi. Dla odcinków zaprojektowanych w pasie jezdni, nawierzchnię należy odtworzyć w pasie prowadzenia robót budowlanych, tj. o szerokości ok. 1,5 – 2,0 m. Może zaistnieć konieczność odbudowy utwardzonych zjazdów na prywatne posesji oraz lokalnych chodników. 6) Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.710.2019.MN z dnia 30.10.2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 129957,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Budowa odcinka sieci wodociągowej we wsi Feliksów, dz. nr 3/22. 1) Inwestycja obejmuje budowę odcinka sieci wodociągowej, o następującym zakresie:a) wodociąg Ø110 x 6,6 mm PE 100, SDR 17 o łącznej długości L=427,9 mb wraz z włączeniem w istniejący wodociąg Ø110 zakończony hydrantem. Ze względu na brak informacji o sposobie montażu istniejącego hydrantu, należy przewidzieć konieczność montażu trójnika DN100/80 na końcówce w celu włączenia się w istniejący odcinek sieci; b) 3 hydranty nadziemne na odejściu z rur DN80 żeliwo o łącznej długości L=2,45 mb;c) końcówki sieci w węzłach W5, W4.2 zaślepić;d) w węzłach W3, W4 zastosować 4 zasuwy liniowe DN100e) roboty towarzyszące takie jak odtworzenie nawierzchni ulicy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego w trakcie wykonywania robót – na kable energetyczne odkryte w wykopie należy założyć rury osłonowe dwudzielne o długości minimalnej L=1,0 m.2) Pod armaturę, kształtki i na łukach zastosować bloki oporowe z betonu B20 z uwzględnieniem wytycznych producenta rur. Bloki powinny być odizolowane od przewodu.3) Teren wokół hydrantu o wymiarach 0,5x0,5 m o wokół zasuw o wymiarach 0,5x0,5 należy umocnić poprzez obetonowanie, względnie ułożenie płytek betonowych na podsypce piaskowej grubości 15 cm.4) Z uwagi na niski poziom wód gruntowych nie przewiduje się odwodniania wykopów. W badanych otworach geotechnicznych zlokalizowanych na trasie projektowanego wodociągu, nie stwierdzono występowania wód gruntowych na poziomie do 2 m p.p.t. (badania wykonano w czerwcu 2019 r.).5) Droga, w której zlokalizowany będzie wodociąg jest drogą o nawierzchni gruntowej. Odtworzenie drogi należy wykonać w pasie prowadzenie robót budowlanych, tj. o szerokości ok. 1,5 – 2,0 m. Może zaistnieć konieczność odbudowy utwardzonych zjazdów na prywatne posesji oraz lokalnych chodników. 6) W obszarze działek nr ew. 2/28, 3/20, 3/22 znajduję się drenaż melioracyjny wykonany w 1979r. Rurociągu te nie zostały powykonawczo inwentaryzowane geodezyjnie. Wobec tego, na etapie budowy wodociągu konieczne jest weryfikowanie lokalizacji rurociągów drenarskich poprzez wykonywanie odkrywek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku uszkodzenia urządzeń melioracyjnych. 7) Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie zgłoszenia budowy Nr AB.6743.43.2021.GM z dnia 26.01.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 125661,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39390,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49353,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39390,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MEGA" Marcin Karcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291277825

7.3.3) Ulica: Stare Faszczyce nr 11A,

7.3.4) Miejscowość: Stare Faszczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39390,75

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51973,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67434,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51973,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MEGA" Marcin Karcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291277825

7.3.3) Ulica: Stare Faszczyce nr 11A

7.3.4) Miejscowość: Stare Faszczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51973,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50969,97

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78947,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50969,97

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "MEGA" Marcin Karcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291277825

7.3.3) Ulica: Stare Faszczyce nr 11A

7.3.4) Miejscowość: Stare Faszczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50969,97

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.