eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa ambulansów drogowych typu C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00050310 z dnia 2021-05-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansów drogowych typu C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - SĄDECKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492007357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śniadeckich 15

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 09 49

1.5.8.) Numer faksu: 18 534 08 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.spr.pl/portal/index.php?id=13; www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ambulansów drogowych typu C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b34c00a3-9122-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup 2 sztuk ambulansów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027540/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 732000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania I jest dostawa ambulansu ratunkowego typu C. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ.3.Wykonawca zapewni, że dostarczony pojazd:a) jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji,b) jego standard zabudowy obejmuje co najmniej zabudowę medycznąc) jest wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021r.,d) jego zabudowa medyczna wykonana została nie wcześniej niż w 2021 r., zaś Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyposażenie medyczne zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186 ze zm.),e) jest gotowy do użycia.4. Zakupiony pojazd musi spełniać m.in. następujące wymagania:a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022), c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019r., poz. 2487) obowiązujących dla ambulansów sanitarnych C „lub równoważnych"d) norm: PN-EN 1789+A2 lub ją zastępującą dla pojazdu „lub równoważną” e) posiadać ważne homologacje (na samochód wraz z zabudową), wystawione zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowymf) spełniać warunki określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2130 ze zm.)5. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie samochodu, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania I oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do specyfikacji, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych postanowieniach. 6. Na dostarczony pojazd Wykonawca musi udzielić gwarancji w następującym zakresie :a) na pojazd bazowy: 24-miesięcznej gwarancji;b) na zabudowę medyczną: 24-miesięcznej gwarancji;c) na powłokę lakierniczą: 24-miesięcznej gwarancji;d) na perforację nadwozia : 60-miesięcznej gwarancji;e) na wyposażenie medyczne: 24-miesięcznej gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 334000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania II jest dostawa ambulansu ratunkowego typu C wraz z noszami głównymi oraz transporterem noszy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II określony został w Załączniku nr 2 do specyfikacji. 3. Wykonawca zapewni, że dostarczony pojazd:a) jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji,b) jego standard zabudowy obejmuje co najmniej zabudowę medyczną, nosze główne wraz z transporterem noszy,c) jest wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021r.,d) jego zabudowa medyczna wykonana została nie wcześniej niż w 2021 r., zaś Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyposażenie medyczne zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 186 ze zm.),e) jest gotowy do użycia.4. Zakupiony pojazd musi spełniać m.in. następujące wymagania:a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022 ze zm.), c) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2019r., poz. 2487) obowiązujących dla ambulansów sanitarnych C „lub równoważnychd) norm: PN-EN 1789+A2 lub ją zastępującą dla pojazdu „lub równoważną” oraz PN-EN 1865 lub ją zastępującą „lub równoważną” dla sprzętu do transportowania pacjenta - nosze główne i transporter noszy, łącznie z mocowaniem e) posiadać ważne homologacje (na samochód wraz z zabudową), wystawione zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowymf) spełniać warunki określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2130 ze zm.)5. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie samochodu, wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania II oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, gdyż Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób określony w tych postanowieniach. 6. Na dostarczony pojazd Wykonawca musi udzielić gwarancji w następującym zakresie :a) na pojazd bazowy: 24-miesięcznej gwarancji;b) na zabudowę medyczną: 24-miesięcznej gwarancji;c) na powłokę lakierniczą: 24-miesięcznej gwarancji;d) na perforację nadwozia : 60-miesięcznej gwarancji;e) na wyposażenie medyczne: 24-miesięcznej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192160-1 - Nosze

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375500,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375500,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Form Distribution Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694

7.3.3) Ulica: Inwestycyjna 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Form Distribution Sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220898694

7.3.3) Ulica: Inwestycyjna 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-05-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.