To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-06
Ogłoszenie nr 20004 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.
Wyszków: Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4225
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, krajowy numer identyfikacyjny
52493800000, ul.
Aleja Róż
2,
07200
Wyszków, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 424 201, faks
297 424 209, e-mail
gmina@wyszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania bieżącego utrzymania i konserwacji oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wyszków obejmujące: 1.Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego w zakres czego wchodzi: a) dokonywanie przeglądu oznakowania pionowego dróg trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek oraz każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego), polegającego na: - sprawdzeniu zgodności istniejącego oznakowania z obowiązującymi przepisami i w przypadku niezgodności poinformowanie o tym Zamawiającego wraz z opisem niezgodności, - korekcie ustawienia skrzywionych znaków (w tym z nazwami ulic), słupków przy znakach i barierkach ochronnych (pionowanie, mocowanie lub poprawienie mocowania znaku tarczy i słupka - prawidłowe ustawienie lica znaku z zachowaniem skrajni poziomej i pionowej, dokręcenie śrub obejmy do słupka, ponowne trwałe osadzenie słupka z obetonowaniem 60x30x30 cm), - oczyszczeniu i pomalowaniu, usunięciu napisów graffiti, - wycięciu i wywiezieniu gałęzi zasłaniających widoczność znaku, usuwanie trawy przy znakach, b) naprawianiu zerwanych łańcuchów, uszkodzonych słupków, naprawę elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (ograniczników parkingowych), barier energochłonnych; c) jednokrotnym myciu oznakowania poziomego grubowarstwowego -2150 m2 do końca kwietnia, d) przekazaniu Zamawiającemu informacji z przeglądu o uszkodzonych znakach i słupkach wymagających wymiany, wymianę na nowe w uzgodnieniu z Zamawiającym; - e) wykonanie w obszarze wskazanym przez Zamawiającego pięciu projektów organizacji ruchu do 10 znaków i zatwierdzenie ich przez organ zarządzający ruchem. 2. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego kompletnego znaku tj. tarcza znaku wraz z elementami mocującymi + słupek ocynkowany 2 cale (trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, zabezpieczenie tarczy znaku, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie, ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 3. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowego słupka ocynkowanego 2 cale do mocowania znaku ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 4. Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie nowej tarczy znaku z elementami mocującymi (zabezpieczenie tarczy znaku - trwałe przymocowanie tarczy znaku obejmą do słupka, w sposób uniemożliwiający jej przekręcanie). 5.Wykonanie, dostarczenie i zamontowanie tabliczek pod znakiem ( matowane metodą proszkową), 6. Wykonanie, dostarczenie, zamontowanie elementów bezpieczeństwa ruchu min. elementów segregacyjnych (ograniczników parkingowych) U-25a,b , luster, 6.1. Wykonanie i dostarczenie, zamontowanie znaków aktywnych. 7. Wymalowanie oznakowania poziomego: 7.1 - cienkowarstwowo- materiałami do znakowania cienkowarstwowego (farby chlorokauczukowe) powinny być farby koloru białego ( żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 0,3 mm do 0,8 mm (na mokro) z udzieleniem rocznej gwarancji, 7.2 - grubowarstwowe - materiałami do znakowania grubowarstwowego ( masa chemoutwardzalna), koloru białego ( żółtego we wskazanych miejscach) nakładane warstwą o grubości 1,8mm do 3mm z udzieleniem 3 letniej gwarancji, 7.3 - malowanie miejsc dla niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami 7.4 - likwidacja oznakowania poziomego Oznakowanie terenu odpowiednimi znakami oraz zabezpieczenie terenu podczas wykonywania prac. (Realizacja zadania w centrum miasta w godzinach 1800-600) 8. Oczyszczenie i malowanie balustrad i barierek przydrożnych ( malowanie słupków i łańcuchów ) 9. Wymiana stalowych barier energochłonnych drogowych i mostowych poprzez wymianę uszkodzonych słupków oraz pasów barier. Na długości jednego elementu tj. jedna sztuka składa się: pas bariery oraz słupki na długość pasa. 10. Wykonanie, dostarczenie i montaż nowych tablic z nazwą ulic (bez słupka) z blachy ocynkowanej malowane proszkowo, litery z folii odblaskowej - zgodnie z Systemem Informacji Miejskiej dla gminy Wyszków wg załączonego wzoru, - tabliczka płaska mocowana do ogrodzenia, - tabliczka dwustronna mocowana do słupka, - tabliczka dwustronna w ramce do mocowania do słupka, - słupek ocynkowany 1,5 cala do mocowania tablic z nazwą ulicy ( ze wzmocnieniem poprzecznym osadzenia słupka w fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie lub nawierzchni utwardzonej na głębokość min. 60 cm. wraz z odtworzeniem istniejącego podłoża, uporządkowaniem terenu). 11. Dekoracje miasta związane z obchodami świąt tj. 1-go maja i 3-go maja, 1-go sierpnia, 15-go sierpnia, 1-go września, 11-go listopada - oflagowanie przy użyciu każdorazowo 1 500 szt flag (z materiału wykonawcy) po trzy do każdego słupa (w tym: bieżące utrzymanie i konserwacja obejm do mocowania flag), 12. Wykonanie i zawieszenie obejm (oksydowane w kolorze INOX C45) na słupy do mocowania flag. - - 13. Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu ( wg wykonanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu przez Zamawiającego) na czas przeprowadzonej imprezy, w przewidywanym terminie 4.06.2017r "Wyszkowska Dycha" i 1.10.2017r. "Rajd". przy zamontowaniu i demontażu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34992200-0
Dodatkowe kody CPV:
39922100-7,
50230000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT194308.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 269950.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.