eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005837240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bielawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbielawa@dpsbielawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbielawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e6977cd-8a27-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6977cd-8a27-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059569/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi gastronomiczne dla Domu Pomocy Społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514438

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KS.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług gastronomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie (dalej zwany: „DPS”).
2. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w 2 lokalizacjach:
1) w siedzibie DPS w Bielawie - przy ul. Żeromskiego 2,
2) filii DPS w Niemczy - przy ul. Kolejowej 14/16.
3. Zamawiający wydzierżawi Wykonawcy sprzęt kuchenny wraz z pomieszczeniami w budynku DPS w Bielawie oraz w budynku filii w Niemczy, w których będą przygotowywane (gotowane) i dystrybuowane posiłki (kuchnie znajdują się w obu obiektach). Zasady dzierżawy sprzętu kuchennego i pomieszczeń są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do swz.
4. Wykonawca będzie przygotowywać i dystrybuować posiłki w budynkach zamawiającego przeciętnie dla 125 mieszkańców (odpowiednio: 49 mieszkańców DPS w Bielawie i 76 mieszkańców filii DPS w Niemczy). Zamawiający zastrzega, że liczba mieszkańców może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a tym samym ulegać może zmianie liczba codziennie wydawanych posiłków i Wykonawca z tytułu niezrealizowania całkowitej wartości brutto umowy, w okresie jej obowiązywania, nie będzie dochodzić roszczeń względem Zamawiającego. Maksymalna liczba mieszkańców w czasie trwania umowy może wynieść łącznie (w obu obiektach zamawiającego): 130. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą w oparciu o rzeczywistą liczbę mieszkańców, po cenie jednostkowej brutto, wynikającej z oferty Wykonawcy. Cena jednostkowa brutto za jeden osobodzień wyżywienia, wskazana przez Wykonawcę w ofercie, pozostanie niezmienna przez cały okres trwania umowy za wyjątkiem zmian przewidzianych umową lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego (np. z powodu zmiany stawki podatku od towarów i usług).
5. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy osób wykonujących usługi przygotowywania, gotowania i podawania posiłków. Usługi te będą wykonywane przez co najmniej 8 osób: 4 osoby w DPS w Bielawie oraz 4 osoby w filii DPS w Niemczy a każda z ww. osób będzie zatrudniona w zakresie nie mniejszym niż ¾ etatu. Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie tych osób w ramach realizacji zamówienia w obiektach Zamawiającego.
6. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę/osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić inne osoby na pozostały okres realizacji zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, na warunkach, o których mowa w ust. 5.
7. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez Wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
8. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego ewidencjonowania czasu pracy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę; ewidencja musi zawierać:
1) określenie dnia poprzez wskazanie daty (dzień/miesiąc/rok),
2) imię i nazwisko pracownika,
3) godzinę przyjścia pracownika do pracy i godzinę wyjścia,
4) podpis pracownika.
9. Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5 – w szczególności, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) ewidencję czasu pracy, o której mowa w ust. 8;
2) poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami zatrudnionymi w celu realizacji zamówienia; umowy muszą być zanonimizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (m. in. poprzez usunięcie takich danych, jak: adres zamieszkania pracownika, numer PESEL, informacje o wysokości zarobków; zanonimizowane nie może być: imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i rodzaj czynności objętych umową o pracę);
3) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (jak w pkt 2).
10. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnianiem ww. osób na podstawie stosunku pracy.
11. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego wykazu osób na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
12. Wymóg zatrudnienia w ramach stosunku pracy nie dotyczy m.in. osób odpowiedzialnych za:
1) dostawę produktów do przygotowywania posiłków,
2) dostawę lub naprawę wyposażenia i urządzeń służących do przygotowywania posiłków,
3) opracowywanie i sporządzanie jadłospisów (dot. dietetyków).
13. Zamawiający zastrzega, że wartość kosztów pracy oraz wartość minimalnej stawki godzinowej, przyjęta do ustalenia ceny oferty, nie może być niższa od wartości ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz. U. poz. 1893).
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do warunków zamówienia.
15. Płatności będą realizowane miesięcznie. Termin płatności za każdy miesiąc realizacji usług stanowi kryterium oceny ofert i termin ten wynosić może min. do 14 dni lub maks. do 30 dni od przedłożenia w Domu Pomocy Społecznej w Bielawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ jedyna złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.