eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosi-jaslo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,113767,48a84f8236d241d102c46d21810dafea.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8117f517-8a79-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1
1. Przedmiot zamówienia:
I. Kryta pływalnia :
1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na Krytej Pływalni MOSiR Jasło przy ul. Sikorskiego 15 w 2023 r.
Zabezpieczenie ratownicze poprzez dyżury 3 ratowników w soboty i niedziele w okresie od 14 stycznia – 31 grudnia 2023 r.:
1) sobota w godz. 6.00-22.00,
2) niedziela w godz. 6.00-22.00,
3) pływalnia będzie nieczynna w następujące dni: 16 czerwca, 1 listopada.
4) planowana przerwa technologiczna - wstępnie od 5 września trwająca ok. 12 dni.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 4 098.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale V niniejszego zapytania .
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1740 ze zm.) oraz ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 147) wraz z aktami wykonawczymi ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z treścią dokumentu opracowanego na zlecenie zamawiającego pn: ,,Analiza zagrożeń Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle’’ stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, również w dni powszednie w przypadku braków kadrowych swoich ratowników spowodowanych np. chorobą lub innymi przypadkami losowymi do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
6. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, których dotyczą usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na Krytej Pływalni MOSiR Jasło przy ul. Sikorskiego 15 w 2023 r.
Zabezpieczenie ratownicze ma być realizowane poprzez dyżury 3 ratowników w okresie od 14 stycznia do 30 grudnia 2023 r. w następujących godzinach i obsadzie etatowej :
a) sobota w godz. 6.00-22.00 : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
b) niedziela i święta w godz. 6.00-22.00 : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
c) ew. inne dni : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
d) planowana przerwa technologiczna wstępnie od 05.09.2023 r. na 12 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

W skład zespołu pływalni wchodzi:
a) duża niecka o wymiarach 25x12,5 m o głębokości od 1,2 m do 1,8 m,
b) niecka rekreacyjna z atrakcjami o głębokości od 0,8 m do 1,05 m,
c) wanna jacuzzi o średnicy 2,5 m i głębokości do 0,75 m,
d) zjeżdżalnia rurowa o długości 105 m
e) sauny suche 2 szt., sauna parowa 1 szt.
f) zaplecze sanitarno-rekreacyjne
Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 4 098 .

4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca pismem z dnia 20.01.2023 uchylił się od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.