eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Roboty instalacyjne branży gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2022-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty instalacyjne branży gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: WZP@UM.BYDGOSZCZ.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty instalacyjne branży gazowej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f62347-5f19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000645/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.31 Zmiana ogrzewania węglowego na gazowe – ul. Dworcowa 88/9

1.1.35 Wyposażenie lokalu użytkowego w ogrzewanie gazowe – ul. Gdańska 58

1.1.62 Zmiana ogrzewania węglowego na gazowe – ul. Sienkiewicza 21/5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320427/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/PM/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84747,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na wyposażeniu zamieszkałego gminnego lokalu mieszkalnego położonego w Bydgoszczy przy ul. Dworcowej 88/9 (budynek wspólnoty mieszkaniowej) w etażowe ogrzewanie i ciepłą wodę użytkową wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej, likwidacją istniejącego gazowego podgrzewacza ciepłej wody w łazience z przewodem spalinowym, zasilaniem elektrycznym do kotła gazowego, wymianą istniejącej zabudowy sufitu z wykonaniem nowego docieplenia stropodachu i oświetlenia w pomieszczeniu z kotłem gazowym (kuchnia) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, na podstawie załączonego projektu budowlanego i decyzji pozwolenia na budowę nr 1223/2020 z dnia 16.12.2020r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej.
Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu mieszkalnym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. ewentualne przenoszenie istniejących elementów wyposażenia lokali oraz czasowy demontaż i ponowny montaż znajdujących się w lokalu mebli i urządzeń, sprzątanie po robotach przy zachowaniu ciągłości zamieszkiwania i przebywania osób w nim mieszkających.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 32077,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na przebudowie i rozbudowie zewnętrznej (naściennej) i wewnętrznej instalacji gazowej w lokalu użytkowym (oznaczenie L302) usytuowanym w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 58 w Bydgoszczy, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej. Wykonawca, w cenie oferty (ryczałt) winien uwzględnić fakt czynnej instalacji gazowej na całej nieruchomości i konieczność zachowania ciągłości użytkowania lokali użytkowych i zamieszkiwania lokali mieszkalnych, przy zachowaniu przebywania osób korzystających z lokali użytkowych oraz zamieszkujących lokale mieszkalne. Wykonawca winien również uwzględnić zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy, a także, w przypadku takiego wymogu również udostępnienie najemcom lokali urządzeń, które dają możliwość przygotowywania posiłków i podgrzania ciepłej wody, w okresie odcięcia dostaw gazu do nieruchomości. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
• przebudowę i rozbudowę zewnętrznej (naściennej) i wewnętrznej instalacji gazowej, z wykonaniem nowego podejścia pod gazomierz dla lokalu użytkowego (oznaczenie L302) ;
• likwidację istniejącego kotła olejowego wraz z instalacją i zbiornikiem na olej, z montażem kotła gazowego i budową przewodu powietrzno-spalinowego ;
• wykonanie wentylacji pomieszczenia z kotłem gazowym ;
• wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej i elektrycznej, w tym wykonanie oświetlenia i zasilania urządzeń, zgodnie z załączonym w przedmiarach zakresem robót ;
• wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu użytkowym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy, przygotowanie całej instalacji c.o. i c.w.u. w lokalu użytkowym do uruchomienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 26757,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane branży instalacyjnej polegające na przebudowie i rozbudowie wewnętrznej instalacji gazowej z budową instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej wraz z zasilaniem elektrycznym kotła gazowego, budową wentylacji pomieszczenia łazienki w zamieszkałym lokalu mieszkalnym przy ul. Sienkiewicza 21/5 (budynek Wspólnoty Mieszkaniowej) na podstawie załączonego projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zakresem rzeczowym robót elektrycznych i Zaświadczeniem Prezydenta Miasta z dnia 21.07.2021r. (WAB.II.6743.771.2021AHL). Załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy dla wykonawcy, gdyż zakres prac wynika z dokumentacji projektowej.

Dodatkowy zakres zamówienia obejmuje również: wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór zakresu robót oraz robót porządkowych i organizacyjnych w lokalu mieszkalnym, w tym zabezpieczenie terenu budowy, organizację na terenie budowy tj. ewentualne przenoszenie istniejących elementów wyposażenia lokali oraz czasowy demontaż i ponowny montaż znajdujących się w lokalu mebli i urządzeń, sprzątanie po robotach przy zachowaniu ciągłości zamieszkiwania i przebywania osób w nim mieszkających.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25912,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34493,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34493,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMCON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532744935

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-553

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34493,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

uzasadnienie prawne:
Zgodnie z treścią art.255 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na zadanie nr 2 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę: Hydratec Sp. z o.o. z siedzibą (15-166) Białystok ul. Radziwonika 12 - przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający stosownie do art.222 ust.4 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 32.911,70 zł brutto. Cena najkorzystniejsze oferty w wysokości 43.050,00 zł przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zadania nr 2 do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym zamawiający unieważnił zadanie nr 2.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany „Termex” Andrzej Mielcarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531176185

7.3.3) Ulica: ul. Winnica 14

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.